quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:50 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Hoink en Elfjaar vinden elkaar leuk, mensen. Soort zoekt soort. Is meestal tijdens het zoeken naar een identiteit tijdens de adolescentie.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:50 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Hoink en Elfjaar vinden elkaar leuk, mensen. Soort zoekt soort. Is meestal tijdens het zoeken naar een identiteit tijdens de adolescentie.
Je bent gewoon echt een mongool man. Lekker op anderen afgeven terwijl je zelf met zulke reacties komt. Flikker maar een eind op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:55 schreef Otto4Real het volgende:
Lieve mensen, en ongedierte van het internet,
Het was mij een waar genoegen deze ochtend/ middag.
Ik ga nu iets nuttigs doen.
Als ik jullie blij maak, nu toe te geven dat ik, om in jullie termen te blijven, heb gefaald, en ben uitgelult, bij deze.
Jullie hebben elkaars pantalonnetje weer even kunnen doen bollen.
Het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Otto, autist, 37 jaar.
Ach... Nederlander, Duitser...een pot nat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach, beperking, ziekte, sinaasappel, mandarijn.
Je bent het daglicht niet waard kutmongoolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:55 schreef Otto4Real het volgende:
Als ik jullie blij maak, nu toe te geven dat ik, om in jullie termen te blijven, heb gefaald, en ben uitgelult, bij deze.
Het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Otto, autist, 37 jaar.
Het moet je toch wel zwaar vallen dat je enige medestander in deze discussie een daadwerkelijke autist is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:50 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Zijn enige medestander is hijzelf. Het is gewoon een cloon namelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het moet je toch wel zwaar vallen dat je enige medestander in deze discussie een daadwerkelijke autist is.
Overigens vind ik het redelijk seksistisch dat je het woord vrouw voor zwak gebruikt en het woord man/kerel als zijnde superieur.
Otto4Real, jij moraalridder met blotebillengezicht, als je mensen wil aanspreken op hun fouten zal je zelf ook geen zelfde fouten moeten maken om recht van spreken te hebben.
Pauper is arm.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:42 schreef Otto4Real het volgende:
Pauper staat erbij omdat dat woord bijna standaard wordt gebruikt deze dagen.
Pauper stamt (denk ik) af van verpauperen, en dat betekend verrot. Ik denk dat het woord word gebruikt
om iemands eigen sociale status weer te geven. Veel mensen die bv in een 2 onder 1 kap wonen bij paps & mams, denken dan ook dat ze tot de elite behoren. En dat is dan weer meelijwekkend te noemen.
Btw: Deze topic is als honing voor sommige strontvliegen, als het gaat om ja....hoe zeg je dat...
jongetjes die zich gedragen als de bullebakjes van de klas, maar op straat kansloos zijn tegen een kerel als ik.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Er is nog steeds vrijheid van meningsuiting, kankerautist
Schelden is geen mening autistische kankermongoolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Er is nog steeds vrijheid van meningsuiting, kankerautist
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Schelden is geen mening autistische kankermongool
Lekker krachtig gesprokenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Schelden is geen mening autistische kankermongool
We zijn blij dat je wat nuttigs bent gaan doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef Otto4Real het volgende:
Rijzzi en Elfjaar op Pukkelpop:
http://www.importatlanta.(...)t-tossing-midget.jpg
Opgetalefaterdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:55 schreef Otto4Real het volgende:
Het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Otto, autist, 37 jaar.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef Otto4Real het volgende:
Rijzzi en Elfjaar op Pukkelpop:
http://www.importatlanta.(...)t-tossing-midget.jpg
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:55 schreef Otto4Real het volgende:
Het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Otto, autist, 37 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |