SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hij vast alquote:
Jij hebt echt geen smaak. dat lange was geen gezicht. dat is mijn mening en die van iedereen die zijn/haar mening heeft gegevenquote:
Ik had niet genoeg sarcasme in die post gestopt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak. dat lange was geen gezicht. dat is mijn mening en die van iedereen die zijn/haar mening heeft gegeven
zat geen grammetje srcasme in. leugenaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg sarcasme in die post gestopt?
Wel!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
zat geen grammetje srcasme in. leugenaar.
Geef het tijdquote:
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef het tijd![]()
En nu ga ik aankleden
En zij weet die grenzen steeds te verleggenquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zij weet die grenzen steeds te verleggen
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je mij ophalen om bij GvsE te gaan bieren?
Dat mag niet johquote:
You go girl!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afgelopen dagen niks van gemerkt anders
Doorgaans plakt het meer dan dat het glibbert.quote:
Dat dus!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans plakt het meer dan dat het glibbert.
Een ervaringsdeskundige?quote:
Zoals altijd toch!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]De man die alles kan! Hoe is het met u dan?
Niet wezenlijk veel anders dan vrouwen dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zwetende mannen hmz... leuk om naar te kijken, maar niet om aan te ruiken?
Uiteraard!quote:
Verrassend. Hoe is het met je rug?quote:
Knuf!!!! Volgende week biertje doen?quote:
Ik ruik op het moment erg lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wezenlijk veel anders dan vrouwen dus.
Gevoelig.quote:
quote:
Ik kan eindelijk weer zonder om de 5 tellen auw te roepen op mijn rug liggen.quote:
Veel gevangen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het aan het vervellen.
Gister ff gescrubd. Dat deed nog wel zeer.
En ik ben wee thuis
Tijd voor een bakkie
Goed bezigquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup 10 vissies. Geen groterts hoor.
S. Had er een stuk of 7.
wanneer ga je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Gheghe, even routes veranderen want hotel zit op andere locatie dan ik dacht. Lekker last-minute
Lekker chill dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen ergens, rond 12en. Maar heb tijd zat dus kan ook nog later vertrekken.
Zekersquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker chill dus.
Alvast heel veel plezier mop
En rij voorzichtig![]()
Weet je niet zeker he?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wezenlijk veel anders dan vrouwen dus.
Waarom zou je er niet aan denken ? Of ga je alleen maar op je motor zittenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik er aan denkIk hoop dat het een beetje fatsoenlijke camera is, geleend van m'n pa..
Je mag niet drinken in het openbaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff long walk home. Thank God there's beer!
Jawel, maar vorig jaar ook bijna geen foto's gemaakt omdat ik het gewoon vergeetquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet aan denken ? Of ga je alleen maar op je motor zitten
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar vorig jaar ook bijna geen foto's gemaakt omdat ik het gewoon vergeet
Oh dat wissen heb ik geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Of ik wis ze per ongeluk ofzo
Je mag niet DRONKEN zijn in het openbaar.quote:
Ik mag zoveel nietquote:
Je hebt weer bier in huis ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff long walk home. Thank God there's beer!
Nee, ik heb een paar blikjes meegenomen bij Lotusss vandaanquote:
Ik zie je al staan kijken bij die vechtpartij, rustig hj drinkendquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar blikjes meegenomen bij Lotusss vandaan![]()
De wandeling naar huis was wel weer geweldig grappig![]()
Kikkers gezien, pubers beledigd, getuige van vechtpartij geweest
Ik heb idd staan kijken en rustig HJ staan drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie je al staan kijken bij die vechtpartij, rustig hj drinkenden de lege blikjes naar pubers gooiend
.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb idd staan kijken en rustig HJ staan drinken![]()
Blikje heb ik netjes in de prullenbak gegooid
Coolquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in het kanaal ligt een schip en in de laadruimte heeft de schipper allemaal water gedaan zodat iedereen daar kan komen zwemmen!!
Die man is een held
Heb jij volgende week tijd voor een HJtje?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb idd staan kijken en rustig HJ staan drinken![]()
Blikje heb ik netjes in de prullenbak gegooid
Daar maakt ze tijd voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij volgende week tijd voor een HJtje?
Kan je iets specifieker zijn qua datum?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij volgende week tijd voor een HJtje?
quote:
Jij slaat nooit hj af toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn qua datum?
[..]![]()
Is dat zo?
Maar tegenwoordig krijg ik ook aanbiedingen voor HJ + seks. Die gaan natuurlijk voor op de alleen HJ aanbiedingen!quote:
Ow waarom niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar wel heen wil....
Zo erg is het niet eens hoorquote:
Oh je hoopt dat Evie nu raised naar hj+eten+seks.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig krijg ik ook aanbiedingen voor HJ + seks. Die gaan natuurlijk voor op de alleen HJ aanbiedingen!
Klinkt dit ff fout![]()
Learn from the master!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je hoopt dat Evie nu raised naar hj+eten+seks.
Well played Hups, well played.
erg foutquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig krijg ik ook aanbiedingen voor HJ + seks. Die gaan natuurlijk voor op de alleen HJ aanbiedingen!
Klinkt dit ff fout![]()
omdat het me niet trekt?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
As alwaysquote:
quote:
Scandinavie lijkt me ook tof, maar niet om te kitesurfenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat het me niet trekt?
hihaho ik zei trekt
Nee ik zou liever naar een scandinavisch land gaan. Of Nieuw Zeeland ofzo
Van maandag tm vrijdag kan ik biertjes doen.. dus een van die dagen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn qua datum?
[..]![]()
Is dat zo?
You sure?quote:
Ik zal nu maar even zwijgenquote:
Ik ga even mijn agenda erbij pakken!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Van maandag tm vrijdag kan ik biertjes doen.. dus een van die dagen?
[..]
You sure?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt dit ff fout![]()
Zou ik tegen jou liegen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Van maandag tm vrijdag kan ik biertjes doen.. dus een van die dagen?
[..]
You sure?
quote:
Ik heb het niet over kitesurfen.. maar snap dat jij graag daar je vakantie van maakt enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scandinavie lijkt me ook tof, maar niet om te kitesurfen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hahahaha jullie maffies ook hihihiquote:
Dan bespring ik je wel gewoon!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Evie het volgende:
[..]sorry... maar ik ben te verlegen om je ook nog seks aan te bieden
![]()
whehehehehe
Je mag het mij ook wel aanbieden hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Evie het volgende:
[..]sorry... maar ik ben te verlegen om je ook nog seks aan te bieden
![]()
whehehehehe
Ksst shoo shoo!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag het mij ook wel aanbieden hoor
En toch vind je ons lief.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha jullie maffies ook hihihi![]()
Neem ik je mee in m'n koffer als ik op een gewone vakantie gaquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kitesurfen.. maar snap dat jij graag daar je vakantie van maakt enzo.
Ik wil meer zien van natuur/cultuur
Kom je ook zuipen als Evie komt?quote:
Kan vast wel een van die dagen die kant opquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan bespring ik je wel gewoon!!
Was het plan dat je hierheen kwam? Want in dat geval kan ik di en woensdag wel. Als je wil dat ik die kant op kom moeten we het een week verzetten
Hahaha sry kerel.. maar missch kom ik morgen wel naar jouw stadje.. hmz of woonde je daar toch niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag het mij ook wel aanbieden hoor
Nou huur maar vast een container danquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem ik je mee in m'n koffer als ik op een gewone vakantie ga
Ik ben sowieso de jouwe!! Jij gaat voor HJ, zelfs voor HJ+seksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Whut whut welk stadje?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan vast wel een van die dagen die kant op... week later gaat onmogelijk worden voor me
[..]
Hahaha sry kerel.. maar missch kom ik morgen wel naar jouw stadje.. hmz of woonde je daar toch niet?
ZELFS VOOR VOETBAL!! Behalve op 18 augustusquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de jouwe!! Jij gaat voor HJ, zelfs voor HJ+seks
En ik dan zeker in mijn eentje zuipen als jullie liggen te scharenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook zuipen als Evie komt?
Wat fout ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de jouwe!! Jij gaat voor HJ, zelfs voor HJ+seks
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
Hé wacht, ik heb ook gewoon altijd HJ koud liggen!
Verdorie, ik moet denk ik echt minder drinken, ik begrijp er niets van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]kom jij ook?
haha had jou toch ook gevraagd muppet
![]()
Er is zelfs nog een toevoeging!!quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik antwoord kan ik het verkeerd hebbenspreken is zilver.. schreeuwen is goud
Viel spass.. ik ga slapen over 6 uurtjes weer de wekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie, ik moet denk ik echt minder drinken, ik begrijp er niets van.
Naja, ik ga in ieder geval naar de kroeg!
Ik zie net dat WT ook is uitgenodigdquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik dan zeker in mijn eentje zuipen als jullie liggen te scharen
ja voetbalquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is zelfs nog een toevoeging!!
Vanuit mijn vingers is dat best een lieve opmerking hoorquote:
Nee dan moet je juist meer drinken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie, ik moet denk ik echt minder drinken, ik begrijp er niets van.
Naja, ik ga in ieder geval naar de kroeg!
Waajooo, voetbalquote:
Dm?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik antwoord kan ik het verkeerd hebbenspreken is zilver.. zwijgen is goud
Wat lief hups, dank jequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanuit mijn vingers is dat best een lieve opmerking hoor
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie net dat WT ook is uitgenodigd
Ik weet nog niet wat, maar ik denk dat ik weer een weekend kwijt ga zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Viel spass.. ik ga slapen over 6 uurtjes weer de wekker![]()
misschien tot volgende week?
Dan breng ik mijn mount strijk wel bij jouquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waajooo, voetbalZal blij zijn als dat er weer is, kan ik eindelijk weer zenstrijken!
Jij gaat in mei ook mee naar de coolsingel he.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waajooo, voetbalZal blij zijn als dat er weer is, kan ik eindelijk weer zenstrijken!
Ik bedoelde het echt goed hoor!!quote:
???quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog niet wat, maar ik denk dat ik weer een weekend kwijt ga zijn?
Whahahaha hups bobquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat in mei ook mee naar de coolsingel he.
Hups is de bob.
Nee, doordeweeks, neem maar een dag vrijquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog niet wat, maar ik denk dat ik weer een weekend kwijt ga zijn?
Wat zei je? Kom me maar halen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde het echt goed hoor!!
PANIEK PANIEK PANIEK!!
Scharrel die is verhuisd naar fucking limboland en verwacht dat ik een keer op visite kom
Ik ben wel vaker de BOB hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whahahaha hups bob.
Ow en voetbal.
.
Je weet wel dat mijn vrienden me dan gaan opzoeken en me naakt de fontein ingooien he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat in mei ook mee naar de coolsingel he.
Hups is de bob.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker de BOB hoor
[..]
Je weet wel dat mijn vrienden me dan gaan opzoeken en me naakt de fontein ingooien he?
Ja!!quote:
Dat ik dan heus wel drank nodig heb!quote:
opgelostquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Hij: waarom?
Ik: omdat jij mijn bed hebt gesloopt dus nu mag ik de jouwe komen slopen!
Hij: ok!! DEAL!
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, op de terugweg kom ik langs de Nurburgring
Je kunt het ook anders zien, nu kom je iig terugquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet voor toeristen berijdbaar wanneer ik er langs kom
Op een circuit crash je niet als je normaal rijdt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, nu kom je iig terug.
Mwah als ik de filmpjes zo nu en dan zie, dan kan normaal rijden daar nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een circuit crash je niet als je normaal rijdt.
Je hoeft slechts je rechter hand/voet in bedwang te houden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah als ik de filmpjes zo nu en dan zie, dan kan normaal rijden daar niet.
Dat kan jij vast welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft slechts je rechter hand/voet in bedwang te houden.
Nu nog doenquote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies![]()
Nee, op wegen die ik niet ken rijd ik normaal
Nog beter!quote:
Laatste 2 keer dat ik er een had vond ik ze ook niet echt lekker nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker, al waren ze vroeger lekkerder
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker, al waren ze vroeger lekkerder
die spicey burgerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste 2 keer dat ik er een had vond ik ze ook niet echt lekker nee.
Doe mij maar KFC
Omnomnomquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die spicey burger
Whaaaaaaa ik heb trek
ik heb net een aarbei ijsje opquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom
Er ligt hier een ijsje te smelten
efteling krokettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef DaMook het volgende:
Broodje bal van die kraam op de spottersplaats bij eindhoven airport.
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb net een aarbei ijsje op
Waarom laat je hem smelten
hoe groot is je tas eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Tering wat geeft een tas inpakken een bende
van perenijsjes krijg ik kriebeltjes in mijn keel en krijg ik hoestbuienquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, lekkerMaar perenijsjes zijn lekkerder
Omdat ik 'm mee had genomen naar boven, en toen ging ik m'n tas inpakken
Eftelingquote:
Een van 20L en een van 50L. Een grote handtas en weekendtas dus eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe groot is je tas eigenlijk
Lijkt me niet dat je veel mee kan nemen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een van 20L en een van 50L. Een grote handtas en weekendtas dus eigenlijk.
Kan aardig wat in, maar nooit genoeg voor een vrouwprima genoeg voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een van 20L en een van 50L. Een grote handtas en weekendtas dus eigenlijk.
Kan aardig wat in, maar nooit genoeg voor een vrouwow dat is best veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale motortassen ofzo?
Prima te doen lijkt mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook ruim voldoende voor mij, 12 dagen motor rijden, dan heb je ook niet zoveel nodig.
Jup, volledig waterdicht. Als het goed isquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is best veel.
Speciale motortassen ofzo?
Makkie johquote:
ja dat is altijd een verrassingquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, volledig waterdicht. Als het goed is
[..]
Makkie joh
Dankjewel, slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is altijd een verrassing
Nou ik ga slapen. Vin hele fijne vakantie, doe voorzichtig en veel plezier
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is altijd een verrassing
Nou ik ga slapen. Vin hele fijne vakantie, doe voorzichtig en veel plezier
Thanks and sleep wellquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
Geniet van je vakantie Vin![]()
quote:
Mogguh S_Dquote:
Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Jeej, nog even een dagje 'hard' werken en dan een week vakantie
Oh gezelligquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, weekje naar Polen, goedkoop zuipen en van de zon genieten
En dan eindelijk rust?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
Mogguh
Laatste dagje hopelijk van project tuin
quote:
waarheen in Polen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, weekje naar Polen, goedkoop zuipen en van de zon genieten
Als ik jou was zou ik gewoon even een weekje ergens onderduikenquote:
Dat werkt nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon even een weekje ergens onderduiken
Jawel. Telefoon thuis laten en zelf in een bunker ergens gaan zittenquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ho wacht, dan gaat ze mij bellen/appen waar jij bent!
En ik zou dat gewoon vertellen natuurlijk![]()
quote:
Gorinchem!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
regen? waar?
Knuffelen in de regen is altijd een goed idee!
Chickiequote:
Heerlijkquote:
Ik zit lekker in mijn vel, heb het naar mijn zin en voel me gewoon gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit lekker in mijn vel, heb het naar mijn zin en voel me gewoon gelukkig
Dank uquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]yay for you! U ziet er ook goed uit mevrouw!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik krijg altijd zin in soep als ik je 'zie'
En terecht! Die benenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u![]()
Dat hoor ik wel vaker de laatste tijd, mijn ego is blij
Haha oh godquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geen nood, die zin verdwijnt wel als je hem echt ziet
3 van de...?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen lijst vergeten. En vervolgens 3 vergeten..... niet slecht
Wat is deze?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geen nood, die zin verdwijnt wel als je hem echt ziet
Die benen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En terecht! Die benen(o.a.)
[..]
Haha oh godtijd voor iets sterkers?
Dan krijgt ze spontaan trek in bierquote:
Bier en soep is goed te combinerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijgt ze spontaan trek in bier
hele waslijst.... toch wel zo'n 30 dingen ongeveerquote:
Bier en vette hap nog beterquote:
Echt niet! Perfect zó!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die benen?![]()
Die zijn nog veel te dik
Nou, zeker nog niet perfect!!quote:
Jeez, zonder boodschappenlijstje weet ik de weg naar huis niet eens te vindenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hele waslijst.... toch wel zo'n 30 dingen ongeveer
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, zeker nog niet perfect!!
En het buikje mag ook wel iets minder!!
Nee, ik vergeet elke keer om me in te schrijven bij de sportschoolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez, zonder boodschappenlijstje weet ik de weg naar huis niet eens te vinden![]()
En zelfs mét lijstje vergeet ik nog dingen
[..]![]()
Hard aan het trainen?
zullen we dat vanmiddag doen dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet elke keer om me in te schrijven bij de sportschool
Nou liever dat dan vergeten je uit te schrijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet elke keer om me in te schrijven bij de sportschool
Ik heb helemaal geen ouwe lulquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het slobbert zo lekker weg he....
Ouwe lul
Wel betalen, geen gebruik van maken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever dat dan vergeten je uit te schrijvenik ben jarenlang de beste sponsor geweest van het ding hier in de buurt...
Betalen, niet gebruiken en dik blijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wel betalen, geen gebruik van maken?
Goed planquote:
quote:
Je ziet wel dat hij zegt dat ie er geen heeft, ipv dat ie dat niet is!quote:
Lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)lZocr.jpg]afbeelding[/url] ]
Nog voor je 30ste een kinderzitje en carszonneschermpjes in je auto. In je vakantie druk met een tuin.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)lZocr.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog voor je 30ste een kinderzitje en carszonneschermpjes in je auto. In je vakantie druk met een tuin.
Nee schat je gedraagt je echt nog als een jonge god
Ja maar dat telt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog voor je 30ste een kinderzitje en carszonneschermpjes in je auto. In je vakantie druk met een tuin.
Nee schat je gedraagt je echt nog als een jonge god
Ja, zo werkt het dus niet hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat telt niet.
Ik ben nog steeds een jonge god, met burgerlijke momenten.
zo is dat. laat die oma's maar lullen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat telt niet.
'ontkenningsfase' noemen ze datquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat telt niet.
Aww how cute!!quote:
jij bent inderdaad oud, blij dat het besef is gekomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww how cute!!
Het ene fossiel komt het andere fossiel helpen![]()
Face it dude's, we're all old!!
Zo lang is 2 jaar niet hoor schatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent inderdaad oud, blij dat het besef is gekomen.
maar wij zijn nog lang niet zo oud als jullie.
Nou doe er eens wat aan danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat stopwoordje gebruiken we ook al niet meer sinds de oorlog
Ja, dan ben ik nog steeds 2 jaar ouder dan jij.quote:
dat je oud bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik nog steeds 2 jaar ouder dan jij.
Je punt is?
En wij zullen altijd jonger blijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent inderdaad oud, blij dat het besef is gekomen.
maar wij zijn nog lang niet zo oud als jullie.
I know!!quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Echter voel ik mij als een 25-jarige jonge godin
ik voel me nog 18 dus dat zegt ook weinigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Echter voel ik mij als een 25-jarige jonge godin
Vandaar die hanenkam?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel me nog 18 dus dat zegt ook weinig
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me ook 18, maar ik ben al kei oud.
Je bent 18, met 3 jaar ervaring?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik denk dat ik één van de meest ervaren 18 jarige ben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent 18, met 3 jaar ervaring?
ik heb daar ook last vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Myraela het volgende:
Dat dus!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die hanekam er al...?
Zoja waarom heb ik dan nog geen foto gezien?
Het is dus net zoiets als een man die tijdens zijn midlife-crisis een cabrio koopt en gaat motorrijden enz.quote:
nee ze heeft geen tijd voor me.... maar das mijn schuld want ik zou het nog bevestigen gisteravond en dat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die hanekam er al...?
Zoja waarom heb ik dan nog geen foto gezien?
wel stoer he mannen die dat gewoon kunnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dus net zoiets als een man die tijdens zijn midlife-crisis een cabrio koopt en gaat motorrijden enz.
Verrassendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze heeft geen tijd voor me.... maar das mijn schuld want ik zou het nog bevestigen gisteravond en dat ben ik vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |