http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisiequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In miljoenen euro's:
13/14: +27,8
12/13: -4,65
11/12: -7,8
10/11: +0,5
Dus balans over de laatste 4 jaar: +15,85 miljoen euro. Toch netjes.
Ik zou ook vooral subjectief zijn en 2013/14 weglaten. Komt net iets beter uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisie
PSV als enige in de min
PSV blijkt de enige van de 6 clubs welke vanaf het seizoen 2002/2003, verlies draait op transfers. Wanneer de uitgaven van de inkomsten afgetrokken worden, krijg je de volgende balans:
Ajax: ¤ 111.825.000
PSV: ¤ -16.585.000
Feyenoord: ¤ 38.930.000
FC Twente: ¤ 22.200.000
Heerenveen: ¤ 71.125.000
AZ: ¤ 34.650.000
Die bron ging maar tot vorig jaar. En zelfs dan nog kom je negatief uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou ook vooral subjectief zijn en 2013/14 weglaten. Komt net iets beter uit.
27,8-16,6=11,2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die bron ging maar tot vorig jaar. En zelfs dan nog kom je negatief uit
Overigens hebben PSV-fans er ook nooit heel veel moeite mee om met de Sulejmani-transfer op de proppen te komen
Ik haalde voor het gemak even de gemeentesubsidie eraf, om het wat realistischer te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
27,8-16,6=11,2
Maar vooral gezien je tweede opmerking mag ik ook niet al teveel van je verwachten.
Want die is gekocht/verkocht inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik haalde voor het gemak even de gemeentesubsidie eraf, om het wat realistischer te maken.
Nee, het laat zien dat jij gewoon te dom bent om met betere argumenten te komen en daarom maar gaat generaliseren.quote:Overigens laat jouw laatste opmerking goed merken dat de waarheid jou pijn doet.
Nog lang niet zo kansloos als jijzelf, maak je geen zorgen.quote:Nou veel plezier ermee, ik ben weg uit dit kansloze topic
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want die is gekocht/verkocht inderdaad
[..]
Nee, het laat zien dat jij gewoon te dom bent om met betere argumenten te komen en daarom maar gaat generaliseren.
[..]
Nog lang niet zo kansloos als jijzelf, maak je geen zorgen.
Je weet wat een transfer is, of ben je zelfs daar te dom voor?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')
quote:Als iemand het niet over generaliseren moet hebben, dan ben jij het wel
Haat is enkel voor de dommen, ik lig er niet wakker van.quote:Ik vind het overigens echt een wereldprestatie, dat PSV er voor heeft kunnen zorgen dat de jarenlange rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is omgeslagen tot gecombineerde haat jegens PSV.
Koning, keizer of admiraal: schijten doen we allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet wat een transfer is, of ben je zelfs daar te dom voor?
[..]
[..]
Haat is enkel voor de dommen, ik lig er niet wakker van.
Dat zegt meer iets over die 2 clubjes dan over PSV. De supporters van die 2 blijven zich maar druk maken om PSV, dat wil dus zeggen dat PSV de grootste is.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die subsidie is gratis geld wat beschikbaar is, dus die zou je gewoon mee moeten nemen in je berekening. Maar ja, aangezien jouw clubje dat niet goed kan praten, dan vergeten we het gewoon maar he:')
Als iemand het niet over generaliseren moet hebben, dan ben jij het wel
Ik vind het overigens echt een wereldprestatie, dat PSV er voor heeft kunnen zorgen dat de jarenlange rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is omgeslagen tot gecombineerde haat jegens PSV.
RKC is een leuke clubquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:32 schreef Patje1987 het volgende:
Er is maar 1 club in Brabant en dat is RKC.
Het is net wat je belangrijk vind.... een goed voetballend team.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Strootman voor 8 miljoen (8,5 winst), Mertens voor 6 miljoen (3,5 winst) en Lens voor 5 miljoen (4 winst).
Wat een prutser is het ook he
NuSport maakt een top-5 ergens van en je neemt het maar meteen aan?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef biertank het volgende:
[..]
Het is net wat je belangrijk vind.... een goed voetballend team.
Of een bij elkaar gekocht zooitje, waar totaal geen balans in ligt, met van de top 5 mist sympathieke spelers er 4 hebben, in een jubileumjaar geen kampioen worden maar wel winst maken.
in geval van het tweede heeft ie het idd goed gedaan.
Vraag even om je heen welke spelers meest irritant zijn..... heb je geen top 5 lijstje voor nodig.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NuSport maakt een top-5 ergens van en je neemt het maar meteen aan?
Die 4 man is alleen wegens haat jegens PSV, wat de triestheid van sommige voetbalsupporters maar weer eens aangeeft.
En dat we dit jaar geen kampioen geworden zijn ligt niet aan Brands, de selectie was goed en meer kan hij niet doen.
In welk opzicht? Want PSV toeschouwers hoor ik nooit en komen (relatief) nauwelijks mee naar uitwedstrijden. Vind ik één van de belangrijkste maatstaven om de grootte van de club aan af te meten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
Ajax en Feyenoord haten elkaar niet meer omdat ze te klein zijn om alleen tegen PSV op te kunnen boxen.
De PSV supporters staan op plaats 3 met het meenemen van supporters, http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
In welk opzicht? Want PSV toeschouwers hoor ik nooit en komen (relatief) nauwelijks mee naar uitwedstrijden. Vind ik één van de belangrijkste maatstaven om de grootte van de club aan af te meten.
Vandaar dat ik relatief erbij zette. Je hoort ze in ieder geval niet, en in vergelijking met Feyenoord en Ajax is het wel erg mager. Willen 2 en PEC doen het dan relatief een stuk beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:35 schreef valek het volgende:
[..]
De PSV supporters staan op plaats 3 met het meenemen van supporters, http://www.indehekken.net(...)ters-ranglijst-2013/.
Dus dat geblaat van heel veel mensen dat ze niemand meenemen is meteen ontkracht.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vandaar dat ik relatief erbij zette. Je hoort ze in ieder geval niet, en in vergelijking met Feyenoord en Ajax is het wel erg mager. Willen 2 en PEC doen het dan relatief een stuk beter.
Dan hebben we een meningsverschil. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.
Dit een hype noemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het is nu eenmaal een hype om op PSV te zeiken.
Uhuh, net zoals het een hype is om muggen te hatenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef valek het volgende:
[..]
Sarcasm detected.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, net zoals het een hype is om muggen te haten.
Hahaha.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verheug me weer op zo'n slot van de competitie als dit jaar. Complete misère voor PSV waarbij het naast alle prijzen grijpt. Normaal ben ik voor een Nederlandse ploeg in het Europese voetbal maar in dit geval hoop dat Zulte Waregem PSV er uit knikkert.
En de punten nog meer verneuken? Nee dankje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verheug me weer op zo'n slot van de competitie als dit jaar. Complete misère voor PSV waarbij het naast alle prijzen grijpt. Normaal ben ik voor een Nederlandse ploeg in het Europese voetbal maar in dit geval hoop dat Zulte Waregem PSV er uit knikkert.
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
PSV die denkt met de verjongingstrend mee te gaan door al hun beste spelers te verkopenIk denk dat ze 7de worden dit seizoen
Is helemaal niet gezegd, het is wel een goeie trend die ze hebben ingezet natuurlijk, alleen wel weer afgekeken van Ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.
Omdat ik niet het idee heb dat er een visie achter zit zoals bij Ajax en Feyenoord wel het geval wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En dat is een schande omdat? Volgens mij weten ze in Eindhoven dondersgoed dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar. Europees voetbal is maximaal haalbare.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is helemaal niet gezegd, het is wel een goeie trend die ze hebben ingezet natuurlijk, alleen wel weer afgekeken van Ajax.
Maar ik zie ze ook zo weer 10 miljoen neertikken voor het einde van de transferperiode hoor.
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat er een visie achter zit zoals bij Ajax en Feyenoord wel het geval was
Ik ben het wel eens met VI denk ik, ik denk dat ze wisselvallig zullen zijn. Er zit wel voetbal in maar weinig ervaring, beetje zoals fnoord. De ene week knap winnen om de week erna tegen een laagvlieger punten te verspelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
[..]
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.
Ik ook niet, en ze hebben inderdaad zeker wat leuke spelers lopen. Maar het vergt veel meer om een nieuwe weg in te slaan, niet alleen de oude garde verkopen. En zoals Heatwave zegt, als ze rond kerst 7de staan zie ik ze wel weer in paniek raken en weer 15 miljoen uitgevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
[..]
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben wel benieuwd hoe dit elftal het gaat doen dit seizoen.
Maar PSV was vorig jaar al enorm wisselvallig met veel ervaren spelers. Verliezen van PEC, RKC etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met VI denk ik, ik denk dat ze wisselvallig zullen zijn. Er zit wel voetbal in maar weinig ervaring, beetje zoals fnoord. De ene week knap winnen om de week erna tegen een laagvlieger punten te verspelen.
Maar ik ben er ook niet van overtuigd dat Ajax ff met 2 vingers in de neus kampioen zal worden.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Maar dat imago hebben ze aan hunzelf te dankenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ze hebben inderdaad zeker wat leuke spelers lopen. Maar het vergt veel meer om een nieuwe weg in te slaan, niet alleen de oude garde verkopen. En zoals Heatwave zegt, als ze rond kerst 7de staan zie ik ze wel weer in paniek raken en weer 15 miljoen uitgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |