Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.
Wat vul jij mij toch goed aan, en wat vullen gehakt staven mij goed aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
quote:
Fucking nice.quote:
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fucking nice.
Even in het zonnetje zetten deze user, want die username in combi met subtitel en sig laten me altijd lachen
Deze post gaat je ook achtervolgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Je vraagt nu bijna letterlijk om het geflame, geen medelijden in dit geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Man, man wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:
KLB / Gedroomd over Braddie
Nee, afschuwelijke tent, die prijzenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, kom je wel eens bij de Ali Baba grillroom?
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Man, man wat een verhaal![]()
seksy uitstralingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |