lol nee, ja in de zon op het balkon zitten, kan ze ook alles overzien lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha mens heeft niks beters te doen?
haha, oh was ik maar zo ripped...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:55 schreef seto het volgende:
zo zit raymond ook als in de ochtend met zijn oats
rond 2:40 begint het hoogtepunt [ afbeelding ]
we shall see. ik verwacht dat ik de eerste ben die zal ontraadselen dat fanta eigenlijk geboren is als fantoquote:
lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
we shall see. ik verwacht dat ik de eerste ben die zal ontraadselen dat fanta eigenlijk geboren is als fanto
Ben je gepound door 12 cm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, daar ben ik ook al achter gekomen, op de hardhandige manier.
Hier nog een. Op gegeven moment dacht ik nu gaat dat masker af. Dat viel smerig tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, daar ben ik ook al achter gekomen, op de hardhandige manier.
Laat ik het zo zeggen; Als ik mocht kiezen tussen nog een date met Fanta of een rol in SAW 8. Dan ging ik meteen auditie doen.quote:
Lapo hunt in het dieet topic en deze in de op zettenquote:
En dan van knuffelvlees buffelvlees makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lapo hunt in het dieet topic en deze in de op zetten
En als TT dan: 'Dikke mensen zijn gezellig'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
whehe dat zou wel vet zijn als we een TT van ze kapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / [Dieetclub] #511
ER IS NOG GEEN NIEUWE SNEL SNEL SNSL
duh, het is KLBquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een idioten in KLB. Dat topic van me loopt nog steeds als een trein. Sad sad sad.
ik kon ook wel voor je regele zolang je maar betaalt fix ik allesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk gevonden en besteld
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk gevonden en besteld
wat zeg je roffa gek kk opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjes
ik handel niet met kkbuitenlandersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik kon ook wel voor je regele zolang je maar betaalt fix ik alles
kijk ze plaatje vriendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo kan je idd fresh door Rotterdam lope bro echt Kk mooie schoentjes
dankjequote:
praat normaal vriend ik schelt jou ook niet uit tog of wel somsquote:
maakt me geen kk uit gekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
praat normaal vriend ik schelt jou ook niet uit tog of wel soms
lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb een "plasje" in mijn kwark!
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik had gisteren 15gram honing op m'n kwark gespoten, het in de kamer gezet, ff een paar andere dingen gedaan, en toen ik d'r aan wilde beginnen was de honing weg.
Eerst dacht ik dat Spekkie (Hij heet Blacky maar hij luistert ook naar Spekkie) het had opgelebberd, maar het was dus dwars door de kwark naar de bodem gezakt
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.
Kom ik in de keuken, helft van m'n beslag weg...![]()
Ik kon niks verzinnen waar het zou zijn en dus de rest maar weggespoeld en niet meer aan gedacht. Tot ik 's avonds de kattenbak ging verschonen... De kat had dus de helft van het beslag opgeslobert, verdwenen, en later die dag was hij ontploft in de kattenbak. Er zat een deksel op die bak, daar zat een dikke laag, nog goed uitziend () beslag op...
En jij mocht het opruimen, heerlijk. Heb je het beslag nog gebruikt ofwa?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had het een keer met beslag voor pannenkoeken. Beslag gemaakt, helft gebruikt om pannenkoeken te bakken, en de helft op het aanrecht laten staan om na het oppeuzelen van de pannenkoeken op te ruimen.
Ik kon niks verzinnen waar het zou zijn en dus de rest maar weggespoeld en niet meer aan gedacht. Tot ik 's avonds de kattenbak ging verschonen... De kat had dus de helft van het beslag opgeslobert, verdwenen, en later die dag was hij ontploft in de kattenbak. Er zat een deksel op die bak, daar zat een dikke laag, nog goed uitziend () beslag op...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb die bak weggegooid en een andere uit de kelder getrokken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En jij mocht het opruimen, heerlijk. Heb je het beslag nog gebruikt ofwa?
Ook fijn. Wat ook fijn is als 1 van de katten diarree heeft, en gewend is op het bed te slapen........quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je voor de gein eens van elcheapo voer naar high end voer gaan in 1x
(omdat het er niet meer was in de supermarkt, kocht ik een dure andere zak ik denk dat zullen ze wel kunnen waarderen)![]()
Heel m'n huis onder de schijt. Heb dik een uur op m'n knieeen rond gelopen met een teil water en een doekje. En elke keer als ik dacht dat ik er was zag ik weer een klodder of een spray liggen
Dat heb ik wel geweten![]()
Dit als je dan vijf uur thuis komt en flink gedronken hebt, de kat was overigens zo aardig het net naast het bed te doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook fijn. Wat ook fijn is als 1 van de katten diarree heeft, en gewend is op het bed te slapen........
Whehe, komt door al die toegevoegde granen en suikers. Dat dure spul is juist slecht voor je kat. Ik koop juist de cheapste shit, als de macro's maar in orde zijn. Geen granen, alleen vlees (en water).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je voor de gein eens van elcheapo voer naar high end voer gaan in 1x
(omdat het er niet meer was in de supermarkt, kocht ik een dure andere zak ik denk dat zullen ze wel kunnen waarderen)![]()
Heel m'n huis onder de schijt. Heb dik een uur op m'n knieeen rond gelopen met een teil water en een doekje. En elke keer als ik dacht dat ik er was zag ik weer een klodder of een spray liggen
Dat heb ik wel geweten![]()
Toen die film uitkwam vond ik hem kk gespierd, nu valt het wel tegen eigenlijk.quote:
Heb je je gripper per ongeluk het trafo huis in geflipt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:28 schreef RaymondK het volgende:
Nou, vroeg weekend![]()
Ploft hier op het lab opeens alle 220 uit.
5 minuten later gebouw ontruimd. Ketel/trafo huis van het halve biosience park in de fikstaat een king sized trafo uit te roken nu.
![]()
http://alarmeringen.nl/ho(...)seweg-in-leiden.html
Half jaar terug geplaatst, en toen hadden ze al een foutje gemaakt waardoor de gebouwen incl het ziekenhuis dik 2 uur op 280volt i.p.v. 230 heeft gestaan, nu brand lol. Wat een systeem, hulde voor Stedin![]()
In Law Abiding Citizen en P.S. I Love You is er ook niks meer van te zien trouwens, maar die film.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef Levolution het volgende:
Toen die film uitkwam vond ik hem kk gespierd, nu valt het wel tegen eigenlijk.
Wel aesthetic hoor daar niet van.
Lol. Schoot uit mn vingers, zo van de 10e het raam uit, door het glazen koepeltje van de stookruimte zo tussen de polen van de trafo heheh. Lol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je je gripper per ongeluk het trafo huis in geflipt?
Toen ik nog in de geluidsverhuur werkte hadden we krachtstroom nodig in de Energiehal (die bestaat niet meer). Dus samen met een collega de stoppenkast ombouwen daar. Je krijgt dan dus polen die naast elkaar naar voren uitsteken, laat ie z'n ringsleutel vallen, pats, zo op die twee polen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol. Schoot uit mn vingers, zo van de 10e het raam uit, door het glazen koepeltje van de stookruimte zo tussen de polen van de trafo heheh. Lol.
Buitenmonteurquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Vakantie trutjes! Wie wil me aanraken? Stalen neuzen uit, flipflops aan.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:28 schreef RaymondK het volgende:
Nou, vroeg weekend![]()
Ploft hier op het lab opeens alle 220 uit.
5 minuten later gebouw ontruimd. Ketel/trafo huis van het halve biosience park in de fikstaat een king sized trafo uit te roken nu.
![]()
http://alarmeringen.nl/ho(...)seweg-in-leiden.html
Half jaar terug geplaatst, en toen hadden ze al een foutje gemaakt waardoor de gebouwen incl het ziekenhuis dik 2 uur op 280volt i.p.v. 230 heeft gestaan, nu brand lol. Wat een systeem, hulde voor Stedin![]()
4 hour workweek lezer gespotquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef Levolution het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van iedereen die zo verheugd is dat hij vakantie heeft.
Het enige hoogtepunt van een loonslaafjaar.
Nee man, mijn aversie tegen werken is ontstaan door bijbaantjes en stage.quote:
Deel die hossel met je gym homies. No ass4sale just 1ncase.quote:
Plaats jij ooit wel eens een serieuze post hier?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef Cake-Man het volgende:
het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.
als je pussy of money hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money
Da is mijn motto
is dit seriues topic dan nee toch haha tuhglifequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats jij ooit wel eens een serieuze post hier?
jij bent toch van die pack up zooi ? hahah lekker chikks hosselequote:
je moet gew op zwarte markt hossele ja togquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef seto het volgende:
had vorig jaar nog geprobeerd kaarten te halen, was zo tergend slecht geregeld met die wachttijden bij online bestellen
nog 60 minuten wachten, vooral niet refreshen anders mag je weer opnieuw wachten!
ondertussen allemaal mensen op facebook die ineens al kaarten hadden en voordat ik iets kon bestellen was het al uitverkocht
Ja dat is idd. dat gevalletje ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]Ik zie op televaag.nl dat ook 7000 huishoudens zonder stroom zitten.
Whoei. Misschien ergens even een kleine generator huren?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat is idd. dat gevalletje ja.
Hopen dat het snel weer in orde is, want ik heb een zeeaquarium op de afdeling staan :-(. Wordt ik toch heel erg treurig als dit langer dan 24 uur gaat duren.
zo ene dome opmerking maak ik niet zelf niet hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef seto het volgende:
in het ergste geval kan je de visjes altijd nog opeten
dan zijn ze deel van je gains
Ja. In zeewater is het grootste gedeelte van een dooie vis al na 24u pleite, dus dat wordt vrij magertjes dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef seto het volgende:
in het ergste geval kan je de visjes altijd nog opeten
dan zijn ze deel van je gains
gozer jij bent te dom om te kakken he!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
zo ene dome opmerking maak ik niet zelf niet haha
heb je foto's ervan? klinkt wel tofquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja. In zeewater is het grootste gedeelte van een dooie vis al na 24u pleite, dus dat wordt vrij magertjes dan.
hey fanta alles goed ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gozer jij bent te dom om te kakken he!
Ik maak maandag wel ff een pica.quote:
is sijn favooo feeders voedsel toch lekkere plakke cake man!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
cakeman keke zker op bord van ze vriendin bij het maken van deze kloon xd
fanta waarom reageer je op jezelfquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta jij ook hier..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
No brainer toch. Als je niet gaat heb je spijt voor de rest van je leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
We are excited to announce that Vasiliy Polovnikov and Dmitri Klokov will be joining 'Norwood Weightlifting' in mid November for 4 weeks. They will be here to train and host weightlifting seminars.
Maar 3 uurtjes rijden
Zou je je door Dmitri laten nemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
We are excited to announce that Vasiliy Polovnikov and Dmitri Klokov will be joining 'Norwood Weightlifting' in mid November for 4 weeks. They will be here to train and host weightlifting seminars.
Maar 3 uurtjes rijden
Spijt voor de rest van mijn le ven zal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
No brainer toch. Als je niet gaat heb je spijt voor de rest van je leven.
"Maar 3 uurtjes rijden" Eckte Amerikaan aan het worden jij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
Maar 3 uurtjes rijden
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar 3 uurtjes rijden" Eckte Amerikaan aan het worden jij.
Ga, represent The Gym en maak picz voor je matties hier.
Dat is net zoiets als met de trein van leiden naar maastricht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar 3 uurtjes rijden" Eckte Amerikaan aan het worden jij.
Ga, represent The Gym en maak picz voor je matties hier.
Beetje dramatisch voor het effect he.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Spijt voor de rest van mijn le ven zal wel meevallen
1e zin was een random gedachte. De eckte Meat & Potatoes zat in de tweede zin. Reageer daar ff op. Of laat je ons stikken? Is dat wat je wilt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met de trein van leiden naar maastricht.
tenminste waard..quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef seto het volgende:
lol nu lijkt het net alsof ik echt een TR had gezet
quote:
Wow: dat is knap kut...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat is idd. dat gevalletje ja.
Hopen dat het snel weer in orde is, want ik heb een zeeaquarium op de afdeling staan :-(. Wordt ik toch heel erg treurig als dit langer dan 24 uur gaat duren.
Wat praat jij? De helft van je posts begrijp ik niet.quote:
zijn gewoon quotes uit the wire vriend, heb je de serie wel gekeken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat praat jij? De helft van je posts begrijp ik niet.
Vijf jaar geleden. Ik ben roestig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:18 schreef seto het volgende:
[..]
zijn gewoon quotes uit the wire vriend, heb je de serie wel gekeken?
Word. Ze acteert ook vrijwel niet. Ze was lekkerlijk van de straten van Baltimore geplukt door Micheal K. Williams.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef Levolution het volgende:
Snoop is een cold blooded mofo
Onie jimmy
Whey is alleen nodig als je niet genoeg eiwitten uit je voeding haalt. Alleen faggots lusten geen kwark.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef ChesterPerry het volgende:
ff een paar serieuze vragen:
Is whey echt benodigd als je krachttraining doet of kan je in principe alles uit voeding halen(hoorde vandaag verschillende verhalen)
Of is wellicht Caseine een goed alternatief aangezien ik geen kwark lus?
Welke supps zijn verder nog een pr?
En is Cruesli eigenlijk goed?
Creatine zorgt voor vollere spieren en een krachttoename van 10%quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:46 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/bcaa-pure-caps/
deze shit dus? ik dacht dat creatine meer voor ecto's was maarja, ooit is een keert geprobeerd en gelijk krampen
Als je protein target uit voedsel weet te halen. Hoef je geen whey te gebruiken. Het is voor veel mensen echter handig om whey te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef ChesterPerry het volgende:
ff een paar serieuze vragen:
Is whey echt benodigd als je krachttraining doet of kan je in principe alles uit voeding halen(hoorde vandaag verschillende verhalen)
Of is wellicht Caseine een goed alternatief aangezien ik geen kwark lus?
Welke supps zijn verder nog een pr?
En is Cruesli eigenlijk goed?
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je protein target uit voedsel weet te halen. Hoef je geen whey te gebruiken. Het is voor veel mensen echter handig om whey te gebruiken.
Creatine is de enige sup waarvan de werking behoorlijk sterk aangetoond is met wetenschappelijk onderzoek. Kost ook nog geen flikker. Maar genoeg gasten die gaan voor UtraBeefCake voor 60 euro. Go figure.
Hahah whut?quote:
Would hit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Riiiiight answer..maar voor de rest chille gast die Dima
Hahah maar als je goed kijkt is het best een mooie dame.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef McNulty het volgende:
Zelfs Fanta heeft niet zoveel test als deze girl.
You urrned dat buck like a mah'fukah. Keep dat shit.
Ja maar jij bent baas met je appartementje op Noordereilandquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Soms maak ik een meier in een dag, soms in een uur.
Yeah bby.quote:
Ik zou gaan baby..laten zien wat voor Americunt je daadwerkelijk bent en met je mini gewoon lekker de 100 mph aantikken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
Maar 3 uurtjes rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ik ook na 4 dagen dbolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Mithras82 het volgende:
Creatine van de hema.. Top spul. Na weekje 2 theelepels en 3 liter water per dag. Weeg ik ruim 3 kg meer.wss water.
WTF hahaha hema verkoopt creatinequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Mithras82 het volgende:
Creatine van de hema.. Top spul. Na weekje 2 theelepels en 3 liter water per dag. Weeg ik ruim 3 kg meer.wss water.
Orly, ze hebben een heel schap met allerlei supps. Best redelijk spul zelfs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
WTF hahaha hema verkoopt creatine!!
http://www.hema.nl/winkel(...)ine-poeder-300-gram-(11431094)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
WTF hahaha hema verkoopt creatine!!
Haha jij pakt ook alle kansen om maar een beetje te kunnen hatenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Orly, ze hebben een heel schap met allerlei supps. Best redelijk spul zelfs.
jij houd niet van shoppen terwijl je een meizje bent en in rotterdam woonquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij pakt ook alle kansen om maar een beetje te kunnen haten. Het was meer dat ik verbaast ben dat ze het gewoon verkopen, zon huisvrouwenwinkel.
Waar zie je me nou weer haten, geepje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij pakt ook alle kansen om maar een beetje te kunnen haten. Het was meer dat ik verbaast ben dat ze het gewoon verkopen, zon huisvrouwenwinkel.
wie traint er allemaal in rotterdam? Kidkash iig bij fitness noord dacht ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij houd niet van shoppen terwijl je een meizje bent en in rotterdam woon
Ik ook. Noord ken ik wel, goede gymquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
wie traint er allemaal in rotterdam? Kidkash iig bij fitness noord dacht ik.
Hoop dat je van een clitoris die het formaat van een japanse penis heeft en van gezichtsbeharing houdtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik koop de dbol voor JB altijd bij de Hema (ligt wel achter de counter)
Srs fitness noord? Heb ik ook wel eens getraind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
wie traint er allemaal in rotterdam? Kidkash iig bij fitness noord dacht ik.
Dat soort dingen ga ik volgende week weer zien in de gym.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoop dat je van een clitoris die het formaat van een japanse penis heeft en van gezichtsbeharing houdt
geen bekende vechter bij furious?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs fitness noord? Heb ik ook wel eens getraind.
Ik train bij Basic Fit Schiedam maar ook getraind bij sportschool Straatweg en F4F conrad en blaak.MMA bij TeamFurious
Right dat is net als zeggen dat Schiedam bij Rotterdam hoortquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:
Ik train in Rotterdam trouwens. Capelle blijkt bij Rotterdam te horen.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Right dat is net als zeggen dat Schiedam bij Rotterdam hoort
train zel wel is bij body improvement in ijsselmonde maar meestal bij een kleine gym in ridderkerk. Woon in beverwaard. Fijne buurtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs fitness noord? Heb ik ook wel eens getraind.
Ik train bij Basic Fit Schiedam maar ook getraind bij sportschool Straatweg en F4F conrad en blaak.MMA bij TeamFurious
straatschoffie denk ik wel.. De rest hier uit Rdam is gewoon upperclassquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht dat al die batties in roffa gewoon " at the streets" trainen... Ghetto training en zulks.
enormquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
straatschoffie denk ik wel.. De rest hier uit Rdam is gewoon upperclass
mbo beveiliging deed je tog? Ik ook mattiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben echt blij dat ik weg ben uit die kutstad. Mis alleen de mooie niet-westerse vrouwen
die vinden het echt niet leuk om van 7meter afstand door een nerd begluurt te worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben echt blij dat ik weg ben uit die kutstad. Mis alleen de mooie niet-westerse vrouwen
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
die vinden het echt niet leuk om van 7meter afstand door een nerd begluurt te worden.
mbo hustling vriend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mbo beveiliging deed je tog? Ik ook mattie
http://www.dichtbij.nl/ro(...)aat-foto-update.aspxquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Roffa is wel goeie stad voro beveiliging veel prakteik ervaring worde vaak mense gepopt hiero
Ik werk in Beverwaard..geboren daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
train zel wel is bij body improvement in ijsselmonde maar meestal bij een kleine gym in ridderkerk. Woon in beverwaard. Fijne buurt
Ben hier alleen omdat JBquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Mithras82 het volgende:
Veel gasten in rotterdam danmischien een leer een trainings meet. Organiseren? Kijken wie er een beetje kan squaten.:)
Heb je haar nou echt via fok ontmoet of hoe zit datquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben hier alleen omdat JBin
Rotterdam
woont.
Rotterdam zuid is wel echt pure shit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.dichtbij.nl/ro(...)aat-foto-update.aspx
Was mijn buurman.
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Rotterdam zuid is wel echt pure shit ja
Valt nog wel wat winst te behalen daaro... Zal er ook eens kijken voor vacatures... Kan ik eventueel soms bij jullie komen crashen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Roffa is wel goeie stad voro beveiliging veel prakteik ervaring worde vaak mense gepopt hiero
je moet wel 24/7 met strap lopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Valt nog wel wat winst te behalen daaro... Zal er ook eens kijken voor vacatures... Kan ik eventueel soms bij jullie komen crashen?
Pics van je studieboeken niggah.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geschiedenis + Rechtsgeleerdheid
hooggeleerd neger
Je gezicht lijkt op een reed.quote:
hey ethaloic woon jij ook in roffa haha ze zegge fanta woont in zuidquote:
Jij bent echt vermoeiend. Ga terug in de hol van waar je uit bent gekropen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey ethaloic woon jij ook in roffa haha ze zegge fanta woont in zuid
Fanta woont sgiedam das nog erger dan vlaardingequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey ethaloic woon jij ook in roffa haha ze zegge fanta woont in zuid
val dood kneusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent echt vermoeiend. Ga terug in de hol van waar je uit bent gekropen.
en jij dan ? zeker in noord hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fanta woont sgiedam das nog erger dan vlaardinge
Make me.quote:
ik heb net zoveel rechte om hier te schrijve als jij kom niet hate vriend doe normaal zo doe ik ookquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb nu ook een ignorelist, net als Ray. Ik heb er iemand opgezet, zeg niet wie maar het is Cake-Man. Of Weissman, wat 'ie zelf wilt. Nou gr gr
sorry wat staat hier kan je berigt niet zien :$quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Voelt best goed dat dankzij mij iemand een FOK abbo heeft afgesloten
wss wel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Ethanolic het volgende:
IS CAKEMAN WIJSMAN??? DUS OOK MISSMESSIE
Ik heb ooit een abo gehad, niet eens van JBquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
soms geven fok jongens fok meisjes pimp abbos
Jet deed ook goed je bestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een abo gehad, niet eens van JB
jah zieke bulkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ze doet fridgedoorpulls en crispslatpulldown
Bro: Schiedam heeft 75K inwoners. Ken je omgevingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef Snakey het volgende:
Ow wacht, Schiedam is een gemeente op zichzelf. Capelle is echt deel van Rotterdam!
godsklere wat vroegquote:
De plannen om een meet in R'dam te organiseren zijn bestaan al bijna net zolang als Zyzz dood is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Mithras82 het volgende:
Veel gasten in rotterdam danmischien een leer een trainings meet. Organiseren? Kijken wie er een beetje kan squaten.:)
En dat zegt iemand uit Schiedam?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
werkte gisteren nog bij de koperwiek wat een tokkies wonen er in capelle zeg!
hahaha! Ik ben een getogen hillegersbergse!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat zegt iemand uit Schiedam?__!!
Dat zegt volgens mij iedere Rotterdammer die ooit een keer met het OV door Hillegersberg gekomen is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahaha! Ik ben een getogen hillegersbergse!
Precies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Al sinds 05.45 wakker broertje, iemand moet hier werken.
neger genetics? die gasten komen de baarmoeder uit met een sixpackquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben gestopt met werken omdat dat ten koste van mijn gains gaat. Waarom denk je dat al die negers in jilla in de VS zo ripped zijn
Ha ha: betrapt: beachboy!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
neger genetics? die gasten komen de baarmoeder uit met een sixpack
Haha noooh!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij iedere Rotterdammer die ooit een keer met het OV door Hillegersberg gekomen is.
he kerel, alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
he kerel, alles goed?
nog meisjes gehosseld dit weekend?
weet nou niet of je carbon of mij hebt gequote. Staat mijn naam bij iets wat ik niet heb gepostquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
he kerel, alles goed?
nog meisjes gehosseld dit weekend?
kom keertje arnhem danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Zwarte cross en techno feestje in arnhem jongens. Kijken hoe fathank chubbychased
ben daar al homotje althans rij er nu uit. Ben al 2,5 uur onderweg naar locatiequote:
hahaha Brabant hahaa kryg een reversed boner van dat accentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die niet uit Brabant komen. Wat een skkltjes jully
ja gaan we level of manhattan spreek je rustigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is goed bby ik bel
Je vanavond! 0652537710 was je nummer toch?
ow dan ben je een uitzondering!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Awesome_ het volgende:
Gelukkig zit ik hier ook niet om jou te verleiden
wil naar gym, teveel regenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef seto het volgende:
jezus wat een fucking benauwdheid weer
ZOMER IN NEDERLAND MENSE
Ik houd steevast vol dat ik dit lekker vind. Ik ben een winterhater dus als iemand de conversatie begint met "wat een weer h?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef seto het volgende:
jezus wat een fucking benauwdheid weer
ZOMER IN NEDERLAND MENSE
niet zon beetje ook...wind/regen/bliksem alles.quote:
ok..even snel een tussendoortje en ik gaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:10 schreef seto het volgende:
[..]
gwn gaan vriend je klinkt nu net als een dieetclub poster en dat wil je niet toch??
wow hehe gewoon gaan hardlopen in het bos. YOLO!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet zon beetje ook...wind/regen/bliksem alles.
Ik doe dat altijd in de winter, ik ben daarentegen geen zomerhater. Zo'n snijdende ijskoude wind in je gezicht gecombineerd met hagel en dan zeggen dat je het heerlijk vindtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik houd steevast vol dat ik dit lekker vind. Ik ben een winterhater dus als iemand de conversatie begint met "wat een weer h?" zeg ik gelijk "ja, ik vind het heerlijk".
K wil ook gym maar jb niet welke gym en hoe laat? Heb wel spotter nodig bij mn 160kg BPquote:
Ik vind dat serieus heerlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd in de winter, ik ben daarentegen geen zomerhater. Zo'n snijdende ijskoude wind in je gezicht gecombineerd met hagel en dan zeggen dat je het heerlijk vindt
hoesoww wilt ze niet gaan dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
K wil ook gym maar jb niet welke gym en hoe laat? Heb wel spotter nodig bij mn 160kg BP
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wow hehe gewoon gaan hardlopen in het bos. YOLO!
burgerlijk geworden, #huisjeboompjebeestjequote:
hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
burgerlijk geworden, #huisjeboompjebeestje
haha echt he! Kon je gewoon neersteken met zijn elleboog zo puntig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
De elleboog van die gast op Summerloverz was pas puntig, echt heel bizar.
Arme etha, binnenkort te zien in..JB kan er niet meer tegen, ze voelt zich genegeerd. JB zelf is +20 kg aangekomen en komt de keuken niet meer uit.quote:
You can run but you can't hide forever. Burgelijkheid is coming for you!!quote:
ja die aflevering! Gaat ze beetje huilen terwijl ze zelf powerliftster wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Arme etha, binnenkort te zien in..JB kan er niet meer tegen, ze voelt zich genegeerd. JB zelf is +20 kg aangekomen en komt de keuken niet meer uit.
http://www.uitzendinggemi(...)Heeft_Een_Hobby.html
bodybuilding editie
hell naws! Ik ben al aan het sparen voor een sterilisatiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
You can run but you can't hide forever. Burgelijkheid is coming for you!!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow dan ben je een uitzondering!
Hehehe
SPOILER: niet voor Fanta-stick!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]amateur..SPOILER: niet voor Fanta-stick!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dikke kus aan jayden en jelanoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
Niets mis met burgerlijkheid Tis nu lkr weekeinde lkr met de kids na voetbal en daarna viert de kapster feestje
..en Max...fenix kindjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |