Dana zei dat Rory bij lange na geen #1 contender is maar mocht het in de toekomst zover komen en GSP is nog altijd de champ, zal hij moeten!quote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu met Rory gaat gebeuren idd, de nr1 title contender die niet tegen de champ wil knokken (dat kan niet eens, ze hebben dezelfde coach en trainingskamp).
Rory kan wel een weightclass omhoog gaan maar gaat daar tegen een loss aan lopen (geen reach advantage meer, fysiek sterkere zwaardere tegenstanders)
Ah, ik zie het:quote:Op zondag 28 juli 2013 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana zei dat Rory bij lange na geen #1 contender is maar mocht het in de toekomst zover komen en GSP is nog altijd de champ, zal hij moeten!
Naja, zolang Johny Hendricks nog een partij tegoed heeft tegen Sjors...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Rory was toch #3 in de rankings voor gisteren, hoezo is hij nu dan geen #1 contender
Silva got knocked the fuck outquote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het:
http://www.ufc.com/rankings
====================
POUND-FOR-POUND
1 Jon Jones
2 Georges St-Pierre
3 Anderson Silva
GSP hoger dan Silva, GTFO![]()
Omdat title shots niet worden gegeven op basis van ranking.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Rory was toch #3 in de rankings voor gisteren, hoezo is hij nu dan geen #1 contender
Zaten leuke partijen tussen maar het event was geen hoogvlieger.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Beach het volgende:
Is dit event het waard om te downloaden? Of was het niet zo spectaculair?
Heb weleens betere events gezien.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omdat title shots niet worden gegeven op basis van ranking.
[..]
Zaten leuke partijen tussen maar het event was geen hoogvlieger.
Ellenberger vs. MacDonald kun je overslaan, de rest kun je wel kijken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]Ik had trouwens een oud emailadres waar ik niet meer bijkon. Even een admin gemaild met username + emailadres en waar ik het in moest veranderen en toen was het in notime geregeld. Wel jammer van mijn ratio van 1.9 met 1.3tb downloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.
Verder, wat een kutevent
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Tja wat moet je hier nou van zeggen....?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korean Zombie, want 2 inch reach advantage. Dat ziet iedereen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja wat moet je hier nou van zeggen....?
Ik denk dat we allemaal wel weten wie dit gevecht zonder al te veel problemen gaat winnen.
Dat is toch helemaal niet relevant? Hij heeft 3x verloren.. so fucking what?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Korean Zombie, die gast die met een headkick KO verloor van George Roop. Die korean zombie?
Frank Mir vs. Josh Barnettquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Veraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Frank Mir vs. Josh Barnett
Ben Rothwell vs. Brandon Vera
Brendan Schaub vs. Matt Mitrione
Vooral Mir vs Barnett kan nog best interessant worden
Ach, zo boeiend vind ik de HW-divisie niet op het moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |