Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze pesten mij ook, maar ik geef niet op
Fok! awards?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsVOor user met het kortste lontje, of snelste aangebrand, zoiets
ik ging pas posten op fok rond eind februari. Dus nog geen kans gehad voor vage awards. Ik hoop ook nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 1 stem gehad in de nominaties voor de FOK!-awardsVOor user met het kortste lontje, of snelste aangebrand, zoiets
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaartquote:
Ik heb zo mijn connectiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaart
En nu al meer posts dan mij, je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ging pas posten op fok rond eind februari. Dus nog geen kans gehad voor vage awards. Ik hoop ook nergens op.
jammer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,reken je maar niet rijk. Allemaal doorgestoken kaart
Tjacka moet politiek correct blijven als ambitierijke userquote:
Hallo ik ben JR, en ik ben FOK! verslaafd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu al meer posts dan mij, je bent lekker bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo ik ben JR, en ik ben FOK! verslaafd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
tjacka zijn ambities zijn allemaal fakequote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka moet politiek correct blijven als ambitierijke user
Trustenquote:
HPquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Harry Potter gewoon in het algemeen bedoeld
Hermelientjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |