Zou inderdaad wel een dashboard voor mij zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Genoeg gezeur (over drama) voor vandaag, dus meer dom geouwehoer en stomme plaatjes
Ik ben ondertussen goed bezig geweest en heb Sam z'n stoel voor de komende week gereed voor gebruik gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Kom deze week nog bij hem langs met m'n nieuwe laptop (incl baard)![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik effe MM's dashboard aangepast in haar nieuwe auto zodat ze het nu wel snapt![]()
[ afbeelding ]
En ik heb ER & Lotus nog gespot![]()
[ afbeelding ]
Je laatste foto is 403 forbiddenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Genoeg gezeur (over drama) voor vandaag, dus meer dom geouwehoer en stomme plaatjes
Ik ben ondertussen goed bezig geweest en heb Sam z'n stoel voor de komende week gereed voor gebruik gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Kom deze week nog bij hem langs met m'n nieuwe laptop (incl baard)![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik effe MM's dashboard aangepast in haar nieuwe auto zodat ze het nu wel snapt![]()
[ afbeelding ]
En ik heb ER & Lotus nog gespot![]()
[ afbeelding ]
Ik zie hem gewoon, maar ja dumpert linkje dan maarquote:
Ook forbiddenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon, maar ja dumpert linkje dan maar
http://media.dumpert.nl/foto/b4ef1e60_IMG_20130702_WA0000.jpg
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik maak wel effe een screenshotje voor je![]()
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik maak wel effe een screenshotje voor je![]()
[ afbeelding ]
simpel, nog niet gaan slapen dusquote:
Ik wel maar ik mag niet van de muggen!quote:
Hehe, precies.quote:
Mij hoeven ze nooit. Ik heb meestal geen beten, en af en toe maar 1 of 2. Heel raarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel maar ik mag niet van de muggen!
De jeugd van tegenwoordig is niks meer gewend!quote:
oh mah glob doe rustig gekk!quote:
quote:
Ik heb er nu al 15! Gelukkig heb ik er altijd maar een half uurtje max last van.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, precies.
[..]
Mij hoeven ze nooit. Ik heb meestal geen beten, en af en toe maar 1 of 2. Heel raar.
Smeer je in met antimuggenspul, of helpt dat soms niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 15! Gelukkig heb ik er altijd maar een half uurtje max last van.
DEETquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Smeer je in met antimuggenspul, of helpt dat soms niet?
Wie brengt jou naar de trein?quote:
Heb ik niet. Vroeger werd ik nooit geprikt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Smeer je in met antimuggenspul, of helpt dat soms niet?
Lees maar even terug.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh trouwens, hoe was de meet MM en anderen?
Eind vorig topic, begin dit topic.quote:
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eind vorig topic, begin dit topic.
Edit: hier begint het DEF / [DEF SC]#609 Waar nieuwe modjes geen Engels kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |