Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Kingstown het volgende:Laat me je voorstellen aan de meest frequente gebruikers Jibba:
Chufi (sjoef voor intimi) hosselkoning van deze SC (hengelkoning om in Viva termen te spreken) en is geregeld onnavolgbaar in zijn postings. Niemand die begrijpt wat hij probeert te zeggen en de babylonische spraakverwarring neemt dan soms groteske vormen aan.
Deissy (Dees voor intimi) Hardloopster die voor dag en dauw 10 kilometer rent en geregeld iets over de prestaties van haar dochter vermeld, maar wat precies dat heb ik niet onthouden. Als ik gewauwel over kinderen lees, dan scroll ik meestal snel door
PietPiraat/Sig (PP voor intimi) Paardenfokker en grootgrondbezitter met een autistisch geheugen voor de meest onbelangrijke feitjes. Prevelt geregeld wat onzinnig voor zich uit en op de 1 of andere manier kan ik me daardoor goed met hem identificeren. Heeft een permban op meerder accounts, maar dat is groot geheim. Heeft een enomre hekel aan mensen met een hoop negens in hun naam.
Soury Sloopwerker en altijd stoned. Heeft een hekel aan teksten die langer zijn als 3 regels en speciaal voor haar wordt er dan gebruikt gemaakt van een tl dr (too long didn't read) samenvatting. In haar vrije tijd vermoord ze graag dieren.
FANNVANHETLAATSTEUUR (FANN voor intimi) Vegetariër, die ongewild geregeld het middelpunt is van een rel. Daarna besluit ze geregeld om hier weg te blijven om na een tijdje weer terug te komen (een Fannetje doen is de term die daar bijhoort). Schrijft soms lappen met tekst die erg te waarderen zijn, helaas te vaak opgesmukt met teveel smilies.
Toverheks (Heksje voor intimi.) Wil het vooral altijd gezellig houden en kijkt naar de meest verschrikkelijke real life soaps die je je maar voor kunt stellen. Is bezig om leesbaarder te gaan typen, maar ik hoop dat ze daar niet in slaagt, want daarmee tast ze haar authentieke karakter aan.
APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen. Meestal moet hij zijn nobele pogingen vruchteloos staken. Hij is ook nog moderator, maar ik heb nog steeds geen idee van welk forum.
MadMaster (MM voor intimi) Is nog niet zolang hier aanwezig, maar was er al heel snel flauw van dat sommige dames elkaar hier elke avond over de tafel trokken. Laat zijn gezicht af en toe nog wel eens zien, maar is meestal in andere FOK!oorden te vinden.
LieneKien (Lien voor initmi) Taalvirtuoos, die boos het topic verlaten heeft, nadat er een pic geplaatst werd van een kat die tot handtas was omgemaakt. Ze was zodanig geschokt dat ze nu vooral op TTK (taal, theater, kunst) forum te vinden is
kingtoppie (KT voor intimi, waar ik standaard ook op reageer en dan net doe alsof ik niet weet over wie ze het hebben) Knuffeljongere. Enige onder de 25 die hier af en toe post en een heleboel liefdevolle instant vaders en moeders heeft. Niemand wordt ooit boos op hem.
Sacha Eilandbewoonster op Vlieland. Heeft het geregeld over een Aap met een rugzak, maar waar dat precies over gaat is me nog niet helemaal duidelijk. Weet alle smeuige details over burgermeesters die vreemd gaan en stelt er grote prijs op als je goed let op de PI die ze gebruikt. (PI=PostIcon die je bij elke afzonderlijke posting kunt gebruiken om aan te geven hoe je je posting bedoelt)
TrippyHippie (of HippieTrippy) Angry young girl, die qua leeftijd het vriendinnetje van Kingtoppie zou kunnen zijn, alleen komt ze niet veel verder dan wat dom gebler, ondanks de goede- en oprechte bedoelingen van een aantal bejaarden hier om haar wat meer subtiliteit aan te leren.
Leandra (geen Lea voor intimi) Heeft een Saab en woont op de biblebelt....onmogelijk mens. Kan enorm fel zijn en heeft ruzie met een aantal users die uit de RLS (Real Life Soap) sectie kwamen, omdat daar ooit een SC verneukt is. Momenteel heerst er een bedrieglijke stilte. In andere subfora waar ik haar tegen kom, heeft ze ook een Saab en blijft ze onmogelijk.
Margo37 Is allang geen 37 meer en heeft een voorkeur voor grote enge beesten die door sommigen "honden" worrden genoemd. Twijfelt enorm of ze haar pubers moet dumpen en bij haar nieuwe vriend in moet gaan trekken aan de andere kant van het land. Werd hartelijk verwelkomt in deze SC door Leandra (zie hierboven)
Karina In het begin van 40+ zeer actief hier, maar de laatste tijd hier niet veel meer aanwezig. Enorme sportfan en sopt weg als ze Dries Roelvink ziet. Zeer behulpzame moderator die ondertuseen 100k aan postings heeft en als een bezetene aan het posten is in allerlei live topics. Heeft een zwak voor Blondie.
ElizabethR (ER voor intimi) Huispsychoot, Kan soms enorm uit haar dak gaan en dan het hele forum bij elkaar schelden en tieren. Gedoseerd valium toedienen meerdere malen per avond wil nog wel eens helpen. Woont in Ierland en heeft zoveel trauma's dat je heel R&P er mee zou kunnen vullen.
Kingstown (KT voor intimi): De helft van mijn postings zuig ik uit mijn duim en de andere helft is gelogen....aan jou de keuze waar je voor gaat.
Een welgemeend excuus aan de mensen die ik vergeten ben, maar als 40 plusser heb ik het beste excuus....alzheimer light. Er loopt bijvoorbeeld ook nog een aardige gozer rond met een avatar van een Braziliaanse oudvoetballer en cafca had ik eigenlijk ook niet mogen vergeten vanwege zijn fantastische muzieksmaak en zijn snelle inzichten. Ow ja....en copycat natuurlijk die haar teksten altijd met sarcasme doorspekt, alleen zo subtiel, dat niemand het als sarcasme herkend.
Deel 3 gaat over de andere fora buiten 40+, maar dat gaat vandaag niet meer worden, want ik word moe van m'n eigen lange teksten.
Tl dr (speciaal voor Soury):
Je bent te vaak stoned.