Waar ik zeer dankbaar voor ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, Met jouw heb ik niets te maken!
Het immer simplistische "er moet wel iets zijn"-gedoequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Antroposofen zijn niet minder erg en vaak net zo verblind.
Ik heb er veel, teveel, mee te doen gehad, yuggh
Ik vind zelf de "het staat in dit boek, dus het is waar"-argumentatie storender dan mensen die het gevoel hebben dat er misschien meer is tussen hemel en aarde, maar er verder de vinger niet op kunnen leggen wat dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Het immer simplistische "er moet wel iets zijn"-gedoe. Dat is wmb nog ongefundeerder dan een geloof op een boek baseren.
Zie genoeg in mijn omgevingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je dan verder kijken dan wat jouw radicale atheïstische geleerde allemaal over christenen zeggen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja alleen in dit geval ben jij degene die zich dus verlaagt als een hond met dit soort minachtende uitspraken. Daarmee maak je je naam als pietverdriet meer dan waar!
Heb je het over mijn diepe overtuiging van het feit dat jij stiekem een atheïst bent die het nog niet door heeft? Neh die is rotsvast.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:01 schreef Triggershot het volgende:
SpecialK, pik jij het dat jouw geloof zo te kakken wordt gezet met idiote oneliners en generalisatie?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies wat ik vermoedde idd, dat je bent opgesloten met je visie in je eigen omgeving.
Maar, maar, maar, dat bedoelde ik niet!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb je het over mijn diepe overtuiging van het feit dat jij stiekem een atheïst bent die het nog niet door heeft? Neh die is rotsvast.
Haha zag je wat ik daar dee. Pak aan, snoodaard.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, dat bedoelde ik niet!!
Ja, daar heb je een punt. Hm. Vanuit mezelf wantrouw ik gewoon mensen die zeggen allerlei dingen ervaren te hebben om vervolgens met dat argument jou ook te willen overtuigen. Als je het voor jezelf houdt is het prima.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind zelf de "het staat in dit boek, dus het is waar"-argumentatie storender dan mensen die het gevoel hebben dat er misschien meer is tussen hemel en aarde, maar er verder de vinger niet op kunnen leggen wat dan.
Nee, ze hebben een zeer vaste overtuigingen die niets met geloof te doen hebben, maar zeer veel anders zijn dan ik en vele met mij, niet voor juist houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Het immer simplistische "er moet wel iets zijn"-gedoe. Dat is wmb nog ongefundeerder dan een geloof op een boek baseren.
Ach, vroeg of laat zal je wel inzien dat er een wereld is buiten jouw anekdotische beeldvormingen. Hoop in ieder geval wel dat je reactie in ieder geval van vergelijkbaar onfatsoenlijkheid is.quote:
Ach je kan stripjes plaatsen zoveel je wil, Alleen jij blijft degene die uit is op belediging en het spelen op de man, Beetje zielig wel maar goed, Uiteindelijk zegt het alles over jezelf. Je doet maar lekker door, atheisten hebben nu eenmaal een vrij brief om te beledigen blijkbaar. Maar ohhh wat hebben ze toch moraal. Ja net zoveel als mijn goudvis!quote:
Je noemt hem ook een 'hond', iets wat doorgaans als beledigend opgevat wordt. Heb jij dan ook geen moraal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:13 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ach je kan stripjes plaatsen zoveel je wil, Alleen jij blijft degene die uit is op belediging en het spelen op de man, Beetje zielig wel maar goed, Uiteindelijk zegt het alles over jezelf. Je doet maar lekker door, atheisten hebben nu eenmaal een vrij brief om te beledigen blijkbaar. Maar ohhh wat hebben ze toch moraal. Ja net zoveel als mijn goudvis!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha zag je wat ik daar dee. Pak aan, snoodaard.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, vroeg of laat zal je wel inzien dat er een wereld is buiten jouw anekdotische beeldvormingen. Hoop in ieder geval wel dat je reactie in ieder geval van vergelijkbaar onfatsoenlijkheid is.
Welke van de 1000+?quote:
Wie de bal kaatst kan hem terug verlangen. Blijkbaar moeten wij ons uitmaken voor honden, maar al ze het zelf terug krijgen beginnen we dan te janken? Dat is eerder een vorm van hypocrisie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je noemt hem ook een 'hond', iets wat doorgaans als beledigend opgevat wordt. Heb jij dan ook geen moraal?
Het label 'hond' uitleggen als beledigend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je noemt hem ook een 'hond', iets wat doorgaans als beledigend opgevat wordt. Heb jij dan ook geen moraal?
Leviticus 19:18. Aub.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:15 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verlangen. Blijkbaar moeten wij ons uitmaken voor honden, maar al ze het zelf terug krijgen beginnen we dan te janken? Dat is eerder een vorm van hypocrisie.
Ja, dat had ik ook al in mijn achterhoofd. Het is eerder zielig voor de echte honden. Maargoed, context hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het label 'hond' uitleggen als beledigend.![]()
Ik kan gemiddeld beter opschieten met honden dan met mensen. Over het algemeen zijn honden heel veel socialer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |