Wat had je dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Chinees gehaald, en dit was echt de laatste keer![]()
Iedere keer trappen we er weer in en iedere keer is het zum kotsen...
Alleen de kroepoek is lekker....
Al zoveel verschillende geprobeerd in Den Haag en Rijswijk....valt allemaal zo tegen....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Maybe foute Chinees want die bij mij is zo ontzettend lekker. Alleen die nasi al. Vreet zo een bak leeg.
Wat ik nooit meer zie, wat ik vroeger wel zag bij de Chinees, is dat we een rijsttafel bestelden en er altijd 2 of 3 REUZE garnalen op lagen. Die mocht ik altijd samen met mn moeder opeten. Zie ik nergens meer trouwens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Al zoveel verschillende geprobeerd in Den Haag en Rijswijk....valt allemaal zo tegen....![]()
15/20 jaar geleden was het allemaal zoveel beter...
Maar, nasi is helemaal niet chineesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Maybe foute Chinees want die bij mij is zo ontzettend lekker. Alleen die nasi al. Vreet zo een bak leeg.
Maar wel een typisch gerecht van de afhaalchinees waar we het over haddenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:53 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Maar, nasi is helemaal niet chinees
Lijkt me heel lekker maar dan wel met gorgonzola dolce. Piccante vind ik wel heel heftige schimmelkaas!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
Hier een ravioli van de AH met een tomaten/prei/Gorgonzolasaus. Recept uit de allerhande.
http://www.ah.nl/allerhan(...)i-met-gorgonzolasaus
Probeer Ruby eens (geen aandelen) en zwaai ff als je daar naar binnen gaat, ik ben de overbuurvrouw...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Al zoveel verschillende geprobeerd in Den Haag en Rijswijk....valt allemaal zo tegen....![]()
15/20 jaar geleden was het allemaal zoveel beter...
Klinkt goed, ik denk dat ik zwaai naar Ruby en bij jou naar binnen gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef foodlover het volgende:
[..]
Probeer Ruby eens (geen aandelen) en zwaai ff als je daar naar binnen gaat, ik ben de overbuurvrouw...
Ik heb vandaag rendang gemaakt, boontjes en rijst voor erbij, zelfgemaakt dus niet gehaald aan de overkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met geitenkaas/appel salade en aardappeltjes.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Snackbar.. Broodje kroketburger, bamiblok en een slush peer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |