die peper zat al in zijn reetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vast een Spaanse peper trein dan
die doen er niets meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat moet je wel ff doorgeven dan he bij de pliesie
Dat is t mooie van t recht, t is zo krom...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef castratortje het volgende:
maar ja vals of niet bewezen...........
indeed watsonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is t mooie van t recht, t is zo krom...
BBQ is al een poosje doodquote:Op BBQW [quote]
[b]Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef castratortje het volgende:
bbq op balkon en nu
De warmte komt nu uit een kurkdroge grond ja, zweet me ook het lazarus hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef Jian het volgende:
Net binnen, ben vanmorgen om 7.00 uur naar Eindhoven gereden, op de terugweg net behoorlijk wat regen gehad en zelfs even hagel![]()
Hier regent het nu ook, maar ik stapte net vanuit de airco naar buiten, alsof ik een tropisch regenwoud instapte.
Mogen we die zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Net een bizar mooie flits op Cam!!!!!!!!!!!
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
Die wil je ook nog niet vinden (cam)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
Die sla ik altijd over, das niet om aan te zienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Die wil je ook nog niet vinden (cam)
Ow das ook iets voor mij, ik kijk meestal op een site waar de nieuwste films staan, dan zijn ze inmiddels ook wel te downloaden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het
Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over, das niet om aan te zien
Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijd
Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of biosquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavond
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloosquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of bios
Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobielquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobiel
[..]
Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sapquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebben
Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sapBeter toch. Plus ik heb een beest van een TV (3D) al maak ik daar zelden gebruik van
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken dan
Dat zit ik toch wel hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op
Kijk je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op
Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappigquote:
Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappig
Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarischquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...
Voor een buitenstaander dan toch ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |