quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:01 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Mysterie gast? Bedoel je mij daarmee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef Pharkus het volgende:
Laat me raden, de mysterie guest is Paul en SG kan op het laatste moment niet?
Huh watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
nacht doorhalen ma sowieso niet, want vader..
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.quote:
Ik heb al 17 fokkers op whatsappquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.
Zeg gewoon ja Piyequote:
Nee dat kan niet, Ehv heeft alleen stratum en de Bermudaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:49 schreef Mikezor het volgende:
Waarom eigenlijk niet den bosch of eindhoven in brabant kun je veel beter stappen...
Ik denk dat dat wel meevalt, maar goed, er zit wel een kern van waarheid in ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er via whatsapp allerlei privé meuk achterhaald en verspreid wordt.
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk, ik waarschuw alleen maar.quote:
Ook bij de WA groep van de vorige meet gingen er dingen niet helemaal zoals het hoorde en heb ik 1-2 overspannen FOK!kers in de DM/PM gehad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt, maar goed, er zit wel een kern van waarheid in ja.
Ik doe gewoon alsof ik iemand anders ben en heb een fake profielfoto. Dat merken ze toch niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk, ik waarschuw alleen maar.
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ook bij de WA groep van de vorige meet gingen er dingen niet helemaal zoals het hoorde en heb ik 1-2 overspannen FOK!kers in de DM/PM gehad.
Ja ik zag ook toevallig dat er nog wat mensen inzaten gisterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.
Leeft die whatssap groep nog steeds ja? Wat grappigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit nog steeds in die groep, heb daar allemaal niks van gemerkt.
Leven niet echt, maar bestaat nog wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Leeft die whatssap groep nog steeds ja? Wat grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |