Dit. Soort doodgeboren kindje van Eindhovenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alsof Twente maar dan ook 1 haar beter is dan PSV
fixedquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:10 schreef PriesterB het volgende:
PSV.![]()
Ajax.![]()
Feyenoord.![]()
FC Twente.![]()
PEC Zwolle.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax en Twente. Gebroederlijke rugridders.
quote:
Fixed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:10 schreef PriesterB het volgende:
PSV.![]()
Ajax.![]()
Feyenoord.![]()
FC Twente.
PEC Zwolle.
De grootste onzin die ik heb gehoord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
Ajax en Feyenoord haten elkaar niet meer omdat ze te klein zijn om alleen tegen PSV op te kunnen boxen.
afgunst mijn waerde, afgunstquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toch wel grappig.
Feyenoord helpt zichzelf met wanbeleid de afgrond in, maar is heel sympathiek en PSV heeft een bazen AD die overal geld vandaan weet te halen, maar is een kut club.
afgunst is er alleen ten opzichte van Amsterdam, wat ook terecht is.quote:
Deze fotoquote:
FIXED!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:10 schreef PriesterB het volgende:
PSV.![]()
Ajax.![]()
Feyenoord.
FC Twente.![]()
PEC Zwolle.
Dat is het ritueel voordat hij zn tanden laat spreken, wist je dat niet?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:41 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat is het ritueel voordat hij zn tanden laat spreken, wist je dat niet?
PSV heeft toivoinens, mertens, bommels en andere totale onsportieve randdebielen. En is gewoon een marketingcampagne van Philips. Een reclamebord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toch wel grappig.
Feyenoord helpt zichzelf met wanbeleid de afgrond in, maar is heel sympathiek en PSV heeft een bazen AD die overal geld vandaan weet te halen, maar is een kut club.
Dat is helemaal niet het logo van Gemeente Eindhoven, volgende keer beter.quote:
Laat Van Bommel nou gestopt zijn, Mertens is verkocht en Toivonen zal ook nog wel vertrekken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft toivoinens, mertens, bommels
Leuk dat jij een club die ooit begonnen is als bedrijfsclub zielloos en een marketingcampagne vindt, maar dan zit je er toch echt naast.quote:En is gewoon een marketingcampagne van Philips. Een reclamebord.
Zielloos, traditieloos en leeg.
Ik snap dat je er boos om wordt, maar dat maakt het echt niet minder waar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat Van Bommel nou gestopt zijn, Mertens is verkocht en Toivonen zal ook nog wel vertrekken.
Inb4: Strootman, maar die is ook al weg
[..]
Leuk dat jij een club die ooit begonnen is als bedrijfsclub zielloos en een marketingcampagne vindt, maar dan zit je er toch echt naast.
En traditieloos?
En leeg?
Daarom heeft Ajax de laatste 3 kampioenschappen gepakt...quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
Ajax en Feyenoord haten elkaar niet meer omdat ze te klein zijn om alleen tegen PSV op te kunnen boxen.
Jawel hoor, het oude logo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:57 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het logo van Gemeente Eindhoven, volgende keer beter.
Zijn we dus toch wel mooi even het mooiste reclamebord van Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
and buiten eindhoven geeft een neuk. het is een solide bedrijf met goeie sportieve resultaten af en toe maar het is gewoon een reclamebord.
Nou ja, wellicht, wees er trots op, wil je een gouden loekie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn we dus toch wel mooi even het mooiste reclamebord van Nederland.
Ja, graagquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht, wees er trots op, wil je een gouden loekie?
links onderaan op de officieele eindhoven pagina.quote:
quote:
Zegt een neus waarvan zijn club roze shirtjes hebben.quote:
BAN!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat je geen fobopics mag plaatsen, maar #YOLO!
Iemand die niet twijfelt over zijn geaardheid durft prima roze te dragen hoor. Je mannelijkheid komt niet van je kledingquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef valek het volgende:
[..]
Zegt een neus waarvan zijn club roze shirtjes hebben.
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand die niet twijfelt over zijn geaardheid durft prima roze te dragen hoor. Je mannelijkheid komt niet van je kleding.
Jawel, je stelling is geschiedkundig incorrect.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat je er boos om wordt, maar dat maakt het echt niet minder waar.
Deze man kan beter stoppen met voetbal kijken. Godallemachtig wat een kloteonzinquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente is voor mensen die nooit naar voetbal kijken.
So? Er zijn tig clubs die nog nooit in de CL hebben gespeeld, maar die zijn stuk voor stuk lang niet zo kut als dat zielloze kutclubjequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Beursaap het volgende:
Haten op PSV
Hoeveel heeft Ajax de afgelopen 10 jaar bereikt in de CL? PSV stond niet zo lang geleden nog in de halve finale
Gek he, in een anti PSV topicquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Heatwave heeft het er maar weer vanouds druk mee om te moeten verkondigen hoe zielloos en leeg PSV wel niet is. Druktemaker om een "zielloos kutclubje" zeg.
Af en toe gewoon leuk vermaak, niets meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Behoorlijk, ik zou m'n tijd ergens anders in stoppen
Clubs zonder Europese prijs in dit millenniumquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Beursaap het volgende:
Haten op PSV
Hoeveel heeft Ajax de afgelopen 10 jaar bereikt in de CL? PSV stond niet zo lang geleden nog in de halve finale
Daar blij mee zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Beursaap het volgende:
Haten op PSV
Dat artikel begint met "De politiek", dan is het al meteen niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)derland-worden.dhtml
En maar ontkennen. Met hun roze shirtjes. Joehoe !
Hoelang is dat alweer geleden? PSV is al 5 jaar geen kampioen geworden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Beursaap het volgende:
Haten op PSV
Nou nou, het zit je zwaar he.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)derland-worden.dhtml
En maar ontkennen. Met hun roze shirtjes. Joehoe !
Het begint met: "Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken."quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat artikel begint met "De politiek", dan is het al meteen niet meer serieus te nemen.
In mijn ogen is dat al meer de conclusie en begint het werkelijke artikel bij "De politiek".quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het begint met: "Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken."
Verder heeft Ajax natuurlijk niets met de Gemeente Amsterdam te maken en is dit gewoon een zielige poging tot provoceren van de_boswachter.
Laat anders ook even de transferbalans van de afgelopen jaren zienquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toch een transferbalans van +27.8 miljoen euro, kun je zo een Sulejmani van kopen.
In miljoenen euro's:quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laat anders ook even de transferbalans van de afgelopen jaren zien
Strootman verkocht voor 16 miljoen, Mertens verkocht voor 9,5 miljoen, Lens verkocht voor 9 Miljoen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig hebben ze het contract van Brands tot 2017 verlengt
voor hoeveel heeft hij al ingekocht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Strootman verkocht voor 16 miljoen, Mertens verkocht voor 9,5 miljoen, Lens verkocht voor 9 Miljoen...
Zeer slecht inderdaad
Strootman voor 8 miljoen (8,5 winst), Mertens voor 6 miljoen (3,5 winst) en Lens voor 5 miljoen (4 winst).quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor hoeveel heeft hij al ingekocht?
ja want voor minder dan 1 miljoen kon hij Strootman ophalen bij Spartaquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Strootman voor 8 miljoen (8,5 winst), Mertens voor 6 miljoen (3,5 winst) en Lens voor 5 miljoen (4 winst).
Wat een prutser is het ook he
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja want voor minder dan 1 miljoen kon hij Strootman ophalen bij Sparta
Fortunaquote:
Ja jongen!quote:
Wanneer kwam Ajax voor het laatst verder dan de kwart finale? Ook alweer 17 jaar geledenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoelang is dat alweer geleden? PSV is al 5 jaar geen kampioen geworden.
Dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Wanneer kwam Ajax voor het laatst verder dan de kwart finale? Ook alweer 17 jaar geleden
Tering, ik mag toch hopen dat het stifttekening is en geen tattoo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
PSV vanaf 2004 4x en hoever kwam Ajax in 2007 ook alweer in Europa? Bij welke club wordt de trainer opgewacht door hooligan tuig na elke wanprestatie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus(Toen wonnen we hem ook meteen
)
Ik doe niet stoer over de CL, jullie moeten al helemaal niet groot doen over Europees voetbal aangezien jullie vorig jaar een wanprestaite hebben geleverd.
Drie keer op rij kampioen, probeer maar eens iets beters dan dat te verzinnen.
Ik snap niet hoe dat relevant is, de afgelopen 5 jaar is Ajax vaker kampioen geworden dan PSV, de afgelopen 20 jaar ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
PSV vanaf 2004 4x en hoever kwam Ajax in 2007 ook alweer in Europa? Bij welke club wordt de trainer opgewacht door hooligan tuig na elke wanprestatie?
Zonder dat geld van de gemeente hadden die spelers nooit bij Psv gespeeld en was jullie ster-speler Bouma geweestquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Strootman verkocht voor 16 miljoen, Mertens verkocht voor 9,5 miljoen, Lens verkocht voor 9 Miljoen...
Zeer slecht inderdaad
Onwetende imbecielquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder dat geld van de gemeente hadden die spelers nooit bij Psv gespeeld en was jullie ster-speler Bouma geweest
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk om hier tegen jezelf te praten, maar vooruit
Jijquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een Twentenaar die een PSV'er voor boer uitmaaktDe ironie.
Ga weg man stinkende kut boer.quote:
Helaas is het niveau van je Nederlands nog hoger dan je intelectquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:40 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ga weg man stinkende kut boer.
Kom maar weer terug zodra jullie je wanbeleid veranderen... Nogmaals psv is een gewoon een zielige kut club.
Dat boeit me geen ene reet... Ga jij je nou maar bezig houden met het proberen te kopen van een kampioenschap.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Helaas is het niveau van je Nederlands nog hoger dan je intelect
En maar roepen dat de PSV-supporters meer bezig zijn met Ajax dan met PSV. En zelf altijd voorop staan om als er maar iets over PSV geplaatst wordt lekker negatief te gaan doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Er zijn tig clubs die nog nooit in de CL hebben gespeeld, maar die zijn stuk voor stuk lang niet zo kut als dat zielloze kutclubje.
Nee hoor, wederom verkeerd beargumenteerd, er is een leuk PSVbashtopic, en daar doe ik in meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:07 schreef valek het volgende:
[..]
En maar roepen dat de PSV-supporters meer bezig zijn met Ajax dan met PSV. En zelf altijd voorop staan om als er maar iets over PSV geplaatst wordt lekker negatief te gaan doen.
Maar je staat wel voorop om te gaan bashen. Maar verder ben je waarschijnlijk wel een goede gozer hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, wederom verkeerd beargumenteerd, er is een leuk PSVbashtopic, en daar doe ik in meeIk open ze niet
.
En 90% van mijn VBL posts zijn gewoon in het Ajaxtopic.
Het is voornamelijk omdat het zo'n makkelijk doelwit isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:10 schreef valek het volgende:
[..]
Maar je staat wel voorop om te gaan bashen. Maar verder ben je waarschijnlijk wel een goede gozer hoor.
Welke autistische g-artiest heeft dit getatoeëerd? Ziet er niet uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat je er boos om wordt, maar dat maakt het echt niet minder waar.
Niemand buiten eindhoven geeft een neuk. het is een solide bedrijf met goeie sportieve resultaten af en toe maar het is gewoon een reclamebord.
Niemand heeft ook de zogenaamde sympathie voor PSV.
Mensen die niet inzien dat alle clubs tegenwoordig een marketingtool zijn om maar zoveel mogelijk shirtjes, petjes, sjaaltjes en stoeltjes te verkopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor de meeste clubs is wel iets te zeggen, maar "clubs" die opgericht worden omdat een bedrijf reclame wil maken zijn natuurlijk gewoon kut.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat relevant is, de afgelopen 5 jaar is Ajax vaker kampioen geworden dan PSV, de afgelopen 20 jaar ook.
En om op je andere opmerking te reageren zegt dit genoeg:
1 supporter, die ook nog eens redelijk beschaafd blijft. Die vent is duidelijk niet helemaal in orde, das bij ons een uitzonderingquote:
Goeie comeback, vergelijk 1 supporters anders even met 30 man die boos een busje opwachten en overal een ziekteterm voor gebruiken.quote:
Koopclubs aanhangen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef GreatBritain het volgende:
Nederlandse voetbalclubs![]()
[ afbeelding ]
Is toch veel beter ^^![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Koopclubs aanhangen.![]()
Successupporter zijn.
Er is maar één club in Engeland:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef GreatBritain het volgende:
Nederlandse voetbalclubs![]()
[ afbeelding ]
Is toch veel beter ^^![]()
De beste club in engeland komt uit wales: Swansea !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is maar één club in Engeland:
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer in hun voordeel spreekt is dat ze zich niet zo laf achter een capuchon verbergen als die sneue figuren die destijds Marco van Basten opwachtten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
En om op je andere opmerking te reageren zegt dit genoeg:
Provinciaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Helaas is het niveau van je Nederlands nog hoger dan je intelect
Dit klopt niet hè. "De beste club in Engeland komt uit Wales". Wales ligt niet in Engeland, maar in Groot-Brittannië.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
De beste club in engeland komt uit wales: Swansea !
De beste club uit de Engelse competitie komt uit Wales. zo goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:39 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Dit klopt niet hè. "De beste club in Engeland komt uit Wales". Wales ligt niet in Engeland, maar in Groot-Brittannië.
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
De beste club uit de Engelse competitie komt uit Wales. zo goed
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisiequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In miljoenen euro's:
13/14: +27,8
12/13: -4,65
11/12: -7,8
10/11: +0,5
Dus balans over de laatste 4 jaar: +15,85 miljoen euro. Toch netjes.
Ik zou ook vooral subjectief zijn en 2013/14 weglaten. Komt net iets beter uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisie
PSV als enige in de min
PSV blijkt de enige van de 6 clubs welke vanaf het seizoen 2002/2003, verlies draait op transfers. Wanneer de uitgaven van de inkomsten afgetrokken worden, krijg je de volgende balans:
Ajax: ¤ 111.825.000
PSV: ¤ -16.585.000
Feyenoord: ¤ 38.930.000
FC Twente: ¤ 22.200.000
Heerenveen: ¤ 71.125.000
AZ: ¤ 34.650.000
Die bron ging maar tot vorig jaar. En zelfs dan nog kom je negatief uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou ook vooral subjectief zijn en 2013/14 weglaten. Komt net iets beter uit.
27,8-16,6=11,2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die bron ging maar tot vorig jaar. En zelfs dan nog kom je negatief uit
Overigens hebben PSV-fans er ook nooit heel veel moeite mee om met de Sulejmani-transfer op de proppen te komen
Ik haalde voor het gemak even de gemeentesubsidie eraf, om het wat realistischer te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
27,8-16,6=11,2
Maar vooral gezien je tweede opmerking mag ik ook niet al teveel van je verwachten.
Want die is gekocht/verkocht inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik haalde voor het gemak even de gemeentesubsidie eraf, om het wat realistischer te maken.
Nee, het laat zien dat jij gewoon te dom bent om met betere argumenten te komen en daarom maar gaat generaliseren.quote:Overigens laat jouw laatste opmerking goed merken dat de waarheid jou pijn doet.
Nog lang niet zo kansloos als jijzelf, maak je geen zorgen.quote:Nou veel plezier ermee, ik ben weg uit dit kansloze topic
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want die is gekocht/verkocht inderdaad
[..]
Nee, het laat zien dat jij gewoon te dom bent om met betere argumenten te komen en daarom maar gaat generaliseren.
[..]
Nog lang niet zo kansloos als jijzelf, maak je geen zorgen.
Je weet wat een transfer is, of ben je zelfs daar te dom voor?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')
quote:Als iemand het niet over generaliseren moet hebben, dan ben jij het wel
Haat is enkel voor de dommen, ik lig er niet wakker van.quote:Ik vind het overigens echt een wereldprestatie, dat PSV er voor heeft kunnen zorgen dat de jarenlange rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is omgeslagen tot gecombineerde haat jegens PSV.
Koning, keizer of admiraal: schijten doen we allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet wat een transfer is, of ben je zelfs daar te dom voor?
[..]
[..]
Haat is enkel voor de dommen, ik lig er niet wakker van.
Dat zegt meer iets over die 2 clubjes dan over PSV. De supporters van die 2 blijven zich maar druk maken om PSV, dat wil dus zeggen dat PSV de grootste is.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')
Als iemand het niet over generaliseren moet hebben, dan ben jij het wel
Ik vind het overigens echt een wereldprestatie, dat PSV er voor heeft kunnen zorgen dat de jarenlange rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is omgeslagen tot gecombineerde haat jegens PSV.
RKC is een leuke clubquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef Patje1987 het volgende:
Er is maar 1 club in Brabant en dat is RKC.
Het is net wat je belangrijk vind.... een goed voetballend team.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Strootman voor 8 miljoen (8,5 winst), Mertens voor 6 miljoen (3,5 winst) en Lens voor 5 miljoen (4 winst).
Wat een prutser is het ook he
NuSport maakt een top-5 ergens van en je neemt het maar meteen aan?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef biertank het volgende:
[..]
Het is net wat je belangrijk vind.... een goed voetballend team.
Of een bij elkaar gekocht zooitje, waar totaal geen balans in ligt, met van de top 5 mist sympathieke spelers er 4 hebben, in een jubileumjaar geen kampioen worden maar wel winst maken.
in geval van het tweede heeft ie het idd goed gedaan.
Vraag even om je heen welke spelers meest irritant zijn..... heb je geen top 5 lijstje voor nodig.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NuSport maakt een top-5 ergens van en je neemt het maar meteen aan?
Die 4 man is alleen wegens haat jegens PSV, wat de triestheid van sommige voetbalsupporters maar weer eens aangeeft.
En dat we dit jaar geen kampioen geworden zijn ligt niet aan Brands, de selectie was goed en meer kan hij niet doen.
In welk opzicht? Want PSV toeschouwers hoor ik nooit en komen (relatief) nauwelijks mee naar uitwedstrijden. Vind ik één van de belangrijkste maatstaven om de grootte van de club aan af te meten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
De PSV supporters staan op plaats 3 met het meenemen van supporters, http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
In welk opzicht? Want PSV toeschouwers hoor ik nooit en komen (relatief) nauwelijks mee naar uitwedstrijden. Vind ik één van de belangrijkste maatstaven om de grootte van de club aan af te meten.
Vandaar dat ik relatief erbij zette. Je hoort ze in ieder geval niet, en in vergelijking met Feyenoord en Ajax is het wel erg mager. Willen 2 en PEC doen het dan relatief een stuk beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:35 schreef valek het volgende:
[..]
De PSV supporters staan op plaats 3 met het meenemen van supporters, http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/.
Dus dat geblaat van heel veel mensen dat ze niemand meenemen is meteen ontkracht.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vandaar dat ik relatief erbij zette. Je hoort ze in ieder geval niet, en in vergelijking met Feyenoord en Ajax is het wel erg mager. Willen 2 en PEC doen het dan relatief een stuk beter.
Dan hebben we een meningsverschil. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.
Dit een hype noemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.
Uhuh, net zoals het een hype is om muggen te hatenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Sarcasm detected.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, net zoals het een hype is om muggen te haten.
Hahaha.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verheug me weer op zo'n slot van de competitie als dit jaar. Complete misère voor PSV waarbij het naast alle prijzen grijpt. Normaal ben ik voor een Nederlandse ploeg in het Europese voetbal maar in dit geval hoop dat Zulte Waregem PSV er uit knikkert.
En de punten nog meer verneuken? Nee dankje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verheug me weer op zo'n slot van de competitie als dit jaar. Complete misère voor PSV waarbij het naast alle prijzen grijpt. Normaal ben ik voor een Nederlandse ploeg in het Europese voetbal maar in dit geval hoop dat Zulte Waregem PSV er uit knikkert.
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
PSV die denkt met de verjongingstrend mee te gaan door al hun beste spelers te verkopenIk denk dat ze 7de worden dit seizoen
Is helemaal niet gezegd, het is wel een goeie trend die ze hebben ingezet natuurlijk, alleen wel weer afgekeken van Ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.
Omdat ik niet het idee heb dat er een visie achter zit zoals bij Ajax en Feyenoord wel het geval wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is helemaal niet gezegd, het is wel een goeie trend die ze hebben ingezet natuurlijk, alleen wel weer afgekeken van Ajax.
Maar ik zie ze ook zo weer 10 miljoen neertikken voor het einde van de transferperiode hoor.
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat er een visie achter zit zoals bij Ajax en Feyenoord wel het geval was
Ik ben het wel eens met VI denk ik, ik denk dat ze wisselvallig zullen zijn. Er zit wel voetbal in maar weinig ervaring, beetje zoals fnoord. De ene week knap winnen om de week erna tegen een laagvlieger punten te verspelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
[..]
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.
Ik ook niet, en ze hebben inderdaad zeker wat leuke spelers lopen. Maar het vergt veel meer om een nieuwe weg in te slaan, niet alleen de oude garde verkopen. En zoals Heatwave zegt, als ze rond kerst 7de staan zie ik ze wel weer in paniek raken en weer 15 miljoen uitgevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
[..]
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.
Maar PSV was vorig jaar al enorm wisselvallig met veel ervaren spelers. Verliezen van PEC, RKC etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met VI denk ik, ik denk dat ze wisselvallig zullen zijn. Er zit wel voetbal in maar weinig ervaring, beetje zoals fnoord. De ene week knap winnen om de week erna tegen een laagvlieger punten te verspelen.
Maar ik ben er ook niet van overtuigd dat Ajax ff met 2 vingers in de neus kampioen zal worden.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Maar dat imago hebben ze aan hunzelf te dankenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ze hebben inderdaad zeker wat leuke spelers lopen. Maar het vergt veel meer om een nieuwe weg in te slaan, niet alleen de oude garde verkopen. En zoals Heatwave zegt, als ze rond kerst 7de staan zie ik ze wel weer in paniek raken en weer 15 miljoen uitgeven
De tering.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
En nou zeker lekker aan je pik trekken, en denken dat frank je in je reet neukt ofwa?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Garpjasquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:24 schreef valek het volgende:
Gisteren een PSV gezien die beter is dan Ajax en Feyenoord bij elkaar.
Schitterend die blije lampjes. Zo gelukkig, zo happy. Geen één die zo realistisch is om toe te geven dat Zulte het ze ook wel erg makkelijk maakten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:24 schreef valek het volgende:
Gisteren een PSV gezien die beter is dan Ajax en Feyenoord bij elkaar.
Klopt ook, Zulte was zeer zwak. Maar na verschillende magere jaren is het gewoon leuk om weer een PSV te zien dat wil voetballen en ook leuk voetbalt. En uiteraard moet je mijn eerdere opmerking met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
PSV speelde fel en redelijk tot goed voetbal, maar komop man, dat Zulte kreeg geen bal naar elkaar overgespeeld over 10 meter.
Het lijkt een goed jong elftal dat fris begon, maar laat het eerst maar eens zien tegen een echte tegenstander en daarna hoe zo'n jong team zich houdt na een pak slaag in de 4e ronde ofzo.
Dat Feijenoord de laatste Nederlandse club is die überhaupt een Europese prijs heeft gepakt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Wat hebben die ooit gepresteerd?
Meer dan PSVquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Wat hebben die ooit gepresteerd?
Ja ze hebben de laatste,pak hem beet, 10 jaar ook heel veel punten gepakt voor Nederland op de Coefficient lijst jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat Feijenoord de laatste Nederlandse club is die überhaupt een Europese prijs heeft gepakt?
En Ajax de laatste Nederlandse club is die een CL heeft gewonnen?
Ik zie PSV niet echt iets noemenswaardig gepresteerd hebben dat meer waard is dan het winnen van een Champions League of een UEFA Cup. Dus zet die PSV-bril af, aub.
Ouchquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Zelfs NEC heeft meer betekent voor het Nederlandse voetbal de laatste jaren
[ afbeelding ]
In de afgelopen 33 jaar heeft PSV meer titels, maar minder KNVB-beker gepakt. Daarnaast allebei een Europese prijs dus zoveel ontloopt elkaar dat ook weer niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de afgelopen 33 jaar niet. Daarbij spelen ze ook nog eens leuker voetbal dan Feijenoord.
Het gaat hier om noemenswaardige prestaties, niet om wie het laatst is uitgeschakeld want alle Nederlandse clubs zijn kut in Europaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ze hebben de laatste,pak hem beet, 10 jaar ook heel veel punten gepakt voor Nederland op de Coefficient lijst ja
Ja lekker, als het jou uitkomt jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het gaat hier om noemenswaardige prestaties, niet om wie het laatst is uitgeschakeld want alle Nederlandse clubs zijn kut in Europa
Laat je dan meteen fisten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax
PSV![]()
FC Twente![]()
Feyenoord
Heerenveen
FC Utrecht![]()
Nederlands elftal
Eredivisie
Uefa
Fifa
Sowieso voetbal![]()
![]()