abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129352155
Dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ook niet :D
Vond het wel een leuk vaag woord om te gillen in dit topic :+
Oh, ik dacht dat iedereen het begreep behalve ik, maar dit scheelt weer :P
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:07:58 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352182
Een nieuw woord dat men niet zo vaak hoort .... Trusten 8-)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129352191
Das echt voor het eerst dat ik een topic open met dit 'nieuwe' systeem :D

De laatste keer was waarschijnlijk ergens in 1986.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:09:15 #4
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef CarOnline het volgende:
Das echt voor het eerst dat ik een topic open met dit 'nieuwe' systeem :D

De laatste keer was waarschijnlijk ergens in 1986.
Serieus? En wat zijn je bevindingen?
Musica Español
Come On
pi_129352253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef chufi het volgende:

[..]

Serieus? En wat zijn je bevindingen?
Ik ben wel tevreden, het liep best soepel.
Screw them.
We're going home.
pi_129352264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....
_O-

De DM totempaal heeft weer overuren gemaakt?
Ik voel me vereerd. :7
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:12:19 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik ben wel tevreden, het liep best soepel.
Ja goed gedaan vond ik wel .. :D Nu slapen ?
Musica Español
Come On
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:13:08 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352328
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

_O-

De DM totempaal heeft weer overuren gemaakt?
Ik voel me vereerd. :7
Ik heb geen DM gestuurd... Maar goed jij je voldoening :)
Musica Español
Come On
pi_129352370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:13 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik heb geen DM gestuurd... Maar goed jij je voldoening :)
Ow ja....ik was even vergeten dat jij parapsychologische kwaliteiten hebt en daardoor kan ruiken wat meerdere mensen denken.

Btw....ik heb m'n alter ego naar bed gestuurd en ben nu weer terug met m'n eigen nick. :7
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:18:11 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352445
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ow ja....ik was even vergeten dat jij parapsychologische kwaliteiten hebt en daardoor kan ruiken wat meerdere mensen denken.

Btw....ik heb m'n alter ego naar bed gestuurd en ben nu weer terug met m'n eigen nick. :7
Ja is goed KT... Als je al op Viva zat als alter ego ,,, waarom haar hier introduceren...? f andersom .... Trusten voor vanavond hou ik het voor gezien
Musica Español
Come On
pi_129352487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:18 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja is goed KT... Als je al op Viva zat als alter ego ,,, waarom haar hier introduceren...? f andersom .... Trusten voor vanavond hou ik het voor gezien
Huh, dus jij denkt dat KT op Viva een vrouw, genaamd Jibba speelt?
pi_129352602
quote:

Ja is goed KT...
Wat heeft KingToppie ermee te maken?
pi_129352603
quote:

[..]

Verstandig plan chufi....hopelijk kun je morgenochtend weer wat helderder denken en zijn de waanbeelden verdwenen....slaap lekker. :*
pi_129352819
Welterusten allemaal.
Ik ga nog even bij het thuisfront lezen en misschien kom ik nog wel eens langs hier.
Aan het autistische aspect moet ik nog een beetje wennen, ben ik bang.

:W
pi_129352825
poep
bad habit for ..
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:37:00 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129352925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:19 schreef Jibba het volgende:

[..]

Huh, dus jij denkt dat KT op Viva een vrouw, genaamd Jibba speelt?
Dat was in eerste instantie Dan het vermoeden. Nu ga ik uit van je ware id... Geen kloon zijnde.
Musica Español
Come On
pi_129358487
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaranoia is de topictitel? 8)7
...
pi_129360829
ff bijgelezen :D

Tis allemaal de schuld van de

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:07:56 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129361023
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:01 schreef Margo37 het volgende:
ff bijgelezen :D

Tis allemaal de schuld van de

[ afbeelding ]
Ik hoef de moeite dus niet te nemen?
pi_129361624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou zoveel is het niet, wel grappig ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129364311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eigenlijk is het nooit de moeite om terug te lezen, maar deze keer toevallig wel
Kingstown (ook wel eens KT genoemd, met het gevolg dat sommige mensen hem dan verwarren
met KingToppie) heeft een samenvatting gemaakt van alle users hier, helaas was hij Bos de postbode vergeten.

De samenvatting was bedoeld om Jibba, een nieuwe user die zich op FOK kwam melden omdat het Viva forum down was en hier op FOK in contact kwam met KingsTown, op haar gemak te stellen en om Jiba alvast een beetje voor te stellen aan de users alhier.

Helaas is de actie niet hélemaal soepel verlopen en kreeg Jibba al de beschuldiging naar haar
hoofd dat zij een kloon is van Kingstown. Dus of we Jibba nog terug zien, dat weet niemand.

En ik zie dat Kingstown jou ook is vergeten voor te stellen, dus dat mag je zelf doen :Y

Samenvatting:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Kingstown het volgende:
Laat me je voorstellen aan de meest frequente gebruikers Jibba:

Chufi (sjoef voor intimi) hosselkoning van deze SC (hengelkoning om in Viva termen te spreken) en is geregeld onnavolgbaar in zijn postings. Niemand die begrijpt wat hij probeert te zeggen en de babylonische spraakverwarring neemt dan soms groteske vormen aan.

Deissy (Dees voor intimi) Hardloopster die voor dag en dauw 10 kilometer rent en geregeld iets over de prestaties van haar dochter vermeld, maar wat precies dat heb ik niet onthouden. Als ik gewauwel over kinderen lees, dan scroll ik meestal snel door

PietPiraat/Sig (PP voor intimi) Paardenfokker en grootgrondbezitter met een autistisch geheugen voor de meest onbelangrijke feitjes. Prevelt geregeld wat onzinnig voor zich uit en op de 1 of andere manier kan ik me daardoor goed met hem identificeren. Heeft een permban op meerder accounts, maar dat is groot geheim. Heeft een enomre hekel aan mensen met een hoop negens in hun naam.

Soury Sloopwerker en altijd stoned. Heeft een hekel aan teksten die langer zijn als 3 regels en speciaal voor haar wordt er dan gebruikt gemaakt van een tl dr (too long didn't read) samenvatting. In haar vrije tijd vermoord ze graag dieren.

FANNVANHETLAATSTEUUR (FANN voor intimi) Vegetariër, die ongewild geregeld het middelpunt is van een rel. Daarna besluit ze geregeld om hier weg te blijven om na een tijdje weer terug te komen (een Fannetje doen is de term die daar bijhoort). Schrijft soms lappen met tekst die erg te waarderen zijn, helaas te vaak opgesmukt met teveel smilies.

Toverheks (Heksje voor intimi.) Wil het vooral altijd gezellig houden en kijkt naar de meest verschrikkelijke real life soaps die je je maar voor kunt stellen. Is bezig om leesbaarder te gaan typen, maar ik hoop dat ze daar niet in slaagt, want daarmee tast ze haar authentieke karakter aan.

APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen. Meestal moet hij zijn nobele pogingen vruchteloos staken. Hij is ook nog moderator, maar ik heb nog steeds geen idee van welk forum.

MadMaster (MM voor intimi) Is nog niet zolang hier aanwezig, maar was er al heel snel flauw van dat sommige dames elkaar hier elke avond over de tafel trokken. Laat zijn gezicht af en toe nog wel eens zien, maar is meestal in andere FOK!oorden te vinden.

LieneKien (Lien voor initmi) Taalvirtuoos, die boos het topic verlaten heeft, nadat er een pic geplaatst werd van een kat die tot handtas was omgemaakt. Ze was zodanig geschokt dat ze nu vooral op TTK (taal, theater, kunst) forum te vinden is

kingtoppie (KT voor intimi, waar ik standaard ook op reageer en dan net doe alsof ik niet weet over wie ze het hebben) Knuffeljongere. Enige onder de 25 die hier af en toe post en een heleboel liefdevolle instant vaders en moeders heeft. Niemand wordt ooit boos op hem.

Sacha Eilandbewoonster op Vlieland. Heeft het geregeld over een Aap met een rugzak, maar waar dat precies over gaat is me nog niet helemaal duidelijk. Weet alle smeuige details over burgermeesters die vreemd gaan en stelt er grote prijs op als je goed let op de PI die ze gebruikt. (PI=PostIcon die je bij elke afzonderlijke posting kunt gebruiken om aan te geven hoe je je posting bedoelt)

TrippyHippie (of HippieTrippy) Angry young girl, die qua leeftijd het vriendinnetje van Kingtoppie zou kunnen zijn, alleen komt ze niet veel verder dan wat dom gebler, ondanks de goede- en oprechte bedoelingen van een aantal bejaarden hier om haar wat meer subtiliteit aan te leren.

Leandra (geen Lea voor intimi) Heeft een Saab en woont op de biblebelt....onmogelijk mens. Kan enorm fel zijn en heeft ruzie met een aantal users die uit de RLS (Real Life Soap) sectie kwamen, omdat daar ooit een SC verneukt is. Momenteel heerst er een bedrieglijke stilte. In andere subfora waar ik haar tegen kom, heeft ze ook een Saab en blijft ze onmogelijk.

Margo37 Is allang geen 37 meer en heeft een voorkeur voor grote enge beesten die door sommigen "honden" worrden genoemd. Twijfelt enorm of ze haar pubers moet dumpen en bij haar nieuwe vriend in moet gaan trekken aan de andere kant van het land. Werd hartelijk verwelkomt in deze SC door Leandra (zie hierboven)

Karina In het begin van 40+ zeer actief hier, maar de laatste tijd hier niet veel meer aanwezig. Enorme sportfan en sopt weg als ze Dries Roelvink ziet. Zeer behulpzame moderator die ondertuseen 100k aan postings heeft en als een bezetene aan het posten is in allerlei live topics. Heeft een zwak voor Blondie.

ElizabethR (ER voor intimi) Huispsychoot, Kan soms enorm uit haar dak gaan en dan het hele forum bij elkaar schelden en tieren. Gedoseerd valium toedienen meerdere malen per avond wil nog wel eens helpen. Woont in Ierland en heeft zoveel trauma's dat je heel R&P er mee zou kunnen vullen.

Kingstown (KT voor intimi): De helft van mijn postings zuig ik uit mijn duim en de andere helft is gelogen....aan jou de keuze waar je voor gaat.

Een welgemeend excuus aan de mensen die ik vergeten ben, maar als 40 plusser heb ik het beste excuus....alzheimer light. Er loopt bijvoorbeeld ook nog een aardige gozer rond met een avatar van een Braziliaanse oudvoetballer en cafca had ik eigenlijk ook niet mogen vergeten vanwege zijn fantastische muzieksmaak en zijn snelle inzichten. Ow ja....en copycat natuurlijk die haar teksten altijd met sarcasme doorspekt, alleen zo subtiel, dat niemand het als sarcasme herkend.

:W

Deel 3 gaat over de andere fora buiten 40+, maar dat gaat vandaag niet meer worden, want ik word moe van m'n eigen lange teksten.

Tl dr (speciaal voor Soury):
Je bent te vaak stoned.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:48:25 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_129364929
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Eigenlijk is het nooit de moeite om terug te lezen, maar deze keer toevallig wel
Kingstown (ook wel eens KT genoemd, met het gevolg dat sommige mensen hem dan verwarren
met KingToppie) heeft een samenvatting gemaakt van alle users hier, helaas was hij Bos de postbode vergeten.

De samenvatting was bedoeld om Jibba, een nieuwe user die zich op FOK kwam melden omdat het Viva forum down was en hier op FOK in contact kwam met KingsTown, op haar gemak te stellen en om Jiba alvast een beetje voor te stellen aan de users alhier.

Helaas is de actie niet hélemaal soepel verlopen en kreeg Jibba al de beschuldiging naar haar
hoofd dat zij een kloon is van Kingstown. Dus of we Jibba nog terug zien, dat weet niemand.

En ik zie dat Kingstown jou ook is vergeten voor te stellen, dus dat mag je zelf doen :Y

Samenvatting:

[..]

Hé, deze opsomming had ik gemist.
Ga ik even voor zitten... :P
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:53:39 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129365102
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Samenvatting:

[..]

Dank je, ben ik weer helemaal op de hoogte :)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:54:53 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_129365141
quote:

[..]

Whatever...
Uitgerust (Fannetje gedaan...) en klaar voor een terugkeer hier?
pi_129365440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dank je, ben ik weer helemaal op de hoogte :)
Graag gedaan :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Uitgerust (Fannetje gedaan...) en klaar voor een terugkeer hier?
Neu.. ik hou het bij af en toe een bezoekje :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')