Netjes. Ik kom pas op 170...quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
kaas = moe
al 404km gefietst dees week.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Gripper het volgende:
Ach, ik sluit m wel ff. ZIjn we tenminste ook van dit topic met al die lelijke pinarello's verlost.
Bocht 1 is helemaal bovenaan. Ik neem aan dat je bocht 21 bedoeld?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, wij waren nog op het gemakje aan het kletsen, en het regende die dag ook nog, dus niet fantastische omstandigheden (toen ik in 1 bocht bergop moest bijremmen en voor en achter tegelijk wegslipte ben ik maar wat rustiger gaan rijden)
Maar je zou zonder wegwerkzaamheden of de route te hoeven zoeken dus zomaar onder het uur gereden hebben, en da's rap zat.
Blijkt dat 'ie het over de afdaling hadquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bocht 1 is helemaal bovenaan. Ik neem aan dat je bocht 21 bedoeld?
Ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn hèquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Blijkt dat 'ie het over de afdaling had
Wel langzaam trouwens in 1:01 afdalen
Je kunt dan nog beter de bus nemenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn hè
Ze hebben mij ook gehouden en ik was ook zoiets ooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef Mithras82 het volgende:
Bij 12gobiking in moordrecht hebben ze nu een aanbieding van een gazelle exquis ltd bijna volledig ultegra afgemonteerd. Voor 999e. Vraag mij af gaan de fulcrum velgen mijn 100kg houden of kan ik beter voor 36spaaks gaan?
Naar boven door 1 iemand ingehaald, naar beneden door 5quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn hè
Dinsdag op de zijperberg bleef ik zelfs de auto's voor, berg op. En maar toeteren om mij nog sneller naar boven te krijgen, zulke automobilisten mogen er meer zijn die je aanmoediggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:46 schreef No-P het volgende:
[..]
Naar boven door 1 iemand ingehaald, naar beneden door 5.
1.05 volle bak?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef Tommeke het volgende:
1.01 op de Alpe is snel hoor! Ik deed 'm vorig jaar in 1.05.
Dit jaar in 1.20het was de dag voor de Tour en toen al filerijden naar boven, moest in de meeste bochten wachten op campers dus heb maar rustig aan gedaan
Volgens een site waar ik vanmiddag op was, moet je het binnen het uur doen om te bepalen dat je klimmersbenen hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef Tommeke het volgende:
1.01 op de Alpe is snel hoor! Ik deed 'm vorig jaar in 1.05.
Dit jaar in 1.20het was de dag voor de Tour en toen al filerijden naar boven, moest in de meeste bochten wachten op campers dus heb maar rustig aan gedaan
Schrok alquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D1 natuurlijk wat denk je zelf.
Joah, kan zeker nu nog wel iets sneller want ik ben lichter en sterker (denk ik, want ik rij harder in tijdritten dan vorig).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |