Weet je dat nog dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:31 schreef TienVingers het volgende:
Je haar heeft wel eens leuker gezeten
Oquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet en dit is niet mijn verhaal!
nee jij bent xcachetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet en dit is niet mijn verhaal!
wil jij ook een topic voor mij maken?quote:
morgen oke? Dan pak ik groots uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil jij ook een topic voor mij maken?
Niet als anderen een nog grotere topic krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg hier een heel topic voor jou is t nog nie goed
Gun je dat mij niet dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet als anderen een nog grotere topic krijgen
JE VERGEET IEMANDquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg hier een heel topic voor jou is t nog nie goed
we kunnen haar delenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben egoistisch aangelegd, zeker als het gaat om topics van xcachets.
meervoud? heb jij mij wat te vertellen verloofde?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben egoistisch aangelegd, zeker als het gaat om topics van xcachets.
ik krijg het middenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oke maar welk deel krijg jij en welk deel krijg ik.
Ik stel voor dat ik rechts krijg.
Nee anders zijn het geen geheime stiekeme relaties meer!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
meervoud? heb jij mij wat te vertellen verloofde?
de kut jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oke het lichaam vanaf de onderkant van de buik tot aan onder de borsten?
we vallen op je innerlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:46 schreef xcachet het volgende:
Ruzieen om xcachet. Jullie weten allemaal dat ik modder vet en lelijk ben?
Nee hoe kan je anders met mij verloofd zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:46 schreef xcachet het volgende:
je bent modder?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:46 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoe kan je anders met mij verloofd zijn
quote:
Rawrquote:
Doe eens even gewoon. Er zijn kinderen bijquote:
Kinderen horen al in bed te liggen, dus eigenschuldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon. Er zijn kinderen bij
ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon. Er zijn kinderen bij
stijnheilig ligt al in bed hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kinderen horen al in bed te liggen, dus eigenschuld
Was Stijntje nog op?quote:
Werd zijn korfbalnet uit zijn kamer verwijderd als straf?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk werd hij betrapt door zijn mama
Nee zijn dartpijltjes werden verstopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werdt zijn korfbalnet uit zijn kamer verwijderd als straf?
Oh wat schattig, die mag hij dan met Pasen in de tuin gaan zoeken.Andere kinderen hebben liever eireren maarja, Stijn blijft Stijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zijn dartpijltjes werden verstopt.
Tijdje terug jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Of je wel eens naar school bent geweest?
onze eigen fok babyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat schattig, die mag hij dan met Pasen in de tuin gaan zoeken.Andere kinderen hebben liever eireren maarja, Stijn blijft Stijn
Nou, dat taaltje wat hij weleens tegen me aansloeg, daar kan geen baby tegenopquote:
het is een huilbaby dat wel. vaak woedeaanvallen ook nog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat taaltje wat hij weleens tegen me aansloeg, daar kan geen baby tegenop
Vooral in de livetopics wordt de emotie Stijn soms even teveelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is een huilbaby dat wel. vaak woedeaanvallen ook nog.
het word stijntje al teveel als ik in hetzelfde topic als hem postquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral in de livetopics wordt de emotie Stijn soms even teveel
Zie je niet dat we in gesprek zitten?quote:
Nee zag ik niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je niet dat we in gesprek zitten?
Stoor je mensen in het echt ook op zo`n onbeschofte manier?
maak dan voor mij. krijg jij er eentje van mijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:59 schreef xcachet het volgende:
en hij waardeert deze speciale topique niet.
morgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maak dan voor mij. krijg jij er eentje van mij
Hij waardeert toch elke Jood?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het word stijntje al teveel als ik in hetzelfde topic als hem post
nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar op whatsapp heb ik WELTERUSTEN gezegd
Ik waardeer mijn moeders kookkunsten ook maar die spreek ik ook nooit uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:59 schreef xcachet het volgende:
Af en toe heb je dat idee wel jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha. Stijn is voor Feyenoord. En hij heeft juist een hekel aan Ajacieden.
Zonder glazen zekerquote:
Ach, ik vond het wel grappig altijd. Ben er zelf ook niet al te geliefd meer geloof ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn neemt het allemaal een ietsiepietsie te zereneus
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:59 schreef xcachet het volgende:
En kijk onder mijn streepjeslijn hieronderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik waardeer mijn moeders kookkunsten ook maar die spreek ik ook nooit uit
Waar niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel grappig altijd. Ben er zelf ook niet al te geliefd meer geloof ik
Dat is liefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[..]
En kijk onder mijn streepjeslijn hieronder
VBLquote:
Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze pesten mij ook, maar ik geef niet op
Fok! awards?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsVOor user met het kortste lontje, of snelste aangebrand, zoiets
ik ging pas posten op fok rond eind februari. Dus nog geen kans gehad voor vage awards. Ik hoop ook nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsVOor user met het kortste lontje, of snelste aangebrand, zoiets
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaartquote:
Ik heb zo mijn connectiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaart
En nu al meer posts dan mij, je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ging pas posten op fok rond eind februari. Dus nog geen kans gehad voor vage awards. Ik hoop ook nergens op.
jammer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaart
Tjacka moet politiek correct blijven als ambitierijke userquote:
Hallo ik ben JR, en ik ben FOK! verslaafd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu al meer posts dan mij, je bent lekker bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo ik ben JR, en ik ben FOK! verslaafd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
tjacka zijn ambities zijn allemaal fakequote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka moet politiek correct blijven als ambitierijke user
Trustenquote:
HPquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Harry Potter gewoon in het algemeen bedoeld
Hermelientjequote:
Jammer van het korte kapsel welquote:
Wies da?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
tijd voor een ander schatje
[ afbeelding ]
Game of thronesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wies da?
Ken haar ongetwijfeld maar het is te laat om na te denken
Oh die blonde met die incestueuze relatie?quote:
Ga kijken danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die blonde met die incestueuze relatie?
Kijk verder geen GoT
Het trok me niet echtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga kijken dan
ik ga slapen trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |