Voegt ze jou nu ook toe, Lut?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:34 schreef Lutte het volgende:
Aaargh.. M'n moeder heeft een vriendin van me toegevoegd op FB, maar ze zegt zelf dat ze dat niet heeft gedaanEn ik zou het nog niet zo'n probleem vinden, maar ze gebruikt het alleen voor Candy Crush, heeft alleen een oom, tante, mijn broer en ik. Dat maakt het zeg maar extra creepy
Je moet bejaarden echt geen computer in handen geven, gaat he-le-maal mis.
Ja ze houdt vol dat ze het niet gedaan heeft, dus zal wel per ongeluk ergens geklikt hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt niet wakker, ik las het heel anders.![]()
Nu snap ik het, waarom moeders, waarom?
Dat excuus hoor ik hier in de familie ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:11 schreef Lutte het volgende:
Maar zo heeft ze ook FB überhaupt aangemaakt, ze had niks gedaan, alleen een emailadres en wachtwoord ingevuld
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze houdt vol dat ze het niet gedaan heeft, dus zal wel per ongeluk ergens geklikt hebben.
Maar zo heeft ze ook FB überhaupt aangemaakt, ze had niks gedaan, alleen een emailadres en wachtwoord ingevuld
Bejaarden, houd ze weg bij computers!!1!
Wtfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Lutte het volgende:
Hier is de hel losgebarsten. Ik had buiten een tentje opstaan, begint wat te druppen, zeg tegen mijn vader: zullen we hem even droog zetten? Nou hij lag binnen twee tellen binnenstebuiten bij de buren.
Water staat al tot de enkels en ik zie takken voorbij waaien van bomen die hier niet in een straal van 100 m staan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Lutte het volgende:
Hier is de hel losgebarsten. Ik had buiten een tentje opstaan, begint wat te druppen, zeg tegen mijn vader: zullen we hem even droog zetten? Nou hij lag binnen twee tellen binnenstebuiten bij de buren.
Water staat al tot de enkels en ik zie takken voorbij waaien van bomen die hier niet in een straal van 100 m staan.
Hopelijk valt de schade mee.quote:
Ik lag echt heerlijk in bed te genieten, een uur lang donder die langer dan een minuut aan hield, goddelijk!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:20 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh al wakker? Zo te zien gaat die bui die nu bij Luik ligt ook nog eventjes over Maastricht heen.
Alles zit onder de modder, maar materieel valt het mee. Alleen de bomen en planten hebben een zware klap gehadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:04 schreef Pagan het volgende:
Droog. Benauwd. Klam.
De kwalificatie van de Formule 1 begint om 14:00 en valt ongeveer samen met de aankomst van het noodweer. Lastig als je een schotelantenne hebt.
[..]
[..]
Hopelijk valt de schade mee.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles zit onder de modder, maar materieel valt het mee. Alleen de bomen en planten hebben een zware klap gehad
Hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)elijk-voornaamwoord/
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaDeze ga ik honderd keer printen en uitdelen aan iedereen die het fout doet
het was al warm en nu ook nog onweerachtig.quote:
Aiiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was al warm en nu ook nog onweerachtig.
ik moest uitzonderlijk van 15u tot 17u werken en het was warm in de cafetaria.
ik las plassex. Zat echt van wtf ? Lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Tuurlijk wel, plaksex met hoge temperaturen
de oude wordt afgebrokenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Was het nodig?
En wat is precies het pluspunt eraan?
Ja dan is het wel handig als er een nieuwe locatie isquote:
hopelijk met airco maar dat denk ik wel. ze komt bij de polyvalente zaal/kapel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dan is het wel handig als er een nieuwe locatie is
Is er nog een update van de visite van gister?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net ff aan het stofzuigen en dweilen, ik was echt kletsnat van het zweet, niet normaal meer, wat een hitte
![]()
Maar nu ben ik fris gedoucht en klaar voor mijn visite van vanaaf
Ja, daar had ik al op gereageerd, wat een mooie is datquote:Op zondag 28 juli 2013 23:05 schreef oh-oh het volgende:
En je kan er alles mee, portretten, landschappen, macro![]()
Ik ben wat op FB aan het slingeren, we waren met de Eurasiers op stap vanmiddag, naar een braderie en wandelen.
Heb je de italiaantjespup al gezien???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |