Typisch een reactie van een Ajaciedquote:
Heeft verder niks met krachttermen te maken. Sterker nog, als iemand een mooi betoog aflevert en daarin een krachtterm bezigt, is het juist een voorbeeld van een laag niveau, om dat hele betoog te negeren en alleen te focussen op de krachtterm. Iets dat erg typerend is voor de tere zieltjes die hier rondlopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Het gemiddelde niveau hier af en toe
Hij heeft het over schelden met ziektes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef adnapekkid het volgende:
Als jij kut zegt denk je toch ook niet aan die natte gleuf, en als je iemand homo noemt bedoel je toch ook niet dat ie op hetzelfde geslacht valt. Daarom onterechte klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:36 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Hij heeft het over schelden met ziektes.
Als kanker en aids e.d.Als ik kankerzooi zeg denk ik toch ook niet aan die kale mensen in het ziekenhuis, en als je iemand aidsvent noem bedoel ik toch ook niet dat ie op hetzelfde geslacht valt. Daarom onterechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Pauper zijn is een ziekte. Zoek een baan, uitschot van de maatschappij!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:36 schreef Oneandonlyselina het volgende:
]waarom pauper er dan bij staat, haha maar oke
Rotting is ook een soort ziektequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:42 schreef Otto4Real het volgende:
Pauper staat erbij omdat dat woord bijna standaard wordt gebruikt deze dagen.
Pauper stamt (denk ik) af van verpauperen, en dat betekend verrot. Ik denk dat het woord word gebruikt
om iemands eigen sociale status weer te geven. Veel mensen die bv in een 2 onder 1 kap wonen bij paps & mams, denken dan ook dat ze tot de elite behoren. En dat is dan weer meelijwekkend te noemen.
Btw: Deze topic is als honing voor sommige strontvliegen, als het gaat om ja....hoe zeg je dat...
Jongetjes die zich gedragen als de bullebakjes van de klas, maar op straat kansloos zijn tegen een kerel als ik.
Wat is het toch mooi, dat anonieme internet.
Jij krijgt zeker een beetje een tintelend gevoel in je weke lijfje als je weer kk schrijft? Een soort kick?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |