quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef emmyemmy het volgende:
1e poging tot een groot stuk rosbief wel redelijk gelukt, vind ik zelfMooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met geitenkaas/appel salade en aardappeltjes.Let me see you stripped down to the bone
Grillenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef emmyemmy het volgende:
Dankje!
Vanavond spare ribs, heb ze rauw gekocht en vind 't nogal een lastig werkje.
1,5e kilo ook nog, hopelijk is m'n vriend blij als hij vanavond thuis komt![]()
Alleen had ik geen olie meer dus heb ik maar water gebruikt voor mn marinade.
Ik ben 3 weken in Korea geweest en heb dat niet gegeten. Stom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef minilot het volgende:
Vanochtend twee avocado's en een hand pinda's gegeten. Net al een warme maaltijd op: ik maakte bibimbap, een vrij geniaal Koreaans gerecht met rijst, heel veel julienne gesneden groenten, pittig gekruid vlees, een bijkans rauw spiegelei en hete chilipeperprut. Erg lekker.Zo nog watermeloen.
Ik ga voor de veilige ovenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
GrillenLiter melk, druiven, broodje kaas, hamburgers, en stoomgroenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 4 euro voor 1,5e kilo
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:22 schreef emmyemmy het volgende:
Spare Ribs waren beter geworden dan ik dacht..
Je bent goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 4 euro voor 1,5e kilo![]()
Waar haal je zulke goedkope spareribs
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Och, je hebt vast reuzeveel andere lekkere dingen op. Volgens mij is de Koreaanse keuken een heel toffe! Binnenkort maar eens wat meer in verdiepen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken in Korea geweest en heb dat niet gegeten. Stom.
Oh ja! Bulgogi met beef en pork belly, pittige rijst/groentegerechten, soep, meest aparte streetfood, vis van een mega vismarkt.... Ik kan echt drang hebben naar Koreaans eten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, je hebt vast reuzeveel andere lekkere dingen op. Volgens mij is de Koreaanse keuken een heel toffe! Binnenkort maar eens wat meer in verdiepen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |