Heb ik al gedaan met verschillende programmatjes , maar kom niet uit met de bedragen. Geef steeds foutmeldingkjes ???quote:
ik ben blondquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef GodsSon het volgende:
Er zijn 5 methodes gegeven.... dan moet je t toch wel kunnen ondertussen
Is dat niet een beetje veel voor plastische chirurgie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Dank jullie allemaal, kunnen jullie iets voor mij uitrekenen.
Hoeveel euro = 370.000 Dubai dirham dat is toch 75.000 euro
Klopt dit ???
Bedankt schatje, dan had ik het toch goed. Wilde even een zekerheidtje. Bedankt Klokovquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef Klokov het volgende:
Volgens Google = 1 Dubai AED 0,21 euro.
370.000 Dubai AED = bijna 76000 euro.
Hhahahhaha, heb ik het nodig danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel voor plastische chirurgie?
Zie editquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Bedankt schatje, dan had ik het toch goed. Wilde even een zekerheidtje. Bedankt Klokov
Zou jij mischien willen weg gaan, ik vindt jouw naam plantagehouder een beetje schokkend. ( Is het zo nettjes Rockabellaquote:
ik vindtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:48 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zou jij mischien willen weg gaan, ik vindt jouw naam plantagehouder een beetje schokkend. ( Is het zo nettjes Rockabellaheb nu niet gescholden ):(
Rockabella is een tante hier die alles in de gaten houdt, iedere keer wanneer ik op fok bent houdt ze mij in de gaten alsof ik een gek ben ??? Ik mag niet scheldenquote:
Raad maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:53 schreef Parzival het volgende:
de vraag is natuurlijk... waarom wil je dat weten!?
zeker, je bent een aanwinst hier op het forumquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:53 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ja vindtj je, leuk voor je zeg klap klap
toch niet weer een Nederlander die hier op bezoekt komt he..quote:
je uitgever van je boek over dierenleed zit in Dubai en je moet hem vooruit betalenquote:
Miljadair aan de haak slaan mischienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:56 schreef Parzival het volgende:
weet je zeker dat je NU naar Dubai / Abu Dhabi wil.. het hier 43+ graden.. niet echt lekker.. en nog een week Ramadan.. dus geen ene niets te doen..
1 keer goed geraden klap klap klapquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je uitgever van je boek over dierenleed zit in Dubai en je moet hem vooruit betalen
moet je m wel dronken voeren.. en dat kan nou net niet tijdens de Ramadan..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:57 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Miljadair aan de haak slaan mischien
Dat lukt wel, ben een prettig gezelschap, en ik wil wel een ferrari 458 een echte vrouwtjes autotje tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Parzival het volgende:
[..]
moet je m wel dronken voeren.. en dat kan nou net niet tijdens de Ramadan..
Met chauffeur erbij wel, je bent daar als vrouw niks waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat lukt wel, ben een prettig gezelschap, en ik wil wel een ferrari 458 een echte vrouwtjes autotje toch
minimaal lambo.. ferrari's zijn alweer uit hier..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat lukt wel, ben een prettig gezelschap, en ik wil wel een ferrari 458 een echte vrouwtjes autotje toch
Vindtj jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:53 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ja vindtj je, leuk voor je zeg klap klap
Oh ok, vrouw is in ieder geval meer waard dan een mannetje, wij baren jullie mannenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met chauffeur erbij wel, je bent daar als vrouw niks waard
Lambo is niet mijn smaakje , ben meer een ferrarie fanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef Parzival het volgende:
[..]
minimaal lambo.. ferrari's zijn alweer uit hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |