De NS heeft afwijzend gereageerd op ramen inslaan, en daar geef ik ze volledig gelijk in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Jullie kunnen hoog en laag springen, maar er zijn meerdere mensen onwel geworden. Dat is niet de bedoeling en het is dus niet gewoon "eens een aircotje die het niet doet". Ik ben het dan zeer zeker met Rikus eens als hij vindt dat de procedures anders moeten. De NS heeft in eerste instantie afwijzend gereageerd en daarop heeft Rikus de kwestie aangekaart bij ILT.
Dus? Moet je dan alles maar geweldig vinden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, en de staat is uiteindelijk aandeelhouder van NS zo lust ik er nog wel een paar...
Hier in de Regio melde of meld de SNCF op schermen dat het verstandig was/is om een flesje water mee te nemen in de trein en een natte doekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen moeten beter luisteren naar de postbus 51 reclames waarin opgeroepen wordt om een flesje kraanwater mee te nemen zodat je niet stuk gaat bij hitte.
En ik speel in het geheel niet op de man.
Ik vind de NS verre van geweldig....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus? Moet je dan alles maar geweldig vinden?
Dit is totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef _serial_ het volgende:
Waar ligt de grens van onwel worden ? En wie zegt dat het onwel worden in alle gevallen door de warmte is gekomen ?
Natuurlijk is dat wel relevant, snap je serieus het verschil niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is totaal niet relevant.
"Oh u bent onwel geworden, jammer zeg. Hee ik zie hier staan dat u toch al suikerpatiënt was, dus het is onze schuld niet. Lekker blijven liggen, en bek dicht."![]()
Nou, als je door je eigen schuld in een hypo raakt doordat je niet op tijd spuit kan de NS of wie dan ook daar niet veel aan doen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is totaal niet relevant.
"Oh u bent onwel geworden, jammer zeg. Hee ik zie hier staan dat u toch al suikerpatiënt was, dus het is onze schuld niet. Lekker blijven liggen, en bek dicht."![]()
Nee het is niet relevant. Iemand die onwel wordt aan boord van een trein, daar moet je iets aan DOEN als personeel. En vragen als "waar ligt de grens van onwel" zijn natuurlijk totale onzin. Snap je dat zelf serieus niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel relevant, snap je serieus het verschil niet?
Tsja, op die manier kunnen suikerpatiënten beter niet meer met het OV reizen, want je weet maar nooit of je op tijd kunt spuiten, en het wordt sowieso je eigen schuld genoemd, en geholpen word je dus ook niet. In jouw model. Vind je dat reëel ja? Okee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou, als je door je eigen schuld in een hypo raakt doordat je niet op tijd spuit kan de NS of wie dan ook daar niet veel aan doen...
Nee, dat is niet waar. De NS heeft geweigerd, de conducteurs goed te instrueren, waarbij in uiterste nood door de conducteur op veilige wijze (dus niet bij loshangende 1500 V-kabels etc) een ruit zou kunnen worden ingetikt om gevaarlijke temperaturen en zuurstofgebrek te proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De NS heeft afwijzend gereageerd op ramen inslaan, en daar geef ik ze volledig gelijk in.
De NS heeft erkend dat het inderdaad om acht onwel geworden reizigers gaat.quote:De ene media zegt 3 personen, de andere 8, dat is nogal een verschil.
Iemand die onwel wordt omdat 'ie niet genoeg vocht genomen heeft is compleet 180 graden iets anders dan iemand die een te hoge of te lage suikerwaarde heeft. Het eerste is namelijk makkelijk te voorkomen door de persoon zelf en het tweede niet. Dit is echt hetzelfde als "WARNING CONTENTS OF THIS CUP IS SCOLDING HOT" op een beker koffie zetten. Dat moet je echt niet willen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is niet relevant. Iemand die onwel wordt aan boord van een trein, daar moet je iets aan DOEN als personeel. En vragen als "waar ligt de grens van onwel" zijn natuurlijk totale onzin. Snap je dat zelf serieus niet?
Holy fuck. Zuurstofgebrek? Het is geen drukcabine, wtf man. Dit getuigt echt van pure onwetendheid!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef DriekOplopers het volgende:
zuurstofgebrek te proberen te voorkomen.
Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.quote:De NS heeft erkend dat het inderdaad om acht onwel geworden reizigers gaat.
Tuurlijk. In de theorie ben ik het heus wel met je eens. "I'm not saying we should introduce capital punishment for stupidity, but why don't we just rip the safety labels off of everything and have the problem solve itself?".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Iemand die onwel wordt omdat 'ie niet genoeg vocht genomen heeft is compleet 180 graden iets anders dan iemand die een te hoge of te lage suikerwaarde heeft. Het eerste is namelijk makkelijk te voorkomen door de persoon zelf en het tweede niet. Dit is echt hetzelfde als "WARNING CONTENTS OF THIS CUP IS SCOLDING HOT" op een beker koffie zetten. Dat moet je echt niet willen.
Dat is echt de briljantste opmerking. "Oh het komt slechts 4x per jaar voor dat treinen ontsporen, laten we daar maar niks aan doen".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Holy fuck. Zuurstofgebrek? Het is geen drukcabine, wtf man. Dit getuigt echt van pure onwetendheid!
[..]
Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.
Helemaal mee eens, maar dat betekent niet dat je dan maar gelijk zowat kamervragen moet gaan stellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. In de theorie ben ik het heus wel met je eens. "I'm not saying we should introduce capital punishment for stupidity, but why don't we just rip the safety labels off of everything and have the problem solve itself?".Ben ik het helemaal me eens. In theorie.
Alleen weet je. Het verschil tussne de theorie en de praktijk is dat ze in theorie hetzelfde zijn, en in de praktijk niet
Dus in de praktijk ZIT je gewoon als personeel op een trein. VALLEN er mensen flauw, WORDEN er mensen onwel. En ja, in de praktijk MOET je daar wel wat mee. Echt
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Iemand die onwel wordt omdat 'ie niet genoeg vocht genomen heeft is compleet 180 graden iets anders dan iemand die een te hoge of te lage suikerwaarde heeft.
Het is wel een drukcabine zolang er niks open kan. Maar goed, anders strand zelf maar eens lekker 2 uur in zo'n trein bij 35 graden zonder airco. Misschien dat je je dan een beeld kunt vormenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Holy fuck. Zuurstofgebrek? Het is geen drukcabine, wtf man. Dit getuigt echt van pure onwetendheid!
Dat is een conclusie die je niet kan trekken uit wat ik zei en daarnaast kan je prima een prijs plakken op een mensenleven. Als er slechts 4 treinen per jaar rijden dan is 4 ontsporingen veel en veel teveel maar als er honderdduizend bewegingen plaatsvinden stelt dat geen kut voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat is echt de briljantste opmerking. "Oh het komt slechts 4x per jaar voor dat treinen ontsporen, laten we daar maar niks aan doen".
Nee, acht mensen in een trein. Maar gezien je toon ben ik nu klaar met de discussie. Ik heb niet met je op school gezeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.
Nee, drama maken helpt niet, je (NS in dit geval) moet er wat aan DOEN. En als dat dus blijkbaar bij herhaling niet gebeurt, moet je escalerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat betekent niet dat je dan maar gelijk zowat kamervragen moet gaan stellen.
Nog steeds compleet irrelevant. Eerst twee en toen maarliefst vier keer zoveel. Holy shit wat een aantal bel de krant. Zie je echt niet wat voor een ongelofelijk gemierenneuk dit is?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Ik kan het natuurlijk nooit bewijzen, maar ik weet zeker dat het, als het er bij 2 gebleven waren er ook van de toren was geschreeuwd...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Heel typisch. Schreeuwen en vervolgens niet de discussie er over aan willen gaan. Prima hoor, bevestigt mijn beeld alleen maar harder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, acht mensen in een trein. Maar gezien je toon ben ik nu klaar met de discussie. Ik heb niet met je op school gezeten.
Wat voor threshold value wou jij voorstellen dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nog steeds compleet irrelevant. Eerst twee en toen maarliefst vier keer zoveel. Holy shit wat een aantal bel de krant. Zie je echt niet wat voor een ongelofelijk gemierenneuk dit is?
Anderhalf uur bij Bretigny in de volle zon laatst nog, wie zich rustig houd en stilzit kan dat volhouden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HMaar goed, anders strand zelf maar eens lekker 2 uur in zo'n trein bij 35 graden zonder airco. Misschien dat je je dan een beeld kunt vormen
Nee, dat moet je dus niet. Als het nou nog een keer gebeurt moet je bezorgd worden. Als het daarna nog een keer gebeurt dán moet je misschien aan de bel trekken. Maar serieus, ACHT hele mensen onwel? You've got to be fucking kidding me. Op de metrostations van New York City is het gemiddeld 52 graden (twee-en-vijftig) graden celsius) en daar worden ook mensen onwel. Ja ga niet met de metro als je niet tegen de hitte kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, drama maken helpt niet, je (NS in dit geval) moet er wat aan DOEN. En als dat dus blijkbaar bij herhaling niet gebeurt, moet je escalerenDat weet je zelf ook wel
Ik ga geen arbitraire grens trekken om dezelfde reden die jij al genoemd hebt. Grenzen zijn arbitrair.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor threshold value wou jij voorstellen dan?
Ach, als er niet minstens 8 weken achter elkaar 100 man flauwvalt is er niks aan de hand?
Jij kan ook wel een beetje inbinden vriend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heel typisch. Schreeuwen en vervolgens niet de discussie er over aan willen gaan. Prima hoor, bevestigt mijn beeld alleen maar harder.
Hier zit je er zelf gewoon naast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En dit is bagatelliseren omdat je zelf ook geen idee van een poging tot richting voor een oplossing hebt. Buitengewoon zwak optreden.quote:Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.
Zo. Met jou ben ik ook klaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
VBOV geeft tenslotte iedere zaadlozing op het spoor een staatsbegrafenis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |