quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze splitsen meteen al op, bij Winterfell. Inderdaad Maester Luwin's idee.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan Ramsay wennen, had zo'n ander beeld voor ogen bij hem. Veel onbehouwener, lelijker, viezer, dommer, boerser.
quote:
Mijn excuses, ik dacht dat ik in het serie topic zatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom kom je dan hier? Tot hoe ver heb je de boeken überhaupt gelezen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht dat ik in het serie topic zat![]()
![]()
In oma's ogen is iedereen een oafquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:01 schreef Angelof9 het volgende:
Maar hij is dan weer wel behoorlijk oaf-ish
Er zijn zat karakters die de verhaalselementen van Payne kunnen overnemen zonder dat dit iets geweld aandoet. De makers van de serie willen ook overduidelijk niet ALLE complicaties uit het boek meenemen. Zo is de Red Wedding in de serie een veel radicaler einde voor een aantal lijnen dan in het boek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:48 schreef ems. het volgende:
Oh, ik lees net dat de acteur die Illyn Payne speelde kanker heeft en niet meer gaat terugkomen in de serie. Als in helemaal niet meer, ook niet gerecast.
Ben benieuwd hoe ze dat dan doen met Jamie etc. Vond het juist een tof karakter. Vreemd dat ze niet recasten.
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik. Ongetwijfeld is het aantrekkelijker om meteen zo te regelen. Maar voor de liefhebbers van de boeken zijn dat soort dingen toch wel een beetje een gemis. Net als de afwezigheid van Belwas oidquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zijn zat karakters die de verhaalselementen van Payne kunnen overnemen zonder dat dit iets geweld aandoet. De makers van de serie willen ook overduidelijk niet ALLE complicaties uit het boek meenemen. Zo is de Red Wedding in de serie een veel radicaler einde voor een aantal lijnen dan in het boek.
Payne is maar een bijrol die ze door een ander karakter kunnen vervangen. Het is niet alsof de hoofdpersoon doodgaat net als in Spartacusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef ems. het volgende:
Ik zie niet in wat er respectloos is aan een acteur vervangen omdat hij incapabel is geworden. Ik ben geen acteur maar als ik in die situatie zou zitten zou ik niet anders verwachten eigenlijk, noch vervelend vinden.
Ik niet. Wat een miscast.quote:
Dus ze zoeken een ander karakter wiens tong is uitgerukt en aan wie Jaime zijn geheimen kwijt kanquote:Er zijn zat karakters die de verhaalselementen van Payne kunnen overnemen zonder dat dit iets geweld aandoet.
Redelijk oud. Best wel slecht, maar die Melisandre, pfwoehquote:
Littlefinger lijkt preciesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Redelijk oud. Best wel slecht, maar die Melisandre, pfwoeh![]()
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan met de bruiloft van hem en Margaery, aangezien die laatste gespeeld wordt door een vrouw van 31 en Tommen een kind moet voorstellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Young_David het volgende:
Tommen gerecast
http://winteriscoming.net/2013/08/tommen-recast/
Zal waarschijnlijk beteken dat we meer van hem gaan zien komend seizoen. En waarom zou dat nou zijn?
Ik zie Huisman liever dan de huidige Daario, die vond ik maar een rare gladjakkerkop hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Young_David het volgende:
En onze eigen Michiel Huisman is gecast als Daario
http://winteriscoming.net/2013/08/treme-actor-joins-the-cast/
Jammer dat het een re-cast is.
Wow! Hij is een stuk knapper dan de huidige Daario moet ik zeggen. De andere was zo'n griezel, met z'n BeeGee-hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Young_David het volgende:
Godzijdank dat ze die kerel hebben gerecast. Die oude was echt een gladjakker, een typische mooiboyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Young_David het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |