Mijn babyshower was wel de bedoeling dat het een verrassing was maar had het een paar dagen van te voren wel door. Was georganiseerd door mijn zus en mijn man heeft ook veel geholpen. Was erg leuk, was een high tea met bubbels en speciaal gemaakte taart. Met z´n 12´en en inderdaad met spelletjes waarbij ik dan steeds kado´tjes mocht uitpakken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef angelatje het volgende:
2 hartjes voor Nikki, wat leuk!
Vandaag 21 weken![]()
Voor degenen die een babyshower gehad hebben, werden jullie verrast of zelf georganiseerd?
En wat voor spelletjes hebben jullie gedaan?
Kun je van anderen vragen cadeautjes voor je te kopen? Is het dan niet handiger je moeder/zus/vriendin in te seinen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef angelatje het volgende:
Ja ik wil heel graag een babyshower, en denk niet dat ie georganiseerd gaat worden dus dan doe ik het zelf wel
Ik doe mijn best jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Cwen het volgende:
[..]
Kun je van anderen vragen cadeautjes voor je te kopen? Is het dan niet handiger je moeder/zus/vriendin in te seinen?
Er schijnt maar één laboratorium de test voor tweelingen aan te bieden. Dat roept bij mij vraagtekens op. Plus dat ik naar het buitenland gaan teveel gedoe vind en ik het ook een hoop geld vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef DJMomo het volgende:
Nikki. Is de nipt test geen optie, of kan dat niet bij tweelingen? Of vertrouw je die ook niet (zie discussie over betrouwbaarheid van laatst).
Little Companyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Sethiwe het volgende:
Spewey wat een leuke luiertas, welk merk is het?
Dank je, ik slinger google even aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Spewey het volgende:
[..]
Little Company
Vorige is ook erg goed bevallen, vooral dat er zoveel in kan en het boeit mijn man dus echt niet wat voor tas het is, hij liep ook gewoon met de roze/bruine gebloemde
"Mooooooi "quote:
Nare dromen, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is vroeg Limone! Succes met hometrainen.
Ik heb net echt een nachtmerrie gehad over heel veel bloed en twee verloren vruchtjes en nu kan ik al een uur niet meer slapen.Bah ik haat die enge dromen die ik heb als ik zwanger ben.
Doe mij de leuke maffe dromen maar.
Bij de zwangerschap van L. droomde ik dat ik bevallen was... van Ernie en Bert.
Zou ik hier eens moeten doen, dan nog met VL gaan kletsen, die ziet me aankomen! Hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:30 schreef Limone het volgende:
De lieftallige kwam uit de kroeg en daarna nog even kletsen met mij. Nu ben ik dus wel klaar met de nacht... dan maar een uurtje hometrainen
yaaaaaaaay!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zit een piemel aan! Moeten we daar nou mee?
Ik heb er nu al meelij meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaaaaaaay!!![]()
![]()
Een broertje voor Dot <3 testosteron in jullie huishouden![]()
Geen zorgen, over twintig jaar neemt ie vast een lekker wijf meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zit een piemel aan! Moeten we daar nou mee?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen zorgen, over twintig jaar neemt ie vast een lekker wijf mee
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat ie dan moet oppassen voor zijn 50+moedersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maandag werd gezegd een paar weken. We kijken het deze komende week nog aan. Staat het me niet aan dan ga ik weer bellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Bubseltje, wat balen dat het nog steeds niet veel beter gaat met je vriend. Hoelang gaan ze het nog aankijken, want het is nu toch al even dat het niet zo goed met hem gaat?
Misschien vreemd eten? Al zijn het niet echt exotische oorden waar je naartoe gaat toch? Ik heb eigenlijk nooit buikpijn, behalve als ik teveel of iets verkeerds gegeten hebquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
Hihi jipster!
En idd hillz. Paar weken geleden ook. Toevallig beide keren nadat ik op reis ven geweest voor werk. Hmmm mss is dat (nu al) toch teveel?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:50 schreef Hilzillah het volgende:
Morning vroege vogeltjes!
Limone, ik klets ook altijd even met vriendje als hij thuiskomt van biertjes drinken en ik ben niet mee geweest. Andersom is hij met geen stok wakker te krijgen overigens
Wilde eigenlijk even naar de kapper gaan, maar is er een zonder afspraak, dus ben bang dat ik te laat wakker ben om de eerste te zijn.
Nee, Skips!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef GotC het volgende:
Vanyel een jongen!
Zand, ik wissel ook op zondag
Bubs 31 wekenMo 19 weken al joh!
Jipster 29 weken
Ik word net pas wakkerOngehoord!
/smiley
Excuus!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, Skips!
Hier ook net pas wakker hoor. Door een gigantische hoosbui + bijbehorend onweer.
---
Momo, wat vervelend van je buikpijn!
---
De Vanyels krijgen Testosteron! Leuk!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:12 schreef DJMomo het volgende:
Zo balen bubs dat t niet op schiet. Je zou wat anders aan je hoofd moeten hebben nu (no pun intended)
Misschien doe je straks gewoon het record van die ene vrouw even overquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Olli zelfde als anders. 'Gewoon' grootEn ik ben bijna 20 kilo aangekomen
Nog 2 kilo en ik ben op mijn zwaarst ooit. Dat wil ik wel halen natuurlijk
![]()
maar... Alles past nog en zwangerschapsbroeken nog steeds 38/40...
De haarslager nog niet gelukt Limone, stond op het punt om te gaan en toen ging de lucht herrie maken. Onweer prima, maar dan blijf ik wel binnen. En nog net niet onder de bank!
Beetje een chill dag dan vandaag Mo. En je lekker laten verwennen
Gezelligquote:
Ik had van de bieb het boek 'kareltje krijgt een zusje' geleend, ik heb dat boek daar twee keer verlengd omdat ik het boek het liefst 3 keer per dag voor moest lezen..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:16 schreef DJMomo het volgende:
Welk boek voor peuter over de komende baby trouwens? Iemand tips?
Die Duitse mevrouw! WOW! Ik hoop het niet... AU enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Misschien doe je straks gewoon het record van die ene vrouw even overwat was het, een baby van 7 kg ofzo?
We whatsappen en bellen regelmatigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef Purple010 het volgende:
Zand weer een week zonder man, lijkt me toch wel ongezellig.
Wel heel wat bij te kletsen na zo´n week.
Hou je een dagboekje bij ofzo?
Daarna gaat de rest wel gewoon door met opblazen, flauw is datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:15 schreef zandsculptuur het volgende:
Hoogzwanger is dacht ik met 35 weken, dan bereikt je buik het "hoogste punt".
Laatste dagen wel meer harde buiken..Maar niks pijnlijks of ander voorwerk, dus verwacht er ook nog niet te veel van. Ga vandaag ook nog naar een verjaardag op 1 uur 45 min rijden, dus komt ook nog even niet zo goed uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Spannend Suusz! Heb je verder ook al iets van voorwerk, harde buiken of dat het rommelt ofzo?
daarna kunnen we het wel dikzwanger noemen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Daarna gaat de rest wel gewoon door met opblazen, flauw is dat
neem ook je zwangerschapskaart en een nummer van het ziekenhuis daar in de buurt meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef Suusz het volgende:
[..]
Laatste dagen wel meer harde buiken..Maar niks pijnlijks of ander voorwerk, dus verwacht er ook nog niet te veel van. Ga vandaag ook nog naar een verjaardag op 1 uur 45 min rijden, dus komt ook nog even niet zo goed uit
(maar neem voor de zekerheid wel nummer van verloskundige mee en kraammatrasje voor in de auto)
Dankje, ga ik doen! En de zwangerschapskaart zit toevallig ook al in de ziekenhuis tas, dus is dan net zo makkelijk om die (goed verstopt) mee te nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
neem ook je zwangerschapskaart en een nummer van het ziekenhuis daar in de buurt meebeter onnodig goed voorbereid.
De teststreep was er al voor de controlestreep werd bereiktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Theeleuter voor MvM, heb je een knaltest gepiest?
Nee, je lichaam heeft wel even wat anders te doen dan jou te voorzien van energiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
De teststreep was er al voor de controlestreep werd bereiktBeeld me de moeheid dus niet in...
Wat fijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
De teststreep was er al voor de controlestreep werd bereiktBeeld me de moeheid dus niet in...
Oh, fijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:49 schreef Theeleuter het volgende:
Dot, ik kan dit kunstje alleen bij MvM testen. Had ik de vorige keer ook. Bij de kruidvat testen moet ik ook braaf wachten. Dus geen zorgen maken!
Je kunt ze ook zelf ophalen of wegbrengen. Of ze in een tas laten bezorgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, fijnmaar ik denk dat je zorgen maken inherent is aan zwanger/ouder zijn
![]()
Ik heb besloten niet mee te doen met MvM. We wonen net in deze buurt en met die flessen zo voor de deur vind ik het dan toch wat te opzichtig ofzo. Liever nog even ons geheimpje
Opzich wel, wel erg heet hou nu heel veel vocht vast. En ik las dat je nog heel erg actief was. Let je wel een beetje op?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:53 schreef GotC het volgende:
Hier ook nooit echt snelle strepen gehad DotMaar idd, die weken wachten op een echo duren lang!
FR, welkom thuis! Heb je een lekkere vakantie gehad? Hoe gaat het verder met je?
Welkom terug FR, goed om te horen dat je fijne vakantie hebt gehad (afgezien van de hitte en vocht vasthouden dan). Ik sta inderdaad nog in de lijstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo terug van vakantie en kwam even spieken voor sylver. Bevallen al volgens mij. En suusz maar die staat nog in het lijstje. Trek je het een beetje met de warmte?
Oei Kleurdoos, ik hoop dat je meisje nog even blijft zitten.quote:Op zondag 28 juli 2013 05:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik lig sinds gisteravond in het ZH, kreeg opeens weeen vanuit t niets, waarschijnlijk omdat stuitmeis draaide. Dachten eerst dat het meeviel, tot mijn bmm ook verstreek en pijnlijke weeen om de 4 minuten. Longrijpingsspuit en weeenremmers nu, hopen dat ze hun werk doen! Voor nu lijkt dat het geval. Baby zelf heeft een veel te hoge hartslag (160) dus t'is ook afwachten op de bloeduitslagen of dit door een infectie komt of een beginnende, ik heb geen koorts dus die kans lijkt kleinnu ga ik weer aanknijpen en tukken :p ik werd wakker gemaakt voor mn pil :p
Kijk of je een rondleiding op neo kan regelen, kan veel schelen als je weet waar je meisje heen gaat mocht het toch doorzetten en dan ben je een klein beetje voorbereid.quote:Op zondag 28 juli 2013 07:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik rommel helaas alweer, pff, niet oke. Nu 33+2
sterkte kd! ik hoop dat ze nog lekker ff blijft zittenquote:Op zondag 28 juli 2013 05:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik lig sinds gisteravond in het ZH, kreeg opeens weeen vanuit t niets, waarschijnlijk omdat stuitmeis draaide. Dachten eerst dat het meeviel, tot mijn bmm ook verstreek en pijnlijke weeen om de 4 minuten. Longrijpingsspuit en weeenremmers nu, hopen dat ze hun werk doen! Voor nu lijkt dat het geval. Baby zelf heeft een veel te hoge hartslag (160) dus t'is ook afwachten op de bloeduitslagen of dit door een infectie komt of een beginnende, ik heb geen koorts dus die kans lijkt kleinnu ga ik weer aanknijpen en tukken :p ik werd wakker gemaakt voor mn pil :p
Zeg doe eens even niet zo eng, er moet toch wel iets zijn waar je rebels van wordt daar Kleurdoosje?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze ligt idd goed nu! Het lijkt wel of de weeen weer doorbreken maar ze zijn niet erg pijnlijk .. M is lekker thuis bij de kindjes en die komen zo ff, verder snappen ze er toch niets van, vanmorgen ff geskypt met ze
ik heb een prima kamer, nu op tweepersoonskamer, gister verlos. Lig met een leuk meiske, leuk personeel, prima hier
Ik weet niet wanneer het echt begon. Maar ben tot nu toe nog maar 1 of 2 kilo aangekomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Even tussendoor, wanneer begonnen jullie met aankomen? Ik ben nu met 11 weken een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap.
Ik was met 12 weken zo´n 1,5 kilo aangekomen geloof ik. Nu in totaal 12,5 kilo. Maar ik hoor best vaak dat vrouwen in het eerste trimester niks aankomen of zelfs iets afvallen (zeker als je ook misselijk bent)..quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Even tussendoor, wanneer begonnen jullie met aankomen? Ik ben nu met 11 weken een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap.
Ik was bij 9 weken al 3kg aangekomenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Tot 14:00 uur heeft t geregend, maar toen zaten we in de auto. Nog een babywinkel bezocht maar niets gekocht. Het was een heerlijke dag! Zelfs mijn benen verbrand.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Klinkt als een heerlijke dag gisteren, zijn jullie niet helemaal verregend?
Ik ben (19+2) nog steeds niet aangekomen, terwijl ik toch een gezellige bol mee draag. Waarschijnlijk ben ik eerst gewoon afgevallen (ik heb me iedere week wel gewogen, maar ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat de weegschaal in een richel van de tegels stond en daardoor ieder keer het zelfde gewicht aan gaf, dus ik heb niet gezien of ik eerst afgevallen benquote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Martine, trek je het sowieso eigenlijk allemaal wel een beetje? Ik vind je vaak 'negatief' hier op het forum, net als of je je nooit goed voelt.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef martine1984 het volgende:
Wizzy al weer 37 weken wat gaat dat toch snel. Vanaf nu mag je thuisbevallen als je dat zou willen.
Hier was ik de laatste keer bij de vk 6.8 kilo aan gekomen bij 21 weken.
Hier een echte zondag. Voel me belabberd heb de hele dag trek in slechte dingen. Chips, chocolade etc. Weer buikpijn vanmiddag en emotionele buien. Janken op niks af. Bah. Vandaag heeft mn zoon zn grote jongens bed gekregen. Hij lag klem in zn ledikant die overigens wel was omgebouwd tot een normaal bedje. Nu maar hopen dat hij goed slaapt vanavond. Morgen maar eens proberen om met mn andere been uit bed te stappen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef GotC het volgende:
MartineLekker genieten van je bad, probeer maar lekker wat te ontspannen.
Mabawa wat ben je al ver met het kamertje! En gordijnen..breek me de bek er niet over open. Kleine tip die ik per ongeluk tegenkwam: 15% korting bij de Kwantum op gordijnen en raamdecoratie met deze bon
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Wilde net over Kwantum beginnen, snel en netjes gemaakt en geen Kwantum kwaliteit!
Hoop dat je Ella kunt overtuigen nog een week of 5 binnen te blijven, KD, good luck!
Goeie, dank je! Maar volgens mij hadden ze er ook niet de stof die ik zocht. Zal nog wel even kijken. Opzich hebben we geen haast, maar mijn hormonen wel! Verder zijn we nog niet heel ver hoor. Het is puur dat de muren gedaan zijn, aan de ene kant de Ribba plankjes opgehangen, andere kant wil ik dus de kubussen (ipv commodeplankje), kapstokje boven de commode hangtquote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef GotC het volgende:
MartineLekker genieten van je bad, probeer maar lekker wat te ontspannen.
Mabawa wat ben je al ver met het kamertje! En gordijnen..breek me de bek er niet over open. Kleine tip die ik per ongeluk tegenkwam: 15% korting bij de Kwantum op gordijnen en raamdecoratie met deze bon
Grappig hoe hormonen dat kunnen beïnvloedenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Goeie, dank je! Maar volgens mij hadden ze er ook niet de stof die ik zocht. Zal nog wel even kijken. Opzich hebben we geen haast, maar mijn hormonen wel! Verder zijn we nog niet heel ver hoor. Het is puur dat de muren gedaan zijn, aan de ene kant de Ribba plankjes opgehangen, andere kant wil ik dus de kubussen (ipv commodeplankje), kapstokje boven de commode hangten commode staat in elkaar. Dat is het. Oh en van de week de lamp
![]()
Daarna komt pas de echte aankleding. Daarvoor moet ik ook echt alles nog kopen, van badset tot aankleedkussen.
Ja echt erg is dat. Mijn vriend snapt er soms ook niets van. Waarom ik het kamertje in loop om te kijken en er huilend weer uit komquote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Grappig hoe hormonen dat kunnen beïnvloedenMaar, je bent wel al lekker op weg zo te lezen! Nemen jullie nog een kast in de kamer ook, of alleen commode?
De echte aankleding zijn wij nu mee begonnen..ben maar begonnen met een excellijst op te stellen met specifiek de dingen die ik nog nodig heb, waar ik het vandaan wil halen en hoeveel het kostTsja! De belangrijkste dingen zijn er iig en dat is fijn!
Dat weet ik dan weer nietquote:Op zondag 28 juli 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]Toeval bestaat niet!
Weet je toevallig ook hoe lang het duurt om rolgordijnen op maat te laten maken daar?
Het idee is dat er ook nu 's avonds aan gewerkt gaat worden (manlief heel zielig "ik slaap wel gewoon niet de komende tijd"quote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef Mabawa. het volgende:
Flinke klus Spewey, succes ermee! Wordt er alleen in het weekend aan gewerkt of ook doordeweeks? Anders zijn die 6 weken wel heel snel omIk snap je kriebels in ieder geval.
Hoe gaat het nu met je suiker, werkt t 'nieuwe' ontbijt?
Is niet van de UU, is van mijn promoverende collega!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef zandsculptuur het volgende:
Beginnende dames regio Utrecht, doen jullie ook mee met de respect-studie van de UU?
Mislukt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef DJMomo het volgende:
En nu ga ik vent proberen te overtuigen dat de ribba boeken planken en staaldraad prikborden nuhuhu opgehangen moeten worden.
Wacht maar... over een jaar of 5 komen er elke woensdagmiddag (of vakerquote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Gisteren met een vriend en z'n kids weggeweest de hele dag.
Zulke kids wil ik niet hoor....bah!
Bij ons durven die niet te komen ivm onze hondenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wacht maar... over een jaar of 5 komen er elke woensdagmiddag (of vaker) van dat soort gedrochtjes bij jullie thuis spelen.
Gelukkig zijn je eigen Kids altijd het leukste liefste mooiste beste slimste etc etc etcquote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Gisteren met een vriend en z'n kids weggeweest de hele dag.
Zulke kids wil ik niet hoor....bah!
Dit dus!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je eigen Kids altijd het leukste liefste mooiste beste slimste etc etc etc
Mijn schoonmoeder zat vanmorgen te vertellen dat ze de zoon van Maria montessori als patiënt heeft gekend. En hij háátte zijn moeder. Verwacht je toch ook niet van iemand die iets met kinderen doetquote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef NoBoNo het volgende:
nou ze waren gewoon stront vervelend en is niet de eerste keer dat me dat opvalt.
En hoe de ouders daar dan ook mee omgaan, beide hebben ze een pedagogische opleiding genoten zeg maar....dus je zou er wat meer van verwachten, maar echt...
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Het idee is dat er ook nu 's avonds aan gewerkt gaat worden (manlief heel zielig "ik slaap wel gewoon niet de komende tijd") Dus van mij mag de bloedverziekende hitte wegblijven.
Suiker zuigt, het maakt echt niet uit wat ik 's ochtends tot me neem en al eet ik iedere dag praktisch hetzelfde, bloedsuikerspiegel fluctueert enorm. Ach nog 6 weken, dat is ook wel te overzien, zou alleen willen dat Pino's pancreas weer in rust kwam, dat lukt op deze manier niet echt. (sorry zoon)
Mission failed dusquote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef DJMomo het volgende:
Ja. Het geniale is nu dat het meubelstuk waar we het eerst aan begonnen, het laatste klaar is.![]()
Achja. Ooit is het af. En slaapt ie er. Uiterlijk januari![]()
En nu ga ik vent proberen te overtuigen dat de ribba boeken planken en staaldraad prikborden nuhuhu opgehangen moeten worden.
Werk jij waar wij baren?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is niet van de UU, is van mijn promoverende collega!Ik ga ook meedoen
Er zijn een paar dagen geweest (niet opeenvolgend) dat hij braaf onder de 7 zat, morgen weer overleg met m'n diabetesverpleegkundige, ben benieuwd hoeveel het nu weer ogehoogd wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Mabawa. het volgende:
[..]van je suiker, wat ontzettend stom dat je niet in te stellen bent. Ben benieuwd naar je suikerbaby over een week of 6, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van en hoeft hij niet aan t infuus enzo.
[..]
Mission failed dusHopelijk zijn de hema-plankjes snel binnen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:52 schreef WupWup het volgende:
Ik dacht het al een paar keer, maar net ineens: plop! Wat gaaf! Nu al!
Wat snel!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:52 schreef WupWup het volgende:
Ik dacht het al een paar keer, maar net ineens: plop! Wat gaaf! Nu al!
Hihi, ik ga alleen nog maar in bad als m'n man thuis is om me overeind te helpen. Heb een tijd terug ook ontzettend zitten walvissen om overeind te komenquote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:
Goedemorgen,meldt zich. Gisteravond in bad geweest kon er met moeite uitkomen met het contra gewicht
, met een blauwe knie erbij is het goed gekomen.
Vanmorgen niet gewekt door de wekker maar door een hikkende kleine, kan merken dat er minder ruimte in mijn buik is alle bewegingen zijn nu voelbaar. Maar dat maakt het wel spannender, zenuwachtiger enz.
Weet je zeker dat het darmkrampen zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 09:39 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen! Hier zowaar ook slecht geslapen, misselijk en darmkramp. Vandaag maar weer rustig aan.
KD, hopelijk alles nog oke?
Jawel... Want geen harde buikenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:49 schreef Spewey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het darmkrampen zijn
niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je hoofd in het matras is ook niet zo prettig natuurlijk![]()
Menig kind wordt anders op die manier verw .......laat maar!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je hoofd in het matras is ook niet zo prettig natuurlijk![]()
Spannend ja! Ik zat vorig jaar rond deze datum in dezelfde situatiequote:Op maandag 29 juli 2013 10:47 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag is mijn vrouw 1 week over tijd. Net weer voor controle bij de vk geweest. De bloeddruk was gewoon goed. Dus ze is nu gestript en we wachten rustig af deze week.
Wel spannend zo...
34 weken halen rocks.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:51 schreef Spewey het volgende:
KD is nog niet bevallen, ze proberen te remmen tot vrijdag, dan is ze 34 weken.
Spannend ik duim meequote:Op maandag 29 juli 2013 10:51 schreef Spewey het volgende:
Hopelijk is het bij ons precies 1 dag eerder allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Spannend ja! Ik zat vorig jaar rond deze datum in dezelfde situatie(uitgerekende datum was de 23e, meisje is de 31e geboren
). Succes!
Ik hoop 't ook voor julliequote:Op maandag 29 juli 2013 11:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hopelijk is het bij ons precies 1 dag eerder allemaal.
Mijn vrouw voelt nu wel een soort van korte steken. Maar nog niet lang genoeg om nou te weten of het weeën zijn of niet. Of dat het nog gewoon van het strippen komt.
Hier wordt ook geduimd, 34 weken is inderdaad weer een stapje verder...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:51 schreef Spewey het volgende:
ah, wat kutquote:Op maandag 29 juli 2013 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Waarschijnlijk vandaag nog, of morgen. Breekt nu door de remmers heen, laatste batch werkte al niet meer
Succes!!!!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Waarschijnlijk vandaag nog, of morgen. Breekt nu door de remmers heen, laatste batch werkte al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |