Hoe kom je erbij dat ik een vrouw ben? En het feit dat je zo'n uitspraak doet terwijl je zelf Diddy Kong als UI gebruikt kan twee dingen over je zeggen: of je bent zelf een achterlijk puberkutje die met twee maten meet, of je zit gewoon overduidelijk te trollen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Jij bent nou een kerel naar mijn hart! Iemand met beschaving.
Hoink is een vrouw met een goedkope avatar van een reclame op tv. Die kan je sowieso niet serieus nemen.
Wel grappig dat je het in je posts in andere topics ook doet. Knap dat je toen al wist dat dit topic er aan zat te komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:40 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Achterlijk mens,snap je dan niks?
Doe ik expres om jou uit de tent te lokken!!
En hap,hap.
Je post zo in R&P ook zo. Zo je geloofwaardigheid door het toilet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:40 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Achterlijk mens,snap je dan niks?
Doe ik expres om jou uit de tent te lokken!!
En hap,hap.
Ik ben ook helderziend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wel grappig dat je het in je posts in andere topics ook doet. Knap dat je toen al wist dat dit topic er aan zat te komen
Dit dus. Wel grote faalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je post zo in R&P ook zo. Zo je geloofwaardigheid door het toilet.
Nee, ik vind autistische meisjes vaak wel lief en enigszins erotisch.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Euhh, ja..Ben jij nou ook tegen mij?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Er is nog steeds vrijheid van meningsuiting, kankerautist
En nou opkankerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Otto4Real het volgende:
He, mensen, zoslecht gaat het niet in NL. Crisis? Welnee, we noemen elkaar kankerzak en tyfusmongool onder het genot van een gefinancieerd kopje groene thee en een Liga.
Haha,dank!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ik vind autistische meisjes vaak wel lief en enigszins erotisch.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Otto4Real het volgende:
He, mensen, zoslecht gaat het niet in NL. Crisis? Welnee, we noemen elkaar kankerzak en tyfusmongool onder het genot van een gefinancieerd kopje groene thee en een Liga.
Otto4Real, je valt in de herhaling. Probeer het nu nog eens op de volgende wijze:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Otto4Real het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Otto4Real het volgende:
He, mensen, zoslecht gaat het niet in NL. Crisis? Welnee, we noemen elkaar kankerzak en tyfusmongool onder het genot van een gefinancieerd kopje groene kankerthee en een hoerentyfus Liga.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Otto4Real, je valt in de herhaling. Probeer het nu nog eens op de volgende wijze:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat een onzin topic dit, krachttermen komen vaak voort uit dingen waar een taboe op rust daarom is dit voor veel landen verschillen en daarom hebben we dus in Nederland (weinig taboes) ziektes.
Dit topic bewijst nogmaals waarom ziektes juiste krachttermen zijn.
Hoink en Elfjaar vinden elkaar leuk, mensen. Soort zoekt soort. Is meestal tijdens het zoeken naar een identiteit tijdens de adolescentie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |