Ow, nou RIP dan maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
Geen idee, arts nog niet gezien, enkel 2 bloedmooie zuster
ik fok vanuit de hemel /thumbsup
Krijg je niet helemaal de #$%@# van die loempia'squote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Zo is datLoempia's eten -> sportschool -> bier drinken -> slapen.
Mee eenschquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh ja, jammer dan. Dood gaan we allemaal. Als ik straks bij defensie werk kan ik ook in een bermbom trappen. Of ik val zometeen van de trap en breek mijn nek.
Volgende week word ik aangereden door een bus...
Of ik word ontvoerd verkracht en vermoord...
Of ik ga dood aan longkanker.
Als we het allemaal toch eens wisten he
Vind eerder jou reactiequote:
Ja maar das toch de keuze van de roker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar door te roken stel je je vrijwillig bloot aan een verhoogde kans te overlijden aan bv. longkanker.
Welke?quote:
Jaquote:
Ja, je weet toch hoe gek ik op roken ben?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt mensen aangezet tot roken?.
het is niet jou schuld. Maar als MK wil roken moet ze dat zelf weten hoeven wij niet met 6 man over te oordelen. En dat het slecht is weet mooie MoKa ook wel. Heeft ze geen Toek voor nodig.quote:
Daarom mag je er nog wel over discussiëren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet jou schuld. Maar als MK wil roken moet ze dat zelf weten hoeven wij niet met 6 man over te oordelen. En dat het slecht is weet mooie MoKa ook wel. Heeft ze geen Toek voor nodig.
Nee, klopt. Het liep een beetje uit de hand. Ik reageerde metquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet jou schuld. Maar als MK wil roken moet ze dat zelf weten hoeven wij niet met 6 man over te oordelen. En dat het slecht is weet mooie MoKa ook wel. Heeft ze geen Toek voor nodig.
Ik heb er ook geen moeite mee hoor. Laat iedereen het lekker zelf beslissenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, serieus, wie bedoel je? Lang niet iedereen doet hier moeilijk over het roken hier en ik vraag me gewoon af wie je bedoelt
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
niemand specifiek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, serieus, wie bedoel je? Lang niet iedereen doet hier moeilijk over het roken hier en ik vraag me gewoon af wie je bedoelt
Ik lees echt anders dan jijquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op MKquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
niemand specifiek.
En ik snap het dat mensen tegen roken zijn maar men zei nog net niet dat MoKa de duivel is.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
niemand specifiek.
En ik snap het dat mensen tegen roken zijn maar men zei nog net niet dat MoKa de duivel is.
dat ben ik met je eens. Als MoKa met jouw of Mart date weet ze dat als ze rookt ze jullie naar het ziekenhuis kan brengen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het liep een beetje uit de hand. Ik reageerde metop Alfred over roken en toen vroeg MK of ik dat ook zou doen als ik met haar zou afspreken en eigenijk zou ik dan hopen dat ze niet zou roken omdat ik er niet tegen kan dus simpel
Aanstellen is ook een vak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
niemand specifiek.
Ik heb nog nooit een foto van MK gehadquote:
Ik ook niet geloof ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:23 schreef I. het volgende:
Ik heb geen enkele vorm van haat, belediging, of woede geuit richting MK. Enkel onbegrip.
Als jij astma hebt ga ik echt niet in je gezicht roken hoor. Zo ben ik niet. Dan ga ik wel even buiten roken ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het liep een beetje uit de hand. Ik reageerde metop Alfred over roken en toen vroeg MK of ik dat ook zou doen als ik met haar zou afspreken en eigenijk zou ik dan hopen dat ze niet zou roken omdat ik er niet tegen kan dus simpel
Waar basseer jij op dat ik niet alles door lees ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:16 schreef I. het volgende:
[..]
Welke?
Die jij nu quote?
Ik besteed niet zoveel aandacht aan een reactie op iemand die toch niet alles eerst door heeft gelezen, en dus niet weet waar het over gaat voordat ie een uitspraak doet.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij astma hebt ga ik echt niet in je gezicht roken hoor. Zo ben ik niet. Dan ga ik wel even buiten roken ofzo.
Ja wel maar dit werd een beetje op de man spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:19 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom mag je er nog wel over discussiëren.
ik heb dan ook geen astma.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van MK gehad
Ooooh, alleen dan krijg je foto's van MKquote:
Oh kolere ik heb gewoon naast Mart zitten rokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. Als MoKa met jouw of Mart date weet ze dat als ze rookt ze jullie naar het ziekenhuis kan brengen.
Psst, ik quotte jou niet, met als reactie 'quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waar basseer jij op dat ik niet alles door lees ?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van MK gehad
Dat zie ik dus écht nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja wel maar dit werd een beetje op de man spelen.
En dat word hier niet gewaardeerd.
Dat is dan niet jouw schuldquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh kolere ik heb gewoon naast Mart zitten rokenNiemand die wat zegt ook.
![]()
Ja, je vind mij natuurlijk een loserquote:
vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je vind mij natuurlijk een loser
Nee maar ik dacht dat ik die al lang 40 keer gegeven had.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je vind mij natuurlijk een loser
Nee, nog nooit aan mij hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat ik die al lang 40 keer gegeven had.
Nou ik had het wel graag willen weten eigenlijk.quote:
Onzin, het was een normale discussie. Het ging over het veelvuldige roken van MK, dus logisch dat het dan ook voornamelijk aan haar gerichte reacties zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja wel maar dit werd een beetje op de man spelen.
En dat word hier niet gewaardeerd.
Dus je hebt geen flauw idee hoe ik er uit zie?quote:
Ja, maar dat kun jij toch ook niet weten als niemand je dat zegt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik had het wel graag willen weten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |