Kinderen horen al in bed te liggen, dus eigenschuldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon. Er zijn kinderen bij
ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon. Er zijn kinderen bij
stijnheilig ligt al in bed hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kinderen horen al in bed te liggen, dus eigenschuld
Was Stijntje nog op?quote:
Werd zijn korfbalnet uit zijn kamer verwijderd als straf?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk werd hij betrapt door zijn mama
Nee zijn dartpijltjes werden verstopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werdt zijn korfbalnet uit zijn kamer verwijderd als straf?
Oh wat schattig, die mag hij dan met Pasen in de tuin gaan zoeken.Andere kinderen hebben liever eireren maarja, Stijn blijft Stijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zijn dartpijltjes werden verstopt.
Tijdje terug jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Of je wel eens naar school bent geweest?
onze eigen fok babyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat schattig, die mag hij dan met Pasen in de tuin gaan zoeken.Andere kinderen hebben liever eireren maarja, Stijn blijft Stijn
Nou, dat taaltje wat hij weleens tegen me aansloeg, daar kan geen baby tegenopquote:
het is een huilbaby dat wel. vaak woedeaanvallen ook nog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat taaltje wat hij weleens tegen me aansloeg, daar kan geen baby tegenop
Vooral in de livetopics wordt de emotie Stijn soms even teveelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is een huilbaby dat wel. vaak woedeaanvallen ook nog.
het word stijntje al teveel als ik in hetzelfde topic als hem postquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral in de livetopics wordt de emotie Stijn soms even teveel
Zie je niet dat we in gesprek zitten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |