Inderdaad. Gelukkig houden we Jack en Tom nogquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:35 schreef borisz het volgende:
Toine
De beste presentator van Studio Sport.
Niets mis met die twee. Jack is sowieso voor altijd een held:quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig houden we Jack en Tom nog
Ik ook ja. Ik zat te kijken en opeens ging hij een beetje raar praten, ik dacht: huh wat doet hij nou, maar hij werd helemaal emotioneel. Ik vond het wel schattigquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:16 schreef .PRISM het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte.
Sjekquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Niets mis met die twee. Jack is sowieso voor altijd een held:
Jack is leuk met voetbal op de radio. Verder pannenkoek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Niets mis met die twee. Jack is sowieso voor altijd een held:
Maakt niet zoveel uit. Dan neemt de opvoller hem wel weer over.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Jammer, prima presentator. En aangezien Fox een flop gaat worden.
En die de r aan het einde van een woord als rg uitspreekt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:31 schreef Modus het volgende:
Toine van Peperhjzjtraten die de s als hjzj uitsprak.
Leg eens uit waarom. Ik zag het net en vond het een mooie emotie.quote:
Ik heb met mijn ongevoeligheid wel een heel topic gemaakt, jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die mannen hier zijn gewoon ongevoelig.
Daar houdt hij wel vanquote:
Henry Schut.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houdt hij wel van
Kijken wie het van hem over gaat nemen op zaterdagavond, hoop niet Tom Primadeluxe
Henry Schut is best een aardige presentator. Maar misschien mag Sjek het van de autocue lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan nog liever Rivkah.
Stijn is het niet eens met deze post.
Sjek is een drukbezet man, hij moet de hele week voorbereiden op zondagavond.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henry Schut is best een aardige presentator. Maar misschien mag Sjek het van de autocue lezen.
Ja zo'n goed programma heeft natuurlijk een goede voorbereiding nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek is een drukbezet man, hij moet de hele week voorbereiden op zondagavond.
De wedstrijden van zondagmiddag bespreken enzo, terwijl hij dan bij AFC heeft gezeten.
Inderdaad maar het begin dat zijn stem oversloeg, dat moment wekte bij een hoop mensen op de lachspieren.Inclusief ik. De rest wat daarna volgde uiteraard niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |