Zeker niet. De geaardheid van die man heeft alleen nergens iets mee te maken. Mensen uitlachen omdat ze homo zijn, dat is dan weer wél ongewenst.quote:
De geaardheid heeft wel degelijk ergens mee te maken,maar goed zal wel een teer homozieltje gekrenkt hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker niet. De geaardheid van die man heeft alleen nergens iets mee te maken. Mensen uitlachen omdat ze homo zijn, dat is dan weer wél ongewenst.
Een van de weinige topics dat je iemands geloof er wel bij kan halen, ga je klagen dat je zijn geaardheid er niet bij mag halen. Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De geaardheid heeft wel degelijk ergens mee te maken,maar goed zal wel een teer homozieltje gekrenkt hebbene
ik haal ook altijd het geloof erbij wat in deze zelfs van het artikel los staat , hij speelt de jodenkaart, het ik ben van joodse afkomst is iets anders dan ik volg het joodse geloof.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de weinige topics dat je iemands geloof er wel bij kan halen, ga je klagen dat je zijn geaardheid er niet bij mag halen. Het is ook nooit goed
En nu voor de koelkast: timmmmmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik haal ook altijd het geloof erbij wat in deze zelfs van het artikel los staat , hij speelt de jodenkaart, het ik ben van joodse afkomst is iets anders dan ik volg het joodse geloof.
De manier van verontwaardiging is typical homo en dan van wild een aangifte doen ,bedreiging ,welke bedreiging? enzovoort .
Stereotype zou ik het willen noemen, generalisatie hou je altijd wel , of het nu om bontkraagjes,moslims homo's en ww -ers enzovoortgaatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nu voor de koelkast: timmmmm
De vraag van vandaag, hoe noemen we dat soort dingen?
Generalisatie
Jaaaaaaaaaaaaaa, u gaat door voor de wasmachine
Veel te warm voor ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke oke, ik doe mijn broek alweer omhoog
God ziet allesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat gek, ik kon er niet meer in en nu is het inderdaad weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Kesefkesef het volgende:
Waarom is dat topic over Israel en de EU weg?
Gaat inderdaad nergens over.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:
topic titel hier is juist ja, oost europees ge-gum, man zelfs een onschuldig grapje wordt al weggegumd .
quote:Aan wat voor bedragen de Caricom-landen denken is niet bekendgemaakt. Gonsalves en Verene Shepherd, voorzitter van de nationale commissie in Jamaica, zeiden eerder dat Groot-Brittannië Britse plantagehouders in de Cariben in 1834, het jaar dat de Britten de slavernij afschaften, twintig miljoen pond betaalden als schadevergoeding voor gederfde inkomsten. Dat bedrag staat gelijk aan tweehonderd miljard pond nu.
???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Kesefkesef het volgende:
TT van het artikel genomenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Cariben willen geld van Nederland om Atlantische slavenhandel
TT is een verzinsel van de TS, althans het bedrag. Dat bedrag zou er uitgehaald moeten worden. In het aangehaalde artikel staat letterlijk dit:
[..]
Ik weet niet om welk topic het gaat, kan ook geen (per ongeluk) verwijderde topics zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Kesefkesef het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet om welk topic het gaat, kan ook geen (per ongeluk) verwijderde topics zien
zal het achter neerleggen
omdat het is geopend door een kloon van een gebande. dergelijke posts en topics verwijder ik altijd om klonen te ontmoedigen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Kesefkesef het volgende:
Ah oké. Wel jammer, want voorzover ik hem kon volgen verliep de discussie niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het is geopend door een kloon van een gebande. dergelijke posts en topics verwijder ik altijd om klonen te ontmoedigen.
zonde idd want je moet er gewoon ijs van makenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:05 schreef Disana het volgende:
NWS / Hallo Italië, 1985 belde, ze wilden hun negergrappen terug!
NWS / Zwarte minister Italië met bananen bekogeld
Gewoon kilo's bananen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |