quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die bewaar ik voor deze winter voor de jongste...sorry
Misschien zeeman? Die heeft ook wel vaak cars dingen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:57 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
104 dan?
Andere vraag: waar vind ik een cars bad poncho? Liefst analoge winkel. Mijn lokale boetiek t ankertje heeftbm niet.
Dat zeg ik, mijn lokale boetiek t ankertje (=zeeman) had er geenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:04 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien zeeman? Die heeft ook wel vaak cars dingen..
Scapino? Daar heb ik hm ooit gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef DJMomo het volgende:
Geeft niet![]()
Een gevonden in lokale lifestyle slash sport winkel. Kind blij.
Helaas, maar tnx voor het vermelden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:05 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Helaas moet ik toegeven dat het dit jaar echt een veredelde regenbroek is. Heel dun, niets gevoerd. Hij ziet er exact hetzelfde uit als het exemplaar dat ik 2 winters geleden had gekocht. Jammer, maar helaas. Dat wordt wibra of zeeman ofzo in de gaten houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
nou, eh koop maar dan, schuif je m doorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Staat hier ook hooooog op het verlanglijstje
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, eh koop maar dan, schuif je m door
voor Elin heb ik nog een grijs Zara manteltje, schuif ik die weer door aan Elin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |