Die ga ik checken op Youtube.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:01 schreef Darkestrah het volgende:
Walknut - Graveforests And Their Shadows
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Northernmost Antartic Freezer - Inverted crossword puzzle
Die van Dissection is idd tof.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:34 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Briljant spul.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hier te luisteren, ik kan de nummers baby in a blender en black metal blues aanraden
http://rapture.humanfish.net/music/media.html
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Litleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pooooooooooooooooooooooooonyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Briljant spul.![]()
"Tormentor of pony souls"![]()
Kwa black metal heb ik de afgelopen jaren best wel een hekel gekregen aan al die Darkthrone-klonen met bagger geluidskwaliteit.
Die 2e is idd. December Wolves - Til ten yearsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:52 schreef Gewas het volgende:
Die van Dissection is idd tof.Tweede foto is December Wolves (als ik het goed lees?). De laatste albumcover kan ik niet lezen.
jaaaa jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:01 schreef Darkestrah het volgende:
Walknut - Graveforests And Their Shadows
quote:
Daar kan ik over heen, met "pure depressive black funeral doom metal"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Mark het volgende:
De valnott is een mijlpaal in grim frostbitten necro ultraevil trve norsk arysk blakk metal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Paracletus is inderdaad een enorm goed album. Afgelopen tijd draai ik die regelmatig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
Paracletus van Deathspell Omega, Misteriis dom Sathanas van Mayhem, Lawless Darkness van Watain.
ik deze band veelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Gewas het volgende:
Hellhammer.![]()
Afgelopen dagen luister ik weer veel Deströyer 666. Geen echte black, maar wat is dit toch een goede muziek zeg.
Edit: hier twee liedjes van het album To the Devil his Due.
Dit album is echt een aanrader.
http://www.last.fm/music/Christ+Agony/+similarquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef Gewas het volgende:
Christ Agony blijft mijn favoriete band.
[...]
Als iemand bands kent die kwa stijl hier op lijken hoor ik het graag!
Hier ga ik eens uitgebreid voor zitten. Thanks!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Christ+Agony/+similar
Ik moet bekennen dat ik zelf alleen Vader ken uit die lijst (ben niet alle 17 pagina's afgegaan)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hier ga ik eens uitgebreid voor zitten. Thanks!
quote:
I know toen ik ze live zag verbaasde ik me er ook overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat kan zij ook live schreeuwen zeg.
Nadoen wordt dan ook zelden gewaardeerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
I know toen ik ze live zag verbaasde ik me er ook over
Misstres of the bleeding sorrowquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:52 schreef Gewas het volgende:
"The Past is Alive" is een waanzinnig album... Sommige liedjes kende ik al van The Somberlain, maar deze uitvoeringen zijn een stuk intenser. Weer een mooie ontdekking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |