Dit dus. Ik ben niet op vakantie, maar weet niet waar dat ding is zodat ik hem uit kan zettenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dus daar zijn ookal mensen uit Breda op vakantie
die hun forcefield niet uitgezet hebben.
Wil ook ff zon zodat het nog flink kan opwarmen voor een serieuze ronde onweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Fred0w het volgende:
Dampend asfalt dus, zon is doorgebroken in Zeeland na 2 onweersbuien vanmorgen.
Nee hoor, in de zon is het hier dan gelijk 8 graden warmer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef practics het volgende:
[..]
Maah als je hem op de juiste manier monteert klopt het gewoon hoor. Wijkt hier 0.3 graden af van omliggende stations. zon regen wind maakt geen zak uit.
Alle ramen en deuren open.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef zlotka het volgende:
Eeg harde wind, paar druppels en wat donder hier. Verkoeling
vetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef hondenfokker het volgende:
[ afbeelding ]
van weerwoord marcel uit Den Haag
dit heb k heel lang niet meer gezien zeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Fred0w het volgende:
Dampend asfalt dus, zon is doorgebroken in Zeeland na 2 onweersbuien vanmorgen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee hoor, in de zon is het hier dan gelijk 8 graden warmer.
Wind staat precies op m'n raam, ideaal dus. Zij het niet dat het dus ook regent en dan binnen alles nat wordtquote:
ik zie n koe stilstaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
Meekijken met het weer in Twente
http://ustre.am/12lG5
Valt hier ook zwaar tegen ja...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor het overal knetteren maar hier is het praktisch droog
Kom hier maar heen, ik verwacht een stortvloed aan onweersbuien hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor het overal knetteren maar hier is het praktisch droog
Kattenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, ik verwacht een stortvloed aan onweersbuien hier
Dat is ongeveer hetzelfde als met mensen die een hekel hebben aan katten; die beestjes trekken daar graag op aan...
Ik ook, en hier is ook bijna niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:18 schreef ACT-F het volgende:
Boven Enschede zie ik een grote regenzuil en hoor harde klappen.
Ja, de zon kwam even goed door.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit heb k heel lang niet meer gezien zeg.
zag je echt de stoom?
Nou...quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou...![]()
Het begint hier in noord-Overijssel weer wat op te klaren, lekker afgekoeld
Ik zat me dus te fixeren op dat ding in Friesland jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:21 schreef practics het volgende:
[..]
Had het over regio Almelo-Enschede.
Waarom dat ding in Friesland staat weet ik niet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zat me dus te fixeren op dat ding in Friesland jahier in Almelo valt het tegen overigens.
Het schild van Almelo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:26 schreef practics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same shit als eergisteren![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Waar in Almelo zit je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef practics het volgende:
[..]Lijkt erop, normaal niks extreems maar krijgen hier altijd wel wat.
Nu is het bagger.
Zie DMquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar in Almelo zit je als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |