Homo leidt tot aids. Conclusie: homo is een semi-ziektequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef elby1988 het volgende:
Mag homo dan nog wel, of is dat ook een ziekte?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Homo leidt tot aids. Conclusie: homo is een semi-ziekte
Och, jij wilt zeker een beetje indruk op de bullebakjes maken hier, Elfjaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef ejfaar het volgende:
TS, je bent echt de enige die een topic met je eigen ziektes maakt hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:36 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Hij heeft het over schelden met ziektes.
Als kanker en aids e.d.Als iemand aidskind zegt , bedoel ie toch ook niet dat dat een kind is met immuumsysteemstoring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Tyft opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:49 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Och, jij wilt zeker een beetje indruk op de bullebakjes maken hier, Elfjaar?
Ja man, met ziektes schelden is echt helemaal 'swag, YOLO'.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:48 schreef Greyson het volgende:
Herkenbaar. Vooral kleine jochies van 13-20(!) doen dit met regelmaat. Erg triest, maar goed er zijn ook nette jongeren. Het is veelal de grote ongeleerde 'swag, YOLO' groep die het imago omlaag gooien.
Waarom zeg je dan aidskind (aidsbaby) als je ook klojo oid kan zeggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Als iemand aidskind zegt , bedoel ie toch ook niet dat dat een kind is met immuumsysteemstoring.
ik krijg een tintelend gevoel van jouw reactie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker een beetje een tintelend gevoel in je weke lijfje als je weer kk schrijft? Een soort kick?
Wel grappig dat je het over de bullebakjes hier hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:53 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan aidskind (aidsbaby) als je ook klojo oid kan zeggen?
Ik snap best dat het een soort kick geeft, en dat de jiongens hier een beetje stoer willen doen voor elkaar.
Waarom starten de bullebakjes hier geen ontmoetingstopic? Dan kunnen jullie met elkaar afspreken. Samen stiekem sigaretjes roken. Elkaar kankerjong noemen terwijl jullie met magere jongenslichamen elkaar subtiel betasten?
Bullebaakquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:53 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan aidskind (aidsbaby) als je ook klojo oid kan zeggen?
Ik snap best dat het een soort kick geeft, en dat de jiongens hier een beetje stoer willen doen voor elkaar.
Waarom starten de bullebakjes hier geen ontmoetingstopic?
Jij hebt wel een heel nuttig bestaan, als je tijd hebt mijn profiel te doorgronden, en je waardeloze gedrag hier dag in, dag uit te verdedigen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wel grappig dat je het over de bullebakjes hier hebtJe hebt net 65 posts man...net droog achter de oren dus
Je profiel doorgrondenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel nuttig bestaan, als je tijd hebt mijn profiel te doorgronden, en je waardeloze gedrag hier dag in, dag uit te verdedigen.
Wie noemt jou softie dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:59 schreef Otto4Real het volgende:
Ik weet niet?......Ik word simpele en softie genoemd.......
Misschien ben ik dat wel. Maar als ik met een zekere mate van beschaving simpel ben,
zijn jullie dan gecompliceerd, zeker?
Ja, maar in veel andere landen komen ze niet veel verder dan schelden met sexuele handelingen (hihi, sexquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Otto4Real het volgende:
Nederland is als 1 van de weinig landen een land waar de onderlaag van de bevolking
met ziektes/afwijkingen praat/schrijft, en dat is toch wel triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |