Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet er alleen niet aan denken om het zelf te doen
Merk het,slechte zaak.quote:
Vind ik ook al niet erg, alleen als ik de rook recht in mn gezicht krijg, gelukkig houden de meeste mensen daar wel rekening meequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet als ze maar niet naast me roken![]()
Ja, of ze hebben mijn maat niet of ze zijn stomquote:
ik rook niet achter de computer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Anderhalf pakje is wel veel idd,maar achter de pc enzo gaat het ook snel.
Ik doe ongeveer 24h met een pakje
Bij mij ook hoor en ik heb mijn inhaler altijd wel bij mequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook al niet erg, alleen als ik de rook recht in mn gezicht krijg, gelukkig houden de meeste mensen daar wel rekening mee
En shag gaan rokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt wel, gewoon rustig doorpaffen.
Meen je dit?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of ze hebben mijn maat niet of ze zijn stom
daar kan ik dus niet mee stoppenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
.
Voor mij is roken het zelfde als chips eten.
Krijg je het daar sneller van, ja?quote:
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meen je dit?
Niet-stomme regenpakken bestaan gewoon niet!
M'n moeder heeft een gele regencape, zo bazig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meen je dit?
Niet-stomme regenpakken bestaan gewoon niet!
dan laat die je links liggenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik jou meet, ga je dan ook zo doen wanneer ik een sigaret opsteek?
True true,doen wat jij wil tis jou levenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik rook niet achter de computer.
Maar er zijn dagen bij dat ik niks rook. Op dinsdag was mijn laatste sigaret.Tot nu.
Ik kan heel goed niks roken. Maar als ik eenmaal bezig ben rook ik zo een pakje weg.
Toen ik 3 weken in ecuador zat heb ik geen sigaret aangeraakt.
Mensen zeggen; stop dan helemaal..
Ik doe dit nu al 10 jaar zo, en het bevalt me prima.
De mensen die shag roken ( ik spreek uit eigen ervaring niet uit feiten ) hebben meestal rokers tanden. Mensen met sigaretten hebben het veel minder ( of het moeten de meest zware sigaretten zijn )quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg je het daar sneller van, ja?
Word je niet natquote:
Jammer dan.quote:
Precies jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
True true,doen wat jij wil tis jou leven![]()
En als jij je er goed bij voelt
Maar evengoed stom!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een gele regencape, zo bazig.
quote:
Ja maar, maar, maar, chips zijn niet slecht voor je longen, zijn niet kankerverwekkend, kosten veel minder, en stinken niet (voor anderen).quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik rook niet achter de computer.
Maar er zijn dagen bij dat ik niks rook. Op dinsdag was mijn laatste sigaret.Tot nu.
Ik kan heel goed niks roken. Maar als ik eenmaal bezig ben rook ik zo een pakje weg.
Toen ik 3 weken in ecuador zat heb ik geen sigaret aangeraakt.
Mensen zeggen; stop dan helemaal..
Ik doe dit nu al 10 jaar zo, en het bevalt me prima.
Je kunt er wel dik van wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar, chips zijn niet slecht voor je longen, zijn niet kankerverwekkend, kosten veel minder, en stinken niet (voor anderen).
tot morgen loempiaquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:35 schreef AlfredMehran het volgende:
Ik ga m'n spullen zo maar eens inpakken en naar huis!![]()
Dat je op ieder moment zou kunnen stoppen, geloof ik wel. Maar het feit dat je het niet doet, is zo jammer. Scheelt je zoveel geld, en tijd, en die geur gaat overal inzitten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt er wel dik van wordenEn dat is ook ongezond.
Dit is ook niet het punt wat ik wilde maken. Meer over de "verslaving"... wat bij mij totaal anders werkt.
Oh hij mag meteen de hele dag niet meer terug komen. Lekker vriendelijk ben jij.quote:
Jammer voor wie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat je op ieder moment zou kunnen stoppen, geloof ik wel. Maar het feit dat je het niet doet, is zo jammer. Scheelt je zoveel geld, en tijd, en die geur gaat overal inzitten.
bij hem is het al avondquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh hij mag meteen de hele dag niet meer terug komen. Lekker vriendelijk ben jij.
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Zo is datLoempia's eten -> sportschool -> bier drinken-> vrouwen versieren -> slapen.
quote:
Goh ja, jammer dan. Dood gaan we allemaal. Als ik straks bij defensie werk kan ik ook in een bermbom trappen. Of ik val zometeen van de trap en breek mijn nek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef I. het volgende:
[..]
Uiteindelijk voor jezelf. Je hebt jezelf er mee.
Mja, dat was maar één van de punten hè. Je kan er eerder dood aan gaan, maar daar betaal je dus wel zo'n beetje een dubbel maandloon voor per jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh ja, jammer dan. Dood gaan we allemaal. Als ik straks bij defensie werk kan ik ook in een bermbom trappen. Of ik val zometeen van de trap en breek mijn nek.
Volgende week word ik aangereden door een bus...
Of ik word ontvoerd verkracht en vermoord...
Of ik ga dood aan longkanker.
Als we het allemaal toch eens wisten he
Eerder dan wat? Het is niet dat ik alvast een datum heb ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:42 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, dat was maar één van de punten hè. Je kan er eerder dood aan gaan, maar daar betaal je dus wel zo'n beetje een dubbel maandloon voor per jaar.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit altijd wel een redelijke dooddoener vindquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh ja, jammer dan. Dood gaan we allemaal. Als ik straks bij defensie werk kan ik ook in een bermbom trappen. Of ik val zometeen van de trap en breek mijn nek.
Volgende week word ik aangereden door een bus...
Of ik word ontvoerd verkracht en vermoord...
Of ik ga dood aan longkanker.
Als we het allemaal toch eens wisten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |