SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 26-07-2013 17:16:16 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Shit, tinypic ligt er uit en de andere site is m niet.
Probeer het morgen nog eens, nu voetjes omhoog doen, moe van de zeelucht.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb niet voor niets zo'n heel epos getiktquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Wát een loopje weer!![]()
Super tof. Lekker rustig aan gedaan en het eigenlijk niet zozeer als een race gezien, maar vooral gewoon genoten.
Was 'n lekker klein loopje weer, renner of 70 gok ik zo, en het washeerlijk weer
, al was het wel een beetje te warm. Veel horrorverhalen gehoord over dit kleine loopje van maar 4.5km, en ze bleken stiekem wel wat waar te zijn: de eerste 2/3 is OK, daarna is het één grote klim
Tot 1/3 was wel gewoon prima lopen, tot aan 2/3 wasgenieten
door het bos over kleine paadjes en bruggetjes, en springen over boomstronken en ga zo maar door, súper! Naar boven, naar beneden, naar boven, naar beneden...
![]()
En ja, dan dat laatste stuk, wat een roteindpaar keer even gelopen, maar al met al nog in een 26.59 binnen, 6.06 min/km, heel wat voor een 'gewoon rustig trainingsloopje'
Daarna nog even teruggelopen en het laatste stukje nog een keer gedaan met Wolve
En achteraf prijsuitreiking, en daarna chip butties![]()
al waren het dit keer gewoon boterhammen met patat
en daarna het (blijkbaar) traditionele gooien met zakjes chips en chocolade. Alsof het Sinterklaas was
![]()
![]()
dus ook nog lekker een zakje chips en een chocolaatje op, en nu zo douchen en nog even wat te eten fixen.
Oh, en volgens m'n garmin dus 220m gestegen en geklommen in die 4.5kmal is de grafiek wat raar
http://www.endomondo.com/workouts/221404797/881511
Tof weer
Ja doei.![]()
No running for Kim Jong-Hats
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Die is leuk!!
Nee Hats, jij laat je rennen.SPOILER: of zo..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah, je had gewoon je dag niet! Volgende keer kan alleen maar beter gaan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Lekker moblo. Ik kon niet harder dan gemiddeld 9,5 ofzo. Waardeloos.Ja doei.![]()
Zo, dat was me het loopje wel...
Eerst lekker bultaf. Maarja, wat je naar beneden loopt, moet je ook weer omhoog lopen...
Snelle mensen onderweg vandaag. Ik liep van de meet af aan al achterop. En om niet helemaal alleen te raken (ok, er was een "bezem-marshal" die er achteraan hobbelde), heb ik toch een beetje aangezet. Zodoende heb ik een groepje achteraan bij weten te houden.
En toen kwamen de heuvels. Steeds weer een stukje omhoog, dan even wat vlakker of zelfs een stukje naar beneden, en dan meteen weer de volgende heuvel. En als je denkt dat je niet meer kan, gaat het ineens verticaal omhoog (gevoelsmatig dan). Een hele gemene heuvel een kort stukje voor het einde. Toch best wel wat stukjes ge(snel)wandeld bultup, en zo toch nog een paar mensen ingehaald.
Het allerlaatste stukje ging haast niet meer. Mijn eindsprint ging met een supersnelle 10 km/u, meer zat er niet in. Maar het doel is bereikt, ik ben niet laatste geworden! Sterker nog, ik heb er 4 achter me weten te houden!
Maar ik moest er wel diep voor gaan. Na de finish duurde het zeker een minuut voor ik weer normaal volledig adem kon halen. Nog nooit zo'n zware 4,5km gelopen. En op de lange afdaling zelfs nog PR's weten te zetten op de cooper en de mijl!
Dit gaan mijn benen wel voelen, maar het was een prachtig mooi loopje, en ik doe de volgende keer weer gewoon mee!
http://www.endomondo.com/workouts/221410588/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Niet gelopen vanavond, moest ff een kameraad helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom geen tijd gehad, maar goed, daarvoor in plaats wel van werk naar huis gefietst. Zo'n kleine 18km, en dat doe ik normaal nooit. Nadeel, nu moet ik morgen weer terug op de fiets want mijn auto staat nu nog op het werk, heb ik iig nog wat beweging gehad. Doen ik morgenavond maar weer een hardloop poging.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef BroesWillems het volgende:
Niet gelopen vanavond, moest ff een kameraad helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom geen tijd gehad, maar goed, daarvoor in plaats wel van werk naar huis gefietst. Zo'n kleine 18km, en dat doe ik normaal nooit. Nadeel, nu moet ik morgen weer terug op de fiets want mijn auto staat nu nog op het werk, heb ik iig nog wat beweging gehad. Doen ik morgenavond maar weer een hardloop poging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het stomme is, ik zit nog maar 2 dagen in dit topic en voel me nu al schuldig als ik niet gelopen heb.![]()
![]()
Als je nou miept om regen ofzo krijg je de volle laag, nu heb je een goede reden! Top van julliequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef BroesWillems het volgende:
Het stomme is, ik zit nog maar 2 dagen in dit topic en voel me nu al schuldig als ik niet gelopen heb.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben heel benieuwd. Vorig jaar de HM daar gelopen, dat was geen trail, maar ook al erg mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die hoge veluwe trail lijkt mij ook een hele mooie om te lopen.
Als ik de marathon ga lopen, maak ik van de hoge veluwe trail een trainingsloopje. Met trailrunnen is je snelheid toch minder van belang.
Misschien ook nog een trail in Lochem doen, half september. Iets van 30 km.![]()
![]()
Wilde daar eigenlijk ook gaan lopen, de 10k, maar toen zag ik dat de dag ervoor de Kustmarathon Zeeland is. En ja, die is heilig. Dus geen Veluwetrain voor mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die hoge veluwe trail lijkt mij ook een hele mooie om te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Trailen vind ikzelf wel iets zwaarder dan gewoon op de weg lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd. Vorig jaar de HM daar gelopen, dat was geen trail, maar ook al erg mooi.
Als ik de marathon ga lopen, maak ik van de hoge veluwe trail een trainingsloopje. Met trailrunnen is je snelheid toch minder van belang.
Misschien ook nog een trail in Lochem doen, half september. Iets van 30 km.![]()
Voor wie niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Trailen vind ikzelf wel iets zwaarder dan gewoon op de weg lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Om dezelfde snelheid te lopen is trailen een stuk zwaarder. Toch maakt de afwisseling, heuvel op en af, het dragelijker dan kilometers lang hetzelfde tempo lopen op asfalt. Zeker mentaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Trailen vind ikzelf wel iets zwaarder dan gewoon op de weg lopen.
Maar voor alsnog heb ik nooit verder dan 25k gelopen, dus ik moet het eerst allemaal nog maar zien gebeuren. Lekker rustig m'n marathonschema volgende de komende weken.![]()
ben ik niet helemaal met je eens,mentaal ja, fysiek nee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Om dezelfde snelheid te lopen is trailen een stuk zwaarder. Toch maakt de afwisseling, heuvel op en af, het dragelijker dan kilometers lang hetzelfde tempo lopen op asfalt. Zeker mentaal.
vooral als er echte heuvels (en geen hollandse hobbeltjes) aan te pas komen vraagt trailen veel meer van je lichaam (zowel omhoog als naar beneden) en moet je goed opletten dat je tijdens een loop je herstelmomenten optimaal benut.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Herkenbaar, haha. Vind mezelf sinds dit topic een 'mieper' als ik niet ga wegens welke weersomstandigheid dan ook. Maar goede reden inderdaad, dat vanzelfsprekend voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef BroesWillems het volgende:
Het stomme is, ik zit nog maar 2 dagen in dit topic en voel me nu al schuldig als ik niet gelopen heb.![]()
Je doet ook mee met de endomondo groep?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Om dezelfde snelheid te lopen is trailen een stuk zwaarder. Toch maakt de afwisseling, heuvel op en af, het dragelijker dan kilometers lang hetzelfde tempo lopen op asfalt. Zeker mentaal.
Maar voor alsnog heb ik nooit verder dan 25k gelopen, dus ik moet het eerst allemaal nog maar zien gebeuren. Lekker rustig m'n marathonschema volgende de komende weken.![]()
Hey niet zo over m'n hollandse hobbeltjes hè?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben ik niet helemaal met je eens,mentaal ja, fysiek nee...
vooral als er echte heuvels (en geen hollandse hobbeltjes) aan te pas komen vraagt trailen veel meer van je lichaam (zowel omhoog als naar beneden) en moet je goed opletten dat je tijdens een loop je herstelmomenten optimaal benut.
Beste bulten hier op de Posbank hoor
![]()
Juist doordat je wat herstelmomenten heb, ervaar ik een trail als "makkelijker". Het kilometers lang asfalt lopen in hetzelfde tempo trekt m'n lichaam minder goed.![]()
Zit nu nog op runkeeper (en garmin connect), maar aangezien hier iedereen op endomdo zit overweeg ik om over te stappen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je doet ook mee met de endomondo groep?![]()
morgen met een nieuwe groep lopen op Sandy Point , de meesten gaan de Luxmore Grunt of de Kepler Challenge en heb er een paar leren kennen via FB.
de Harriers Club is morgen naar een race maar dat lijkt me nog niet verstandig op dit moment dus maar even nieuwe vrienden maken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kilometers op het asfalt is inderdaad saai...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hey niet zo over m'n hollandse hobbeltjes hè?!Beste bulten hier op de Posbank hoor
![]()
Juist doordat je wat herstelmomenten heb, ervaar ik een trail als "makkelijker". Het kilometers lang asfalt lopen in hetzelfde tempo trekt m'n lichaam minder goed.
wat ik het zwaarste vind van trailen is het telkens wisselen van tempo en ondergrond bij een zware trail.... dus dan rotsig technisch parkoers, dan weer heuvels die zo steil zijn dat je moet lopen, modderige en slipperige singletrails etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goed bezig vandaag!! wolve en moblo lijkt me een te gekke loop.en de boterhammen met frietjes kan ik me echt niks bij voorstellen haha!
ik zelf had een rustdag vandaag. mijn achillespees even ontzien en gekoeld.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
een van de meest afschuwelijke dingen die hier vanuit The Old Country is belandt...zelfs Mrs.RD doet er aan mee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:42 schreef winterstorm666 het volgende:
de boterhammen met frietjes kan ik me echt niks bij voorstellen haha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice! Dat is ook wel erg leuk natuurlijk! Kan je ook een beetje samen er naartoe leven enzo. Veel plezier morgen! En slim om niet meteen wedstrijden te lopen natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen met een nieuwe groep lopen op Sandy Point , de meesten gaan de Luxmore Grunt of de Kepler Challenge en heb er een paar leren kennen via FB.
de Harriers Club is morgen naar een race maar dat lijkt me nog niet verstandig op dit moment dus maar even nieuwe vrienden maken!
Ik ga ook wat nieuwe mensen leren kennen. Heb via FB geregeld dat ik samen met mijn vriendin in een groepsaccomodatie zit met nog een paar andere trailrunners. Voor mij erg makkelijk omdat ik dan geen inchecktijden heb en ik kan natuurlijk heel veel tips krijgen en mooie verhalen aanhoren.
Wolve en Moblo, erg goed gelopen allebei! Jullie zijn lekker bezig zo met zn tweeën!Klinkt als een erg leuk maar lekker zwaar parkoers!
![]()
Was nog verassend lekker. Maar nu moet ik zeggen, ik had op dat moment alles lekker gevonden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zit te twijfelen over die actie van Groupon. Op zich wel aardig om te hebben, zo'n Garmin en het is een aardige korting. Maar ik word niet echt wijzer van al die horloges waar alleen het nummer anders lijkt te zijn, wat hebben andere types wat deze niet heeft? Ik zag deze niet op de Garmin site volgens mij (of ik had raar geselecteerd)...“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Het broodje donner was vullend maar onbevredigend. Ik weet weer waarom we nooit fastfood halen...Maarja, moest wat als de supermarkt om 9 uur dicht gaat en de lokale co-op, wat het backup plan was, in het dorp gesloten is, ineens
als in, opgeheven, weg.
_!
Nu ja. Morgen rustdag, denk ik. En zaterdag schoenenkoopdag
Ja doei.![]()
Ik ga zaterdag alleen even schoenen kijken. ..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is zo lelijk dat ik er eigenlijk trots op ben
Wel wat stijve spieren op nieuwe plekken door die ondergrond.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh jaaa! Die is echt leuk van lelijkheidhij overtreft zelfs mijn fugly!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En echt plastic he!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jaaa! Die is echt leuk van lelijkheidhij overtreft zelfs mijn fugly!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Echt?? Hahaha!! Die moet je koesteren! Voor altijd. En een lintje voor zoeken, waar ie aan kan hangenquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik mis alleen nog de "made in China" sticker....prachtig runners bling voor de collectie DK'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Haha wat een ding zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is zo lelijk dat ik er eigenlijk trots op ben
Wel wat stijve spieren op nieuwe plekken door die ondergrond.![]()
Gaaf filmpje! Helemaal uitgekeken, ooit ook eens lopen daar.quote:![]()
Lol, dat is inderdaad echt een lelijk dingMoet je trots op zijn
![]()
.
Mijn vriendin en ik zijn vandaag 10 jaar bij elkaar, dat gaan we vieren met een weekendje weg naar Terschelling. Wordt dus lekker over het strand hobbelen op de blote voeten!
En kijken of je daar nog een beetje leuke paadjes hebt. Maar dat zal wel goed zitten.
![]()
Pfoe, ontzettend druk @ stage. Alhoewel, lange dagen. Dus geen tijd gehad om te lopen of te FOK!en..
Straks wel lopen en bijlezen, voor nu 2 simpele foto's van vorige keer:
Niks speciaals overigens![]()
![]()
wat ben je ook een romaticus.... Miss Jero zit alleen in het huisje en jij ben er alleen op uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, dat is inderdaad echt een lelijk dingMoet je trots op zijn
![]()
.
Mijn vriendin en ik zijn vandaag 10 jaar bij elkaar, dat gaan we vieren met een weekendje weg naar Terschelling. Wordt dus lekker over het strand hobbelen op de blote voeten!
En kijken of je daar nog een beetje leuke paadjes hebt. Maar dat zal wel goed zitten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Look who's talkingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ben je ook een romaticus.... Miss Jero zit alleen in het huisje en jij ben er alleen op uit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: