Das toch dat honkie tonkie gitarissie?quote:
Zo....dat heb je snel gedaanquote:
Lijkt mij wel als je met die tekeningen aan komtquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Pffff dacht dat ik in een verkeerd Topic zat te posten...
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je met die tekeningen aan komt
En de vogels niet vliegenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Stop ze allebei maar in ergens waar de zon nooit schijnt
Dat is een blues revelationquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch dat honkie tonkie gitarissie?
Komt uit een liedjequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen? lol
Oh nee...ze zingen waar de maan niet schijnt en het gras niet groeit. naja vond mijne ook goedquote:
Jij zingt de BootLegquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh nee...ze zingen waar de maan niet schijnt en het gras niet groeit. naja vond mijne ook goed
wat een schatje de oppaspup van Souryquote:
Die krijgt een special trainingsprogramma de komende 2 weken...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een schatje de oppaspup van Soury
Arm beestquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijgt een special trainingsprogramma de komende 2 weken...
Als de wind je richting niet opstaat heb je er geen last vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
bange scheitende puppies moeten altijd 2 x
Ja en dat is niet goed?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:18 schreef Toverheks het volgende:
KNSB KIEST VOOR ICEDOME![]()
![]()
![]()
![]()
de Telegraaf Bron
De Koninklijke Nederlandse Schaatsbond (KNSB) heeft voor de Icedome gekozen als nieuwe locatie voor een nationale ijsbaan.
Ik steek er straks ook één opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Mogguh allemaal! Straks weer lekker RokenHeb er zin in!
Nee, de ijsbaan hoort gewoon in Friesland, en niet in dat dooie oh je zal er maar wonen, Almerequote:
Dat is zo omdat het toevalligerwijze zo is gegroeid ... Als er toen in Maastricht een superbaan was gecreëerd gingen we gewoon met zn allen naar Maastricht .... Als er maar feest is ...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, de ijsbaan hoort gewoon in Friesland, en niet in dat dooie oh je zal er maar wonen, Almere
Muis met d'r oppashond?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is te leuk om niet te delen
Haahaha zo had ik m nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Muis met d'r oppashond?
101TV is weer goed![]()
Ik was ook niet van plan om er te gaan wonen. Ik hoorde van een hoop mensen op de radio dat het, het beste zou zijn om voor Zoetermeer te kiezen. Ik weet ook niet precies waarom, zo goed heb ik het niet gevolgd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, de ijsbaan hoort gewoon in Friesland, en niet in dat dooie oh je zal er maar wonen, Almere
Ben ik niet mee eens, ook de Elfstedentocht hoort in Friesland thuis, er zijn genoeg slootjes en dorpjes in het zuiden maar dat is dan toch anders, nostalgie zoals Mark Tuitert zei.......quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo omdat het toevalligerwijze zo is gegroeid ... Als er toen in Maastricht een superbaan was gecreëerd gingen we gewoon met zn allen naar Maastricht .... Als er maar feest is ...
zag net wel een computer animatie hoe het eruit gaat zien, groot heel groot met verschillende banen. etc.etc. Natuurlijk gebouwd door familie Jorritsma. die zitten in het cement en de bouw.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om er te gaan wonen. Ik hoorde van een hoop mensen op de radio dat het, het beste zou zijn om voor Zoetermeer te kiezen. Ik weet ook niet precies waarom, zo goed heb ik het niet gevolgd.
Jah, maar zo'n overdekte baan is gewoon binnen en binnen zie je niet of ie nu in Almere, Zoetermeer of Friesland staat, toch? Tuitert heb ik gehoord en die had het inderdaad over de traditie van Thialf, maar volgens mij vond hij Zoetermeer toch de beste optie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, ook de Elfstedentocht hoort in Friesland thuis, er zijn genoeg slootjes en dorpjes in het zuiden maar dat is dan toch anders, nostalgie zoals Mark Tuitert zei.......
Waarom Zoetermeer ook genoemd werd, weet ik ook niet, maar Almere, weet je mensen die van buiten Friesland komen voor een schaatsweekend plakken er een uitje aan, in een pension of bij mensen thuis tegen betaling, ook dat gaat verloren inkomsten in die regio.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar zo'n overdekte baan is gewoon binnen en binnen zie je niet of ie nu in Almere, Zoetermeer of Friesland staat, toch? Tuitert heb ik gehoord en die had het inderdaad over de traditie die van Thialf, maar volgens mij vond hij Zoetermeer toch de beste optie.
Ben je van ustream af?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:44 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor degenen die t mss willen volgen, ik Rook oncam, volg de link bij mn onderschrift!
quote:
Leuk, en het badje is nog niet lek, en bevalt het de oppaspup Denzel...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..][ afbeelding ]
Als het gaat vriezen heb ik een schaatsbaan op het balkon
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..][ afbeelding ]
Welnee ze hebben me Mod af gemaakt, ze bieden me aan om een tijdje rust te nemen na de relatie en vervolgens bannen ze me lolquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
183 miljoen voor een schaatsbaan, zijn ze gek ofzo?
Ik begrijp ondertussen dat het voordeel van Zoetermeer is dat ze het kunnen doen volledig zonder overheidssteun, kijk dat vind ik dus wel een pré!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom Zoetermeer ook genoemd werd, weet ik ook niet, maar Almere, weet je mensen die van buiten Friesland komen voor een schaatsweekend plakken er een uitje aan, in een pension of bij mensen thuis tegen betaling, ook dat gaat verloren inkomsten in die regio.
Ja het is een enorme lieverd. Wel om 6 uur op (piep) maar hij moest ook nodig plassen, dat is tof.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leuk, en het badje is nog niet lek, en bevalt het de oppaspup Denzel...
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee ze hebben me Mod af gemaakt, ze bieden me aan om een tijdje rust te nemen na de relatie en vervolgens bannen ze me lol
Weet je ook gelijk wat die doorstaan... Dag in Dag uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een enorme lieverd. Wel om 6 uur op (piep) maar hij moest ook nodig plassen, dat is tof.
Nog een paar uurtjes gepakt daarna. Zo zoet. Godver ik lijk wel een moeder
Badje, nice, gaat ie er ook in?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..][ afbeelding ]
Nee staat in m'n onderschriftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk er van op!
Maar de stream die je nu hebt is van Facebook?
Welke relatie? Die met je geitenoog zekerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee ze hebben me Mod af gemaakt, ze bieden me aan om een tijdje rust te nemen na de relatie en vervolgens bannen ze me lol
Hij sloopt niks, en ik heb vaker op pups gepast. Hij heeft wel een debiel kwartiertje zo nu en dan dan zweeft hij de kamer door met een speeltje. Ik kijk dat aan en daarna pit ie weer een paar uurquote:
omg, ..... en dat met die warmtequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Welke relatie? Die met je geitenoog zeker
Waarom denk je dat ik ze niet hebquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk wat die doorstaan... Dag in Dag uit
Ja en met m'n anaalklierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Welke relatie? Die met je geitenoog zeker
Zo warm is het heul nietquote:
Ouwequote:
Vervelend als je een kilometer verder zit en weet wat voor weer het isquote:
Ah kut alle dope in de achterbak naar de klote natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ouwe![]()
Verder ook allen een -beperkte- groet.![]()
Ik moet weer weg, word net gebeld.. Auto uit een sloot takelen.
Tot later
Afpakken, serieusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
De Telegraaf..............
zulke mensen horen geen baby`s te krijgen , wat een randdebielen![]()
![]()
Baby in snikhete auto achtergelaten
OUDDORP -
Een baby is vrijdag uit een snikhete auto gehaald, die op de Brouwersdam bij Ouddorp stond geparkeerd. Bezoekers van het strand hadden de politie en de reddingsbrigade attent gemaakt op de achtergelaten baby. De ouders van het kindje zaten op het strand.
Een politiewoordvoerder zei dat de baby in orde is. Hij wist niet hoe lang de baby in de auto heeft gezeten. De politie heeft „een goed gesprek gehad” met de ouders van de baby.
echt he, en stond ook weer een hondje in de auto, zijn mensen nou knettergek met dit weerquote:
Dat zijn spekrolletjes lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh?
kijk je uit dat de sateetjes niet aanbranden
Ik word zo boos op dat soort berichten, elk jaar weer. Sjesus zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, en stond ook weer een hondje in de auto, zijn mensen nou knettergek met dit weer
Ze moeten die gasten op dezelfde manier straffenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word zo boos op dat soort berichten, elk jaar weer. Sjesus zeg
Oh ik heb nog een lekker recept voor je. Geen rook receptquote:
En nog leren de mensen er niet vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word zo boos op dat soort berichten, elk jaar weer. Sjesus zeg
Dat snap ik dus niet, ze zitten zelf toch ook in een hete auto (ja of airco) maar hoe godvergeten dom kan je zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze moeten die gasten op dezelfde manier straffen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een lekker recept voor je. Geen rook recept
Moinks :
ok MOINKS
Leuk filmpje, maar italiaanse balletjes zijn hier lastig te krijgen
Ik gebruik de Noskos rule:
750 gram rundergehakt
zakje geraspte Parmezaanse kaas (40 gram)
1 losgeklopt ei
60 gram gekruid paneermeel
2 eetlepels fijngehakte knoflook
1 theelepel zeezout
1 theelepel versgemalen zwarte peper
118 ml melk
1 theelepel gedroogde oregano
2 theelepels gedroogde peterselie
bron:http://www.bbq-nl.com
Daar rol ik ballen van (ong 35 gr)
die rol ik door een bbq rub
Plakje bacon eromheen
Indirect 110C ong drie kwartier
Ondertussen maak ik een sausje
250 ml frambozen jam
60 ml balsamico azijn
3 teentjes knoflook (of knoflookpoeder)
Chipotles of wat cayennepeper
Na drie kwartier, doop ik de ballen 1 voor in in het sausje en dan gaan ze nog ongeveer een half uurtje terug op de bbq.
Ik denk niet dat hij dat ziet hoor. Ik heb ook kleurtjes, van de TS en van mezelf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Spekrolletjes![]()
Jij gebruikt trouwens dezelfde kleur voor je eigen posts als ik
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
daar is een ander topic voor he Soury, ^^%$#$$%^ja nu wordt ik boos
![]()
Ik zie zijn gebruikte kleuren toch via zijn cam nu en dat zijn dezelfde als ik, welles, welles, wellesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat ziet hoor. Ik heb ook kleurtjes, van de TS en van mezelf.
Dat is vast een ander kleur schema dan die van mij
Hahahaha dan zie je ook dat jij roze bent hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Spekrolletjes![]()
Jij gebruikt trouwens dezelfde kleur voor je eigen posts als ik
Dat is het proberen waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Moinks :
ok MOINKS
750 gram rundergehakt
1 losgeklopt ei
1 theelepel zeezout
118 ml melk
Plakje bacon eromheen
250 ml frambozen jam
60 ml balsamico azijn
Na drie kwartier, doop ik de ballen 1 voor in in het sausje en dan gaan ze nog ongeveer een half uurtje terug op de bbq.
Dom? Dit is gewoon belachelijk...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, ze zitten zelf toch ook in een hete auto (ja of airco) maar hoe godvergeten dom kan je zijn
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hahahaha dan zie je ook dat jij roze bent hier
Lijkt me lekker, ik zal vragen of iemand ze eens voor me klaarmaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Moinks :
ok MOINKS
750 gram rundergehakt
1 losgeklopt ei
1 theelepel zeezout
118 ml melk
Plakje bacon eromheen
250 ml frambozen jam
60 ml balsamico azijn
Zoooooooooo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoooooooooo lekker, ik weet niet wat rub is, ik gebruik bbq kruiden
Naaaah, bééén ik óóóóók altijjjd as ik met de Gaypride meevaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hahahaha dan zie je ook dat jij roze bent hier
Volgens mij op andere dagen ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Naaaah, bééén ik óóóóók altijjjd as ik met de Gaypride meevaar
Rode sok bij je ondergoedquote:
Rode sokkenquote:
Beter dan witte, in sippers (sandalen)quote:
Ik ookquote:
Ga met de treinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef Jian het volgende:
Morgen afspraak in Eindhoven, kuteind rijden, geen zin in
Ik hoop dat die gast niet te hard door de bocht gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef Jian het volgende:
Morgen afspraak in Eindhoven, kuteind rijden, geen zin in
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog erger ....... zelfs als ze niet uit de bocht vliegen
Ja zoiets, verbaast me ook niets;quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik heb het gezien ja... 83 doden ofzo
Maar hij ging wel snelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog erger ....... zelfs als ze niet uit de bocht vliegen
Het verbaasd niemand tochquote:
Dat filmpje wordt op FB gedeeld ja, daar zag ik het ookquote:
Ja, dat ga je met de auto ook niet redden in een bochtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verbaasd niemand toch180 waar 80 mag. Ik begrijp er niks van
Misschien een treinkapingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verbaasd niemand toch180 waar 80 mag. Ik begrijp er niks van
Zou kunnen, een defect ofzo. Weet ik veel, ik ben wel enorm benieuwd naar zijn verklaring. Ik ben ook blij dat hij nog leeftquote:
Hangt van de auto af .....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat ga je met de auto ook niet redden in een bocht
Hij mocht niet onder de 180 want anders ging er een bom afquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen, een defect ofzo. Weet ik veel, ik ben wel enorm benieuwd naar zijn verklaring. Ik ben ook blij dat hij nog leeft
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen, een defect ofzo. Weet ik veel, ik ben wel enorm benieuwd naar zijn verklaring. Ik ben ook blij dat hij nog leeftanders blijft dat altijd een ongewis.
Foutje, ipv een edit. Ik heb geen zin om dat te meldenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
? Wat doe je nou steeds?? Je eigen qouten?
Nu doe je het welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Foutje, ipv een edit. Ik heb geen zin om dat te melden
Quote en Edit liggen naast elkaar, als liefde en haatquote:
Als je op 6 sec. kijkt dan zie je dat de loc. niet ontspoord, maar dat er ergens achter wagons ontsporen en dan wordt die loc later meegetrokken .........quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen, een defect ofzo. Weet ik veel, ik ben wel enorm benieuwd naar zijn verklaring. Ik ben ook blij dat hij nog leeft
Ik haat liefde en dat haat ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Quote en Edit liggen naast elkaar, als liefde en haat
Loc is zwaarder denk ik en daarom op de baan bleefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je op 6 sec. kijkt dan zie je dat de loc. niet ontspoord, maar dat er ergens achter wagons ontsporen en dan wordt die loc later meegetrokken .........
Ik heb die beelden een aantal keren gezien. Ik kan er geen worst van maken behalve dat die trein véél te snel ging. Plus wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je op 6 sec. kijkt dan zie je dat de loc. niet ontspoord, maar dat er ergens achter wagons ontsporen en dan wordt die loc later meegetrokken .........
Dat is een feit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Loc is zwaarder denk ik en daarom op de baan bleef
Nou in de topics in nws werd daar op een gegeven moment ook over gesproken in de zin dat daar wellicht iets gebeurd zou zijn ......... explosief, sabotage??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die beelden een aantal keren gezien. Ik kan er geen worst van maken behalve dat die trein véél te snel ging. Plus wat wil je daar mee zeggen?
zou best kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Loc is zwaarder denk ik en daarom op de baan bleef
Zelfmoordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou in de topics in nws werd daar op een gegeven moment ook over gesproken in de zin dat daar wellicht iets gebeurd zou zijn ......... explosief, sabotage??
Ja 9/11 praktijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou in de topics in nws werd daar op een gegeven moment ook over gesproken in de zin dat daar wellicht iets gebeurd zou zijn ......... explosief, sabotage??
Beetje kut manier om zo te gaan, terwijl het niet zo mogen zijn. Ik geloof daar niet inquote:
Lijkt mij ook ver gezocht, maar het zal niet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje kut manier om zo te gaan, terwijl het niet zo mogen zijn. Ik geloof daar niet in
De bijlmer?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ver gezocht, maar het zal niet de eerste keer zijn
Is al eens eerder met een vliegtuig gedaan (niet 9/11)
Ja gekken zijn er altijd. We zullen het ooit horen. Nogmaals ik ben blij dat die gast leeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ver gezocht, maar het zal niet de eerste keer zijn
Is al eens eerder met een vliegtuig gedaan (niet 9/11)
Nee, dat was technische mankement geloof ikquote:
Johquote:
Echt....wat een stomme kutmongool. Die machinist weet niet beter dat ie hem geraakt heeftquote:
BBQquote:
zwarter wordt ie niet denk ikquote:
Ik kijk regelmatig op liveleak.comquote:
Volgens mij snapt ie gewoon niet hoe een bovenleiding werkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Volgens mij was dat er 1 die het niet meer zag zitten, hij staat ook op documentingreality
Dat is ook een grote mogelijkheid lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ie gewoon niet hoe een bovenleiding werkt.
Darwin award. Ik heb er ook geen moeite meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ie gewoon niet hoe een bovenleiding werkt.
Ja iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is een dooie site man, gebeurd niets
Die ligt al 5 jaar stil volgens mijquote:
Soms denk ik dat ik pas 10 jaar op internet zitquote:
Je wordt oudquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik pas 10 jaar op internet zit![]()
De meeste shit heb ik wel gezien ja
Tja, met mijn blieb inbelmodem plaatjes kijken was een sportquote:
2e Suits al weer gezien overigensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik pas 10 jaar op internet zit![]()
De meeste shit heb ik wel gezien ja
Dan kom je uit de pre historie lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, met mijn blieb inbelmodem plaatjes kijken was een sport
Ik wacht geduldigquote:
Ik was één van de eerste met kabelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan kom je uit de pre historie lol
ja ik ook, toen lag ie er nog vaak uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was één van de eerste met kabelNiet meer op de klok kijken
Ik ben begonnen met kabelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was één van de eerste met kabelNiet meer op de klok kijken
Ik ook sonera, nu ziggoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met kabelSonera, nu ondertussen UPC
Eigenlijk nooit problemen mee gehad maar misschien kwam dat omdat het hoofdkantoor toen de tijd 100 meter hemelsbreed verderop zatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja ik ook, toen lag ie er nog vaak uit
Nu schiet ik in de stres, toen nam ik het voor lief. Ohh wat een hemel was dat inéénsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja ik ook, toen lag ie er nog vaak uit
Nah is dat wat, ik als stevig King fan qua boeken ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben net aan deze nieuwe serie begonnen (zijn bij deel 5) . Van Stephen King;
Ik ben altijd maar deels fan geweest van King, sommige boeken vind ik top andere vind ik niets. Ik vind deze serie tot op heden wel interessantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah is dat wat, ik als stevig King fan qua boeken ben ik afgehaakt.
7.6 op imdb, dat is best goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah is dat wat, ik als stevig King fan qua boeken ben ik afgehaakt.
Maar s ff downloadenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
7.6 op imdb, dat is best goed
Under the Dome (TV Series 2013â ) - IMDb
Ik vertrouw daar niet zo op. IMDB heeft serie's vaak hoger dan een 7quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
7.6 op imdb, dat is best goed
Under the Dome (TV Series 2013â ) - IMDb
Eén van mij favorieten net als Eyes of Firequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef Soury het volgende:
Ik verslond ze, maar de Talisman Geschreven met Peter Straub was een meesterwerkje voor me
ratings op IMDB komen van de kijkers. Zegt ook niet alles natuurlijk, Haven, ook van Stephen King heeft een 7.2 en daar vind ik weer niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw daar niet zo op. IMDB heeft serie's vaak hoger dan een 7
Dat is ook een boek wat je moet lezen ipv de film kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van mij favorieten net als Eyes of Fire
Sowieso, alhoewel ik It (ook één van mijn favoriete boeken) goed verfilmd vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een boek wat je moet lezen ipv de film kijken
Wat Stephen King betreft wel meer. Carry, Christine, The Shining, Cat's eye. Misery, Dolorus Claybornequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Sowieso, alhoewel ik It (ook één van mijn favoriete boeken) goed verfilmd vind.
Ik heb niet alles gelezen maar Misery vond ik minder, Cat's eye ook. Salems Lot, Jaaaaah. (ben nu eenmaal gek op vampieren)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Stephen King betreft wel meer. Carry, Christine, The Shining, Cat's eye. Misery, Dolorus Clayborne
Ik mis nog die film met die vrachtwagen.
Ik net even niet. Maar godver de godver was was die film met een duivelse truckquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen maar Misery vond ik minder, Cat's eye ook. Salems Lot, Jaaaaah. (ben nu eenmaal gek op vampieren)
Duel Was Spielberg. Ach foutjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik net even niet. Maar godver de godver was was die film met een duivelse truck
Ik weet het niet, ik denk dat ik die niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Trucks?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog dag ik de film van Salems Lot met mijn zusje en haar vriendin heb gekeken 's avonds laat en dat die meiden daarna niet meer alleen naar huis durfden (wel de oude versie, die nieuwe vond ik niet zo sterk)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus zeg, nou goed ik had het fout qua schrijver.quote:
Ja, die was sterk, de film trouwens ook welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef BendeBielzen het volgende:
De beste vind ik Storm of the Century
Ik heb het over de film. ik lees alleen op internetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die was sterk, de film trouwens ook wel
Ja maar die is van Spielberg hoor, niet van King en we hadden het over Kingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
Ik zei toch al Duel
Duel (TV Movie 1971) - IMDb
Ze is alweer dronken johquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die is van Spielberg hoor, niet van King en we hadden het over King
+2quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
Ik vind niet dat je zomaar van King naar Spielberg over mag stappen, dat is gewoon not done!
Drankorgel dat het is.quote:
Zegt me zo niets, zal m ff downloadenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Drankorgel dat het is.
Heb je trouwens die film van King gezien, de Dead Zone, die is wel heftig vind ik.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die is van Spielberg hoor, niet van King en we hadden het over King
Duel Was Spielberg. Ach foutjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij niet zo heel erg goed bij de tijdquote:
Oudere film hoor, maar wel een hele spannendequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zegt me zo niets, zal m ff downloaden
Ik zie het, geen seeders, alleen leechersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Oudere film hoor, maar wel een hele spannende
Nee hoor.quote:
Ja, en we posten vrolijk doorquote:
Usenet 319 dagen geleden. Hij staat wel helemaal op youtube in 10 delen beginnend hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zie het, geen seeders, alleen leechers
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Usenet 319 dagen geleden. Hij staat wel helemaal op youtube in 10 delen beginnend hier
nee dus, kleine clipsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Dan kan ik hem op m'n TV kijken!
Ik heb Internet op m'n tvquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
nee dus, kleine clips![]()
Nee, alleen via usenet, maar dat heb jij niet geloof ik. Die muis wel
En dat is nou jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
nee dus, kleine clips![]()
Nee, alleen via usenet, maar dat heb jij niet geloof ik. Die muis wel
Kijk wat je wilquote:
Ja, nee, usenet, dus nieuwsgroepen, daar heb je een newssever voor nodig waar binaries op staan en ook nog eentje met een lange retentietijd omdat de post 319 dagen oud is. Die muis heeft het allemaal!quote:
Alles is plotseling afgeslotenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nee, usenet, dus nieuwsgroepen, daar heb je een newssever voor nodig waar binaries op staan en ook nog eentje met een lange retentietijd omdat de post 319 dagen oud is. Die muis heeft het allemaal!
Ja ja... ik hou het wel bij tekenfilms :squote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nee, usenet, dus nieuwsgroepen, daar heb je een newssever voor nodig waar binaries op staan en ook nog eentje met een lange retentietijd omdat de post 319 dagen oud is. Die muis heeft het allemaal!
Ik ben deze aan het downloaden, wel wat voor jou ook denk ik, hartstikke nieuwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja ja... ik hou het wel bij tekenfilms :s
Nou nee hoor, ik behandel dingen zoals ze op me af komen.quote:
Of over komen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik behandel dingen zoals ze op me af komen.
Vast een Spaanse peper trein danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef castratortje het volgende:
ik reed in een spaanse trein en hard het het toch ging
die peper zat al in zijn reetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vast een Spaanse peper trein dan
die doen er niets meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat moet je wel ff doorgeven dan he bij de pliesie
Dat is t mooie van t recht, t is zo krom...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef castratortje het volgende:
maar ja vals of niet bewezen...........
indeed watsonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is t mooie van t recht, t is zo krom...
BBQ is al een poosje doodquote:Op BBQW [quote]
[b]Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef castratortje het volgende:
bbq op balkon en nu
De warmte komt nu uit een kurkdroge grond ja, zweet me ook het lazarus hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef Jian het volgende:
Net binnen, ben vanmorgen om 7.00 uur naar Eindhoven gereden, op de terugweg net behoorlijk wat regen gehad en zelfs even hagel![]()
Hier regent het nu ook, maar ik stapte net vanuit de airco naar buiten, alsof ik een tropisch regenwoud instapte.
Mogen we die zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Net een bizar mooie flits op Cam!!!!!!!!!!!
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
Die wil je ook nog niet vinden (cam)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
Die sla ik altijd over, das niet om aan te zienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Die wil je ook nog niet vinden (cam)
Ow das ook iets voor mij, ik kijk meestal op een site waar de nieuwste films staan, dan zijn ze inmiddels ook wel te downloaden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het
Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over, das niet om aan te zien
Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijd
Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of biosquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavond
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloosquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of bios
Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobielquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobiel
[..]
Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sapquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebben
Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sapBeter toch. Plus ik heb een beest van een TV (3D) al maak ik daar zelden gebruik van
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken dan
Dat zit ik toch wel hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op
Kijk je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op
Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappigquote:
Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappig
Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarischquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...
Voor een buitenstaander dan toch ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |