SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Dit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
precies wat ik verwachtte toen ik dit topic aanklikte
Dat snap ik, dan is de grap natuurlijk niet leuk meer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb trouwens ook een hekel aan "pittige" borrelnootjes, maar daar zal ik maar geen topic aan wijden.
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan is de grap natuurlijk niet leuk meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
*pinkt een traantje weg*quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
.
Kijk, het kan nog wel, een leuk KLB topic.
quote:
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
KloptNet rode uienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het geen "pittige" rooie uien zijn vind ik alles bestquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
Ik had dat echt pas door toen ik je reactie las. Probeerde er pepers in te zien ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:15 schreef Lalavy het volgende:
Oh verrek het zijn pittige kapsels, ik maar kijken haha je moet hem echt groot openen om te zien
quote:
Haha ik ook in eerste instantie omdat ze rood warenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik had dat echt pas door toen ik je reactie las. Probeerde er pepers in te zien ofzo
Hier ook. Volgens buienradar wordt het rond 12uur hel en verdoemenis, dus ga zo maar ff snel de hond uitlatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:13 schreef EvanStone het volgende:
Dit topic.
Het rommelt hier nu trouwens lafjes. Nog niet echt pittig.
Wat wist u?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |