SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ajax huurt Lobotka van AS Trencín
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Stanislav Lobotka. De middenvelder wordt gehuurd van AS Trencín, de club waar Ajax vanaf 1 december 2012 een samenwerkingsverband mee heeft. De huurovereenkomst gaat per direct in en heeft een looptijd van één seizoen, tot en met 30 juni 2014. In de overeenkomst is een optie tot koop opgenomen.
Lobotka werd geboren op 25 november 1994 in Trencín, Slowakije.
Later vandaag zie je op Ajax TV een reportage over de contractondertekening van Lobotka.
Verkorte competitie met alleen met 1 keer tegen elke tegenstanderquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Leonos het volgende:
http://www.nu.nl/sport/35(...)ber-en-december.html
Dat gaat drama worden in 2022
Spelen we dan in de zomer door ofzo?
Dan overwinteren we tenminste in de CLquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Leonos het volgende:
http://www.nu.nl/sport/35(...)ber-en-december.html
Dat gaat drama worden in 2022
Spelen we dan in de zomer door ofzo?
bangmakerij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:06 schreef ejfaar het volgende:
Ik las zojuist dat het nog niet zeker is of de eerste wedstrijden van de eredivisie uitgezonden gaan worden
Denk het ook. Net als dat ze altijd die uitzendrechten van de uitwedstrijden van oranje niet hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
bangmakerij.
in theorie zou het zo kunnen zijn dat als FOX geen overeenstemming bereikt met de kabelmaatschappijen, maar met de miljoenen die daarmee gemoeit zijn gaat er 100% een overeenstemming komen.
quote:Een woordvoerder erkent de problemen in de krant, maar rekent erop dat het voor de start van het voetbalseizoen opgelost is. "We rekenen erop dat het goed komt, maar formeel zou het signaal per 1 augustus kunnen stoppen."
Als je in dat soort toevalligheden gelooft, ben je niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Meestal winnen we de JC niet hoor, en wie die wint wordt geen kampioen.
En dit is dan wel serieus te nemen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je in dat soort toevalligheden gelooft, ben je niet serieus te nemen.
nee dat werd PSVquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef Tyron het volgende:
in 2002 volgens mij wonnen we de JCS en werden we kampioen
Werden ook alleen maar kampioen omdat Ajax ver kwam in de CL , en dat zware programma koste ons veel blessuresquote:
Oh.. We hoeven er niet op te rekenen dat PSV ver komt in de CL. Dan doen we het maar helemaal zelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werden ook alleen maar kampioen omdat Ajax ver kwam in de CL , en dat zware programma koste ons veel blessures
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Az is wel zijn beste twee spelers kwijt. Zie niet in waarom we niet zouden winnen. Al start derk
Deed ie sowieso al niet.quote:
PSV in 2000quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef Tyron het volgende:
in 2002 volgens mij wonnen we de JCS en werden we kampioen
Hoe weet je dat (van voor de blessure)? Het grootste raamwerk zou er tegen Werder staan, en daar staat Boerrigter niet bij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Az is wel zijn beste twee spelers kwijt. Zie niet in waarom we niet zouden winnen. Al start derk
nonde... da doe die netjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)8khzGYwqyZ_ZmgZE8c9V
gol fischer bij training
Zijn er nog meer beelden van die open dag enzo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)8khzGYwqyZ_ZmgZE8c9V
gol fischer bij training
Ik bedoelde dat we wel winnen, ook al start derk in de basiself. Dat we ondanks derk boerrigter nog winnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat (van voor de blessure)? Het grootste raamwerk zou er tegen Werder staan, en daar staat Boerrigter niet bij.
okequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat we wel winnen, ook al start derk in de basiself. Dat we ondanks derk boerrigter nog winnen.
Dat zoek je zelf maar op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer beelden van die open dag enzo?
Alles op FOK! is te googlen, ik vind het een hele normale vraag voor in het Ajaxtopic.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel googlen of helpt je moeder je daar ook nog mee
Als je iets niet kan vinden zou ik het vragen maar kom op zeg dit soort dingen kun je zelf ook nog wel vinden zonder moeitequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles op FOK! is te googlen, ik vind het een hele normale vraag voor in het Ajaxtopic.
Ik heb foto's gezien, maar nog niet veel filmpjes. Kunnen mensen toch ook gewoon normaal antwoord geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iets niet kan vinden zou ik het vragen maar kom op zeg dit soort dingen kun je zelf ook nog wel vinden zonder moeite
of je was gewoon naar de open dag gegaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien, maar nog niet veel filmpjes. Kunnen mensen toch ook gewoon normaal antwoord geven.
Is hij wel bij leeftijdgenotenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of je was gewoon naar de open dag gegaan
Naar buiten gaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of je was gewoon naar de open dag gegaan
Haha dat is de grap, je denkt dat ik 8 ben. hahahah xd wat ben je toch ook grappig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is hij wel bij leeftijdgenoten
Want iedereen op de opendag is 8?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat is de grap, je denkt dat ik 8 ben. hahahah xd wat ben je toch ook grappig.
Nee toch niet.
Ik zie op die foto's vooral kinderen met ouders ja. Of je denkt dat ik 43 ben, maar ik denk niet dat je daar op doelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want iedereen op de opendag is 8?
Geen tienermoeders gespot?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie op die foto's vooral kinderen met ouders ja. Of je denkt dat ik 43 ben, maar ik denk niet dat je daar op doelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |