SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hij vast alquote:
Jij hebt echt geen smaak. dat lange was geen gezicht. dat is mijn mening en die van iedereen die zijn/haar mening heeft gegevenquote:
Ik had niet genoeg sarcasme in die post gestopt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak. dat lange was geen gezicht. dat is mijn mening en die van iedereen die zijn/haar mening heeft gegeven
zat geen grammetje srcasme in. leugenaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg sarcasme in die post gestopt?
Wel!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
zat geen grammetje srcasme in. leugenaar.
Geef het tijdquote:
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef het tijd![]()
En nu ga ik aankleden
En zij weet die grenzen steeds te verleggenquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zij weet die grenzen steeds te verleggen
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je mij ophalen om bij GvsE te gaan bieren?
Dat mag niet johquote:
You go girl!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afgelopen dagen niks van gemerkt anders
Doorgaans plakt het meer dan dat het glibbert.quote:
Dat dus!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans plakt het meer dan dat het glibbert.
Een ervaringsdeskundige?quote:
Zoals altijd toch!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]De man die alles kan! Hoe is het met u dan?
Niet wezenlijk veel anders dan vrouwen dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zwetende mannen hmz... leuk om naar te kijken, maar niet om aan te ruiken?
Uiteraard!quote:
Verrassend. Hoe is het met je rug?quote:
Knuf!!!! Volgende week biertje doen?quote:
Ik ruik op het moment erg lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wezenlijk veel anders dan vrouwen dus.
Gevoelig.quote:
quote:
Ik kan eindelijk weer zonder om de 5 tellen auw te roepen op mijn rug liggen.quote:
Veel gevangen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het aan het vervellen.
Gister ff gescrubd. Dat deed nog wel zeer.
En ik ben wee thuis
Tijd voor een bakkie
Goed bezigquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup 10 vissies. Geen groterts hoor.
S. Had er een stuk of 7.
wanneer ga je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Gheghe, even routes veranderen want hotel zit op andere locatie dan ik dacht. Lekker last-minute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |