Sorry gadverquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef VuileRat het volgende:
Heb maar eens mijn eigen pizza gemaakt.
Ik zag in een aflevering van Gordon Ramsay dat een restaurant een pizza had met chocolade en aardbeiden.
Ook maar eens geprobeerd!!
[ afbeelding ]
Was best lekker, heb met name vrij rauwe chocolade gepakt, met een hoog percentage cacau!
Probeer het eens! Het is serieus enorm bekend!quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
Fris, gebak, zelfgemaakte kaas/pesto-stengels, chips, worst enz. enz. ofwel m'n zwager was jarig.
Morgen vandaag alles nog een keer want dan ben ik zelf jarig.![]()
Oh lees t net te laat, net Mc gegetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:11 schreef foodlover het volgende:
[..]
Geen enorme ijsfan maar die shake was lekker!
Ermee bezig. Het worden deze:quote:
Dankje!quote:
Aldus geschiedde: babi pangang, foe yong hai, koe lo yuk, Kip in zwarte bonensaus, saté, babi pangang spek, loempia's, nasi en bami.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
Fris, gebak, zelfgemaakte kaas/pesto-stengels, chips, worst enz. enz. ofwel m'n zwager was jarig.
Morgen vandaag alles nog een keer want dan ben ik zelf jarig.![]()
Ken ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef Geerd het volgende:
Pa ma en oma waren op bezoek gister en ja oma's hey altijd bang dat je verhongert die had weer een hele bende mee genomen voor in de vriezer.
Tering lekker hoor!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een lekkere granny smith, wat aardbeien en zo wat watermeloen, al dan niet met wodka.
Straks eiersalade (voor op toast maken) iemand een goed recept? Helaas geen creme fraiche in huis, wel 40% room, roomkaas en mayonaise.
Vanavond gegrilde groente, varkenshaas, rabarbermoes, sperziebonen, gepofte aardappel
Niet geheel verrassend het restant hiervanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef Iemand91 het volgende:
Aldus geschiedde: babi pangang, foe yong hai, koe lo yuk, Kip in zwarte bonensaus, saté, babi pangang spek, loempia's, nasi en bami.
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend het restant hiervan![]()
Maar dat is niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |