Mijn babyshower was wel de bedoeling dat het een verrassing was maar had het een paar dagen van te voren wel door. Was georganiseerd door mijn zus en mijn man heeft ook veel geholpen. Was erg leuk, was een high tea met bubbels en speciaal gemaakte taart. Met z´n 12´en en inderdaad met spelletjes waarbij ik dan steeds kado´tjes mocht uitpakken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef angelatje het volgende:
2 hartjes voor Nikki, wat leuk!
Vandaag 21 weken![]()
Voor degenen die een babyshower gehad hebben, werden jullie verrast of zelf georganiseerd?
En wat voor spelletjes hebben jullie gedaan?
Kun je van anderen vragen cadeautjes voor je te kopen? Is het dan niet handiger je moeder/zus/vriendin in te seinen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef angelatje het volgende:
Ja ik wil heel graag een babyshower, en denk niet dat ie georganiseerd gaat worden dus dan doe ik het zelf wel
Ik doe mijn best jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Cwen het volgende:
[..]
Kun je van anderen vragen cadeautjes voor je te kopen? Is het dan niet handiger je moeder/zus/vriendin in te seinen?
Er schijnt maar één laboratorium de test voor tweelingen aan te bieden. Dat roept bij mij vraagtekens op. Plus dat ik naar het buitenland gaan teveel gedoe vind en ik het ook een hoop geld vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef DJMomo het volgende:
Nikki. Is de nipt test geen optie, of kan dat niet bij tweelingen? Of vertrouw je die ook niet (zie discussie over betrouwbaarheid van laatst).
Little Companyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Sethiwe het volgende:
Spewey wat een leuke luiertas, welk merk is het?
Dank je, ik slinger google even aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Spewey het volgende:
[..]
Little Company
Vorige is ook erg goed bevallen, vooral dat er zoveel in kan en het boeit mijn man dus echt niet wat voor tas het is, hij liep ook gewoon met de roze/bruine gebloemde
"Mooooooi "quote:
Nare dromen, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is vroeg Limone! Succes met hometrainen.
Ik heb net echt een nachtmerrie gehad over heel veel bloed en twee verloren vruchtjes en nu kan ik al een uur niet meer slapen.Bah ik haat die enge dromen die ik heb als ik zwanger ben.
Doe mij de leuke maffe dromen maar.
Bij de zwangerschap van L. droomde ik dat ik bevallen was... van Ernie en Bert.
Zou ik hier eens moeten doen, dan nog met VL gaan kletsen, die ziet me aankomen! Hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:30 schreef Limone het volgende:
De lieftallige kwam uit de kroeg en daarna nog even kletsen met mij. Nu ben ik dus wel klaar met de nacht... dan maar een uurtje hometrainen
yaaaaaaaay!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zit een piemel aan! Moeten we daar nou mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |