? Je bent man, ik weet jullie mannen denken langzamer dan vrouwen. Ik weet het is moeilijk om te denken. Een koe ???????? Okquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben vrouwen een hersencel meer dan een koe?!? hihi
Ik fantaseer nu al over je korte en pittige kapselquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
? Je bent man, ik weet jullie mannen denken langzamer dan vrouwen. Ik weet het is moeilijk om te denken. Een koe ???????? Ok
Nee. Vertel eens erover.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is een feit, vrouwen zijn slimmer, het is wetenschappelijk bewezen. Kennen jullie de stelling ook achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Nattekat het volgende:
ONZ / Mannen zijn het zwakkere geslacht ???
Onlangs gedumpt?
=> ONZ?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik naar vrouwlijke wezens luister.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
??? Hou je niet van je moeder, heb je dan niets van je moeder geleerd ??????
je gebruikt je hersens misschien efficiënterquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is een feit, vrouwen zijn slimmer, het is wetenschappelijk bewezen. Kennen jullie de stelling ook achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
vies meisjequote:Op donderdag 25 april 2013 21:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,
WOW duidelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik naar vrouwlijke wezens luister.
WOW raar ben jij zegquote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS heeft last van penisnijd.
Geeft niet hoor meissie, post maar even een foto en je hebt direct 20 hijgende FOK!kers in je DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |