Dat is een Braddierijksdaalder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik las juist Braddiedaalder.
Als of ze opeens 2,50gulden van mij hebben uitgegeven
Braddierijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is een Braddierijksdaalder.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef arachide. het volgende:
Echt braddie. Je gooit je eigen ruiten muren in met je domme gedrag. Ben je echt zo zwakzinnig?
Heb jij ook Club Penguin gespeeld?quote:
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knappe vrouw wel, die Moira.
En Rocknijntje die er uitziet alsof ze 12 is
Niks mis met een babyface.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?
Ik wist dat je daar op doelde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker, met mijn babyface?
[..]
Zullen we jouw internet ook afsluiten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:49 schreef arachide. het volgende:
Misschien moeten we braddies internetprovider bellen, of ze hem uit zelf bescherming kunnen afsluiten
TS begon anders hoor, die mensen uitlachen en zo. Terwijl hij daar zelf niet tegen kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:13 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.
[..]
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzo
Ik zet mijn pet gewoon weer op hoor.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zet mijn pet gewoon weer op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |