Is gewoon een prima constructie hoor. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het onduidelijk geformuleerd, met name het stukje "daar niet elke competitie" komt niet goed over.
Prima Nederlands, geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het onduidelijk geformuleerd, met name het stukje "daar niet elke competitie" komt niet goed over.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is gewoon een prima constructie hoor. Niets mis mee.
Volgens mij vroeg ik niet om jullie mening.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Prima Nederlands, geen idee waar je het over hebt.
Taco heeft er kijk op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.vi.nl/radio/24(...)innaar-JC-Schaal.htm
"Ajax is een machine die doorgaat waar ze vorig seizoen zijn geëindigd."
Niemand vraagt ook ooit om dat oeverloos gewauwel van jou.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vroeg ik niet om jullie mening.
Je moet eens weten hoeveel aanvragen en verzoeken ik via de DM elke dag binnen krijg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand vraagt ook ooit om dat oeverloos gewauwel van jou.
Ach meid, 't is wat...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel aanvragen en verzoeken ik via de DM elke dag binnen krijg.
Ik ben zeer benieuwd. Laat ons niet langer in spanning wachten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel aanvragen en verzoeken ik via de DM elke dag binnen krijg.
Mag ik helaas niet openbaar maken, is tegen de policy van fok!.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd. Laat ons niet langer in spanning wachten.
Nee hoor, alleen de inhoud mag niet openbaar, dus hup...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag ik helaas niet openbaar maken, is tegen de policy van fok!.
Ja, godzijdank dat het nieuwe seizoen weer bijna begint.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je merkt wel dat er weinig Ajax-nieuws is.
Leuk, Andersenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Selectie AZ - Ajax (Johan Cruijff Schaal, Amsterdam ArenA, zaterdag 27 juli 20.00 uur).
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthķrsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Thulani Serero
Jij gaat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog meer die naar de wedstrijd gaan, morgen?
Veltman boven Denswil en Van der Hoorn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Selectie AZ - Ajax (Johan Cruijff Schaal, Amsterdam ArenA, zaterdag 27 juli 20.00 uur).
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthķrsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Thulani Serero
Veltman boven VD Hoorn, niet Denswil.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Veltman boven Denswil en Van der Hoorn?
Ajax gaat winnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog meer die naar de wedstrijd gaan, morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |