Daar ging het mij dan ook niet om, daar hoeven we niet steeds op terug te vallen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eerder dan wat? Het is niet dat ik alvast een datum heb ofzo
En dit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit altijd wel een redelijke dooddoener vind
maar het is wel terecht wat katje zegtquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit altijd wel een redelijke dooddoener vind
Ach ja joh, waarom lopen we niet met z'n allen over spoorrails naar 't werk, inplaats van er naast. De kans dat we dood gaan is groter, maar ach, dood gaan we allemaal.quote:
Geld dan? Andere geven geld uit aan vreten; ik eet niet zoveel. Drink niet zoveel...quote:
Ditquote:
Ja, maar door te roken stel je je vrijwillig bloot aan een verhoogde kans te overlijden aan bv. longkanker.quote:
Ik vind sommige regenpakken wel leuk juistquote:
Niemand zegt toch dat ze niet mag roken?quote:
Daar valt ook over te discussiëren, maar laat dat nou net zijn wat níet de bedoeling is na zo'n opmerking.quote:
alcohol is ook niet goed voor je. Maar hoor niemand zeuren. Alleen stoer doen ik kan 3 kratten op en dan weer 1 die er 4 op kan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar door te roken stel je je vrijwillig bloot aan een verhoogde kans te overlijden aan bv. longkanker.
das natuurlijk gelulquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ach ja joh, waarom lopen we niet met z'n allen over spoorrails naar 't werk, inplaats van er naast. De kans dat we dood gaan is groter, maar ach, dood gaan we allemaal.
Je moet jezelf niet vergelijken met anderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geld dan? Andere geven geld uit aan vreten; ik eet niet zoveel. Drink niet zoveel...
Andere mensen kopen prullen in huis, doe ik ook niet
nou ja jullie pakken haar wel stevig aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat ze niet mag roken?
Ja, maar door de straat op te gaan, stel je je vrijwillig bloot aan een verhoogde kans om overreden te worden door een busquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar door te roken stel je je vrijwillig bloot aan een verhoogde kans te overlijden aan bv. longkanker.
Jullie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja jullie pakken haar wel stevig aan.
Geld was ook de belangrijkste reden dat m'n moeder stopte met roken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef I. het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet vergelijken met anderen.
Ik koop ook totaal geen prullen, eet niet veel, drink niet veel. Rook ook niet.
Met gemiddeld zo'n dubbel maand loontje dat je per jaar uitgeeft aan sigaretten, kun je zat leuke dingen doen. En nee, roken is niet leuk.
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag me alleen af waarom je aan zoiets zoveel geld zou willen uitgeven. Het is zo zonde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal ik zo eens foto's van de tuin maken om jou jaloers te maken?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik zo eens foto's van de tuin maken om jou jaloers te maken?
ow wacht het gaat over rokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar valt ook over te discussiëren, maar laat dat nou net zijn wat níet de bedoeling is na zo'n opmerking.
Beetje in dezelfde categorie als: je mag niet zeggen dat je baalt dat je geen chocolade in huis hebt, want de kindertjes in Afrika zouden bij zijn met die verpieterde wortel in je koelkast.
Je kan toch niks met zo'n opmerking?
div mensen hier. Maar laat maar want ik zie het blijkbaar fout.quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
div mensen hier. Maar laat maar want ik zie het blijkbaar fout.
Succes MK met deze anti rook chat
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk.
Licht eens toe waarom dat gelul is dan? Het is exact het zelfde idee namelijk.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
ow wacht het gaat over roken
Ben nog niet helder, lig in het ziekenhuis met opengesneden pols en net weer een beetje bijgekomen
Dan vindt ik de opmerking ook fout
Nee, serieus, wie bedoel je? Lang niet iedereen doet hier moeilijk over het roken hier en ik vraag me gewoon af wie je bedoeltquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
div mensen hier. Maar laat maar want ik zie het blijkbaar fout.
Succes MK met deze anti rook chat
Volgens mij bedoelt hij mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, serieus, wie bedoel je? Lang niet iedereen doet hier moeilijk over het roken hier en ik vraag me gewoon af wie je bedoelt
ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, misschien heeft Toek wel een beetje gelijk want ik HAAT roken inderdaad ja
Ik reageer misschien niet altijd even lief eropquote:
Zou ook niet best zijn als je iemand daarvoor zou complimenteren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik reageer misschien niet altijd even lief erop
Mee eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:58 schreef I. het volgende:
[..]
Zou ook niet best zijn als je iemand daarvoor zou complimenteren.
Sterkte manquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:58 schreef crv het volgende:
Ik zit hier alleen het is super rustig en heb een griekse blonde zuster voor mezelf
Ik gaat weer even op de bel drukken
eet zequote:
je gaat het nog leuk vindenquote:
Geen idee, arts nog niet gezien, enkel 2 bloedmooie zusterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |