quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Vlekjes?! Vermoed je iets of warmte?
Bv poep mag idd vaak en alle kleuren, dacht ik. Pas als het echt waterdun is is het niet goed.
kwisted, beterschap. Balen, griep met dit weer...
Damian drie maanden al!
Mijn kind lijkt melk tegenwoordig voor baby's te vinden en niet meer voor hem. Nou kan ik me voorstellen dat hij met deze warmte weinig behoefte aan iets warms te drinken, maar hij drinkt mij te weinig aan de borst om overdag melkloos door het leven te kunnen gaan. Ook omdat andere dingen als water, thee of aangelengd sap er niet zo denderend in gaan. Yoghurt eet hij wel prima maar wil ik niet dagelijks geven eigenlijk.
We hebben al koudere melk en in een tuitbeker al geprobeerd. Pap ervan maken en met lepel lijkt vooralsog het beste effect te hebben. Iemand nog andere tips?
Het gaat me met name om de dagen dat ik niet thuis ben, anders regel ik het zelf wel met extra aanleggen. En dus om de melk, vocht krijgt hij wel genoeg binnen.
Ik melk zit wel een heleboel wat in thee en water niet zit, dus als hij dat langere tijd weigert dan zou ik ook wel een oplossing zoeken. De ijsjes vind ik wel een goed idee!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:34 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb geen idee Mineola. Maar waarom perse de melk? Als je zegt dat hij toch al wel genoeg vocht binnenkrijgt? Misschien is het volgende week als de hittegolf voorbij is wel weer gewoon en heb je je zorgen gemaakt om niets...
(oi! Mijn eerste keer nieuw topic maken!)
Pfff. Dan maak je voortaan je eigen wiki's maar aan. Trut.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ophange aan de hoogste boom jonguh die coco.
Ik vond het ook al niet bijzonder smakelijk klinken tijdens het schrijven xDquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:55 schreef Mineola het volgende:
*pakt popcorn*
Coco, aanlengen lijkt me heel smerig, eigenlijk. Bv is zelf al zoetig. En hij drinkt alleen slokjes van aangelengd sap.
Nou idd! Ik werd gister ook al lekker stevig genoemd door je!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen? Vind je Mineola dik ofzo?
Ik vind het ook wat lullig. "Je kunt beter komkommers eten Min, want al dat popcorn vreten maakt je moddervet".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
LOL, wel flauw dat hij niet verder kwam dan 'ehhh' zeg! En die gordijnen zijn wel een blijvertje denk ik!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef L-E het volgende:
Oja, warmteuitslag klinkt wel heel logisch. Ik vroeg L. net hoe hij zich voelt, hij deed 'ehhh' en grijnste weer naar de gordijnen. Ik maak me dus niet zo druk.
Gordijnen zijn hier ook magisch!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef L-E het volgende:
Oja, warmteuitslag klinkt wel heel logisch. Ik vroeg L. net hoe hij zich voelt, hij deed 'ehhh' en grijnste weer naar de gordijnen. Ik maak me dus niet zo druk.
En ondertussen mij een DM sturen dat je Coco's baby op een jongen vindt lijken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Alsof iemand van ons hier nog een leven heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:11 schreef Mangostine het volgende:
Jaja, maakt ze zich weer snel uit de voeten. Alsof ze een leven heeft
Nou jaaaa!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En ondertussen mij een DM sturen dat je Coco's baby op een jongen vindt lijken!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alsof iemand van ons hier nog een leven heeftIedereen weet dat dat ophoudt zodra je werpt
![]()
Wij hebben geen gordijnen. Dus geen idee of ze dat leuk zou vinden.
Limburgers, don't get me startedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]jullie doen alles out in the open? Wat ordinair!
White trash & proud of it!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]jullie doen alles out in the open? Wat ordinair!
maar het maakt toch niks uit? Ze lijkt op een schattig jongetje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou jaaaa!![]()
![]()
Jouw baby lijkt zelf op een jongen, Mango
Da's waar. Ze is wel echt een hunkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maar het maakt toch niks uit? Ze lijkt op een schattig jongetje.
+1quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
Echt vet kei handig, de babywikidingeslijst joh! Kan je gewoon opzoeken hoe oud de desbetreffende baby is als iemand een vraag stelt!
Er zijn een paar mensen (niet op het forum) waar ik liever een hele komkommer naar gooi dan zachte popcornquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef Mineola het volgende:
Ik hou wél meer van komkommer dan van popcorn! Alleen het gooit wat lekkerder met popcorn
Hoe ziet het er uit? Ik kreeg vorige week een rolberoerte, donkerrode stippen op zn borst. Muggenbetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
Oh, en die vlekjes van L. zijn gek. Het zijn er maar vijf namelijk, en hij is niet ziek. Wellicht onderdeel van het eczeem of de mogelijke allergie?
Niet per se onder de douche vandaag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht nu dat oma kootsjiekoo deed met een sprongetje
Houd het in de gaten maar geniet ook van de rust joh! Laat 'r lekker bijslapen, neem tijd voor jezelf en haal 't morgen in.
Ze zal vanavond wel gaan clusteren als ze tekort komt. Heb nog nooit gehad dat ze niet aan haar minimale hoeveelheid kwam. Maar ze is vandaag wel érg duf, dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef Mangostine het volgende:
XM![]()
Ik denk gewoon geregeld blijven aanbieden idd... Lastig, met de zorg of ze wel genoeg binnenkrijgt.
Oja dat vergat ik nog, bedankt!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:14 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Niet per se onder de douche vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet uitgesloten hoor. Kans op weer ks is alleen wel (een flink stuk?) groter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:23 schreef L-E het volgende:
Weten jullie hoe dat zit: als je bent bevallen via een ks, wordt het daarna dan altijd een ks, of is een vaginale bevalling niet uitgesloten?
WAAROM NIET!?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, kan mobiel de foto niet linken?
Ik mocht kiezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:23 schreef L-E het volgende:
Weten jullie hoe dat zit: als je bent bevallen via een ks, wordt het daarna dan altijd een ks, of is een vaginale bevalling niet uitgesloten?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukt!
Kijk nou wat een fijne box!Oh handig zijn die ja, ook fijn om mee te nemen op vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup wat wil je weten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef Loj het volgende:
Mooie stats hoor Omen en Kyara! Wat is mijn ventje dan zwaar en groot geworden ivm jullie meisjes!
LE, ik kreeg hier ook te horen sowieso in het ziekenhuis na de ks. Maar normaal gesproken mag het wel nu op de natuurlijke manier
Iemand hier trouwens ervaring met koemelkallergie? Met de ka afgesproken dat we een koemelkvrij dieet voor een maand gaan volgen omdat Ow toch wel veel symptomen ervan heeft.
ja, maar sowieso is het een jongetje he, dus die zijn sowieso wat groter en zwaarder. Neemt niet weg dat hij het hartstikke goed doet!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef Loj het volgende:
Mooie stats hoor Omen en Kyara! Wat is mijn ventje dan zwaar en groot geworden ivm jullie meisjes!
LE, ik kreeg hier ook te horen sowieso in het ziekenhuis na de ks. Maar normaal gesproken mag het wel nu op de natuurlijke manier
Iemand hier trouwens ervaring met koemelkallergie? Met de ka afgesproken dat we een koemelkvrij dieet voor een maand gaan volgen omdat Ow toch wel veel symptomen ervan heeft.
Kan vaak ook vaginaal. Bij mij werd daar in eerste instantie de voorkeur voor uitgesproken. Uiteindelijk bleek Liva vrij groot te zijn en werd er dus een ks aangeraden, anders had het te grote gevolgen kunnen hebben en ik wilde die risico's niet lopen. Mocht er niet ooit een derde komen, dan wordt het hoe dan ook een ks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:23 schreef L-E het volgende:
Zo'n baby is erg handig om je buik achter te verbergen L-Equote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef L-E het volgende:
Wat leuk Suiker! Hoe oud is F. op de middelste foto? Want ik vind je er daar alweer supergoed uitzienDat was hier echt niet het geval de eerste weken
En ze er uit mogen dan is het zo inimini dat het nog niks verbergt....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef L-E het volgende:
Ja, dat is ook zo lullig aan je kind in de couveuseje hebt dan dus niet die baby om de buik te verbergen, gemeen
Maar 10 dagen, je ziet er helemaal niet uit als een pasbevallen vrouw, vind ik. Tof!
Dat ze eerst je buik zien en dan pas het kind dat de buik dient te verbergenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
En ze er uit mogen dan is het zo inimini dat het nog niks verbergt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |