Ik denk als eerste aan (de bek van) een slang, die wacht op de muisquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
Meurnings!
Wow, die vlinder, Baaf!![]()
En kitten
Echt?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Fuck you, die vlinderfoto maakte IK gisteren met mijn pannekoek, jij pannekoek!
quote:
Donderdag en vrijdag zou het weer tropisch worden jaquote:Op maandag 29 juli 2013 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vrijdag weer 34 graden, zie ik? Daarna weer koeler.
Als het maar 2 dagen is, kan ik het wel handelen. Maar godallejezus voordat je een huis weer koel hebtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag zou het weer tropisch worden ja
Is dat Spuiten en Slikken Geraldine?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, Zimra en Geraldine bij Robinson dit jaar
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het maar 2 dagen is, kan ik het wel handelen. Maar godallejezus voordat je een huis weer koel hebt
Ja, dies leuk!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat Spuiten en Slikken Geraldine?
Ja, alleen geen BN-erquote:
De enige andere die me invalt is Geraldine Chaplin, geen idee of dat kloptquote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk ook niet dat het je type is. Ik blijf altijd met Juno vergelijkenquote:
Dat soort vrouwen val ik eerder op ja. Vannacht droomde ik over een Annechien en Vivienne vd Assemquote:Op maandag 29 juli 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het je type is. Ik blijf altijd met Juno vergelijken
Toch eerder qua uiterlijk Ellen Page hoorquote:
Die van Assem, ik weet niet hoe oud ze is, maar die kapsels, echt, veel sexlozer kan het nietquote:Op maandag 29 juli 2013 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen val ik eerder op ja. Vannacht droomde ik over een Annechien en Vivienne vd Assem![]()
![]()
Godnodeju, alleen van die voornamen zou je m toch al nooit hard krijgen?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen val ik eerder op ja. Vannacht droomde ik over een Annechien en Vivienne vd Assem![]()
![]()
Nu even boodschappen doen, vanavond komt een/mijn begeleidster mijn cannelloni proeven..![]()
Whehehe, ik haat Frans, stomme kakkerige taalquote:Op maandag 29 juli 2013 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt godverdomme he, belt dr zo een kutzigeuner, altijd supersnel Frans spreken, doe ik altijd mijn best om netjes Frans tegen die boer te praten, gaat ie me net onwijs stom uitlachen omdat ik moest nadenken over 1 kutwoordje in die vieze taal.
Ik heb gezegd dat ik voortaan Engels of NL tegen hem spreek, en dat het me niet kan boeien dat hij dat niet spreekt
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe, ik haat Frans, stomme kakkerige taal![]()
En laat die stomme boer dan maar ja!
Vivienne vind ik ook maar Vieviesquote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Annechien is wel een naam, dat wil je niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |