Genoten hopelijk Miniem? Altijd weer veel te vroeg voorbij zo'n vakantiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef Miniem het volgende:
Nog de groetjens uit Zweden.
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele stijlvolle miniquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef oh-oh het volgende:
Mss vind jij t helemaal niks hoor.
Maar oh Imat zwart
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zeer zeker genoten, en die dagen vliegen zo hard om! geen besef van tijd en dagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Genoten hopelijk Miniem? Altijd weer veel te vroeg voorbij zo'n vakantie![]()
Bos toch......kan gebeuren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Vroeger was die best wel fuckable, ik hoop nu niet meer met dit weer
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef Miniem het volgende:
Nog de groetjens uit Zweden.
[ afbeelding ]
Ik heb het laatst gehad. Thuis de bankpas bewust op tafel laten liggen bij de Random Reader, om te internetbankieren. "Ah, ik doe straks toch geen boodschappen". En ja hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Ach, weet je. Ik kan er eigenlijk best wel om lachen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een keer met zulke temperaturen een collega knock out gepijpt in de kantine, dat was best wel eng![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bob is toch wel zo ongeveer het meest awesome wezen dat ik ken
Ik had hem ook gisteren gebruikt om de internetbankieren,vergeten terug te stoppen in de portemonnee wat ik meestal wel gewoon doe..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gehad. Thuis de bankpas bewust op tafel laten liggen bij de Random Reader, om te internetbankieren. "Ah, ik doe straks toch geen boodschappen". En ja hoor
OMGquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bob is toch wel zo ongeveer het meest awesome wezen dat ik ken
Las ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Tuurlijk wel, plassex met hoge temperaturen
Elleuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Welkom terug
Hoe lang ben je geweest, Miniem? En was je nu met een groepsreis mee?
Even quoten voor in de archieven hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een keer met zulke temperaturen een collega knock out gepijpt in de kantine, dat was best wel eng![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk Miniem! Mooie fotoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Elleu
10 dagen waarvan 2 dagen eigenlijk bussen waren.
En groepsreis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |