lol nee, ja in de zon op het balkon zitten, kan ze ook alles overzien lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha mens heeft niks beters te doen?
haha, oh was ik maar zo ripped...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:55 schreef seto het volgende:
zo zit raymond ook als in de ochtend met zijn oats
rond 2:40 begint het hoogtepunt [ afbeelding ]
we shall see. ik verwacht dat ik de eerste ben die zal ontraadselen dat fanta eigenlijk geboren is als fantoquote:
lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
we shall see. ik verwacht dat ik de eerste ben die zal ontraadselen dat fanta eigenlijk geboren is als fanto
Ben je gepound door 12 cm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, daar ben ik ook al achter gekomen, op de hardhandige manier.
Hier nog een. Op gegeven moment dacht ik nu gaat dat masker af. Dat viel smerig tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, daar ben ik ook al achter gekomen, op de hardhandige manier.
Laat ik het zo zeggen; Als ik mocht kiezen tussen nog een date met Fanta of een rol in SAW 8. Dan ging ik meteen auditie doen.quote:
Lapo hunt in het dieet topic en deze in de op zettenquote:
En dan van knuffelvlees buffelvlees makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lapo hunt in het dieet topic en deze in de op zetten
En als TT dan: 'Dikke mensen zijn gezellig'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
whehe dat zou wel vet zijn als we een TT van ze kapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / [Dieetclub] #511
ER IS NOG GEEN NIEUWE SNEL SNEL SNSL
duh, het is KLBquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een idioten in KLB. Dat topic van me loopt nog steeds als een trein. Sad sad sad.
ik kon ook wel voor je regele zolang je maar betaalt fix ik allesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk gevonden en besteld
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk gevonden en besteld
wat zeg je roffa gek kk opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjes
ik handel niet met kkbuitenlandersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik kon ook wel voor je regele zolang je maar betaalt fix ik alles
kijk ze plaatje vriendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjes
dankjequote:
praat normaal vriend ik schelt jou ook niet uit tog of wel somsquote:
maakt me geen kk uit gekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
praat normaal vriend ik schelt jou ook niet uit tog of wel soms
lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb een "plasje" in mijn kwark!
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik had gisteren 15gram honing op m'n kwark gespoten, het in de kamer gezet, ff een paar andere dingen gedaan, en toen ik d'r aan wilde beginnen was de honing weg.
Eerst dacht ik dat Spekkie (Hij heet Blacky maar hij luistert ook naar Spekkie) het had opgelebberd, maar het was dus dwars door de kwark naar de bodem gezakt
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.
Kom ik in de keuken, helft van m'n beslag weg...![]()
Ik kon niks verzinnen waar het zou zijn en dus de rest maar weggespoeld en niet meer aan gedacht. Tot ik 's avonds de kattenbak ging verschonen... De kat had dus de helft van het beslag opgeslobert, verdwenen, en later die dag was hij ontploft in de kattenbak. Er zat een deksel op die bak, daar zat een dikke laag, nog goed uitziend () beslag op...
En jij mocht het opruimen, heerlijk. Heb je het beslag nog gebruikt ofwa?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.
Ik kon niks verzinnen waar het zou zijn en dus de rest maar weggespoeld en niet meer aan gedacht. Tot ik 's avonds de kattenbak ging verschonen... De kat had dus de helft van het beslag opgeslobert, verdwenen, en later die dag was hij ontploft in de kattenbak. Er zat een deksel op die bak, daar zat een dikke laag, nog goed uitziend () beslag op...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb die bak weggegooid en een andere uit de kelder getrokken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En jij mocht het opruimen, heerlijk. Heb je het beslag nog gebruikt ofwa?
Ook fijn. Wat ook fijn is als 1 van de katten diarree heeft, en gewend is op het bed te slapen........quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je voor de gein eens van elcheapo voer naar high end voer gaan in 1x
(omdat het er niet meer was in de supermarkt, kocht ik een dure andere zak ik denk dat zullen ze wel kunnen waarderen)![]()
Heel m'n huis onder de schijt. Heb dik een uur op m'n knieeen rond gelopen met een teil water en een doekje. En elke keer als ik dacht dat ik er was zag ik weer een klodder of een spray liggen
Dat heb ik wel geweten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |