Geenszins. Ik ben even lief en aaibaar als altijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmm heeft ook zand in z'n vagina vandaag.
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoonquote:
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoon
Oh shit, hoeveel doden zijn er nu uiteindelijk door die treinramp?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ga je ook weer een regen van gezeik mee krijgen.
Dagonet en kreator zullen not amused zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!
Ja je hoort er niet bij....je zei topvermaak, geen topshowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |