abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:05:08 #1
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_129323040
soms hé, dan heb ik wel eens als ik mij uit ga rekken, of als ik zo heel snel op uit bed ga staan dat ik mij zo duizelig voel, zo heel onwerkelijk gevoeld is dat.
net alsof je bijna flauw valt.

wie weet er beetje meer over te vertellen ?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:06:50 #2
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_129323087
soms dan val ik wel eens bijna om maar niet helemaal
vroeger was alles beter
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:07:19 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129323105
Als je je zorgen maakt>huisarts raadplegen. En niet een stel mensen op internet.

In overleg weer open.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129323310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
soms hé, dan heb ik wel eens als ik mij uit ga rekken, of als ik zo heel snel op uit bed ga staan dat ik mij zo duizelig voel, zo heel onwerkelijk gevoeld is dat.

Heb ik ook....als ik dan heel snel opsta krijg ik een zwarte waas voor mn ogen en ben ik duizelig. Ik ging naar de huisarts (moest van mn moeder |:( ) en die zei dat het komt omdat het bloed dan heel snel naar je hersens en je spieren moet doordat je snel opstaat...
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_129323571
ik had dat gister: ik werd wakker, ik sta op en ik zie een bord op me tafel die ik naar de keuken wou brengen dus ik pak die bord en opeens werd ik wakker en lag ik op de grond dus ik denk niks aan de hand en sta weer op blijkt t dat er een bord op de grond ligt met allemaal hagelslag op de grond en me wasmand was ook omgevallen.

je moet gewoon voor je op gaat staan op je bed gaan zitten voor 30 seconden ofzo dan heb je t niet
pi_129323620
Allereerst: HUISARTS.

Ten tweede: ja en mijn huisarts kon aangeven waar dit vandaan kwam.
pi_129323682
Kan lage bloeddruk zijn of gewoon een wat tragere reactie van je lichaam op andere houding.

Ik heb het zelf ook en het is bij onze een familiekwaal in mannelijke lijn.

Als je je er zorgen over maakt dan zou je naar de dkoter kunnen gaan aar je kunt ook gewoon wat voorzichtiger opstaan.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_129324150
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef Deetch het volgende:
Kan lage bloeddruk zijn of gewoon een wat tragere reactie van je lichaam op andere houding.

Ik heb het zelf ook en het is bij onze een familiekwaal in mannelijke lijn.

Als je je er zorgen over maakt dan zou je naar de dkoter kunnen gaan aar je kunt ook gewoon wat voorzichtiger opstaan.
:Y
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:40:38 #9
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129324241
Lijkt me niet zo ernstig, als ik de OP lees. Geen idee wat er voor de rest heeft gestaan.

Maar wat je dus niet moet doen is snel opstaan. Neem even de tijd, en ga even op bed zitten/liggen als je weer duizelig wordt.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:55:24 #10
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129324693
Als het gebeurt voorover gaan buigen dan gaat het gevoel weer snel weg.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:14:35 #11
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_129325270
Je bloeddruk zakt doordat je of te lang hebt gezeten of te weinig hebt gedronken. Bij uitrekken je adem niet inhouden en voor je opstaat even eerst je benen bewegen zal een stuk schelen. :)
pi_129325347
Waarschijnlijk gewoon even een bloeddrukdaling. Probeer maar eens wat rustiger aan te doen met dat opstaan en rekken. Eerst even op de rand van je bed zitten voor een aantal seconden en dan opstaan. ;) Werkt dat niet, huisarts. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129327013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef Moccie het volgende:
ik had dat gister: ik werd wakker, ik sta op en ik zie een bord op me tafel die ik naar de keuken wou brengen dus ik pak die bord en opeens werd ik wakker en lag ik op de grond dus ik denk niks aan de hand en sta weer op blijkt t dat er een bord op de grond ligt met allemaal hagelslag op de grond en me wasmand was ook omgevallen.

je moet gewoon voor je op gaat staan op je bed gaan zitten voor 30 seconden ofzo dan heb je t niet
Dat is echt niet normaal hoor :{
pi_129328685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef Moccie het volgende:

Dat is iets anders dan ineens lage bloeddruk hoor, jij was volkomen "out". :')
Optimist tot in de kist
pi_129328905
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:08 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat is echt niet normaal hoor :{
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan ineens lage bloeddruk hoor, jij was volkomen "out". :')
is pas de 2e keer in me leven dat t zo gebeurd, heb wel vaker dat t beeld vervaagd net na ik op sta maar gister werd het zo vaag dat ik opeens op de grond lag en niet wist hoe dat kwam, ik maak me geen zorgen ^O^
pi_129328947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:56 schreef Moccie het volgende:

[..]

[..]

is pas de 2e keer in me leven dat t zo gebeurd, heb wel vaker dat t beeld vervaagd net na ik op sta maar gister werd het zo vaag dat ik opeens op de grond lag en niet wist hoe dat kwam, ik maak me geen zorgen ^O^
Zou ik toch eens mijn bloeddruk laten meten als je bij de huisarts komt. ;)
Optimist tot in de kist
pi_129329054
Ik heb het ook wel eens, vooral in de pubertijd had ik het vaak. Ik ben ook 1x out gegaan maar dat was toen ik de avond daarvoor een pilletje op had, dat heeft blijkbaar ook nogal invloed.

Wat ook schijnt de helpen is met je been een slag maken als het gebeurd dan stuw je wat extra bloed omhoog.
pi_129329100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:56 schreef Moccie het volgende:

[..]

[..]

Kan toch geen kwaad als je het navraagt bij je huisarts. Hoef je zelfs alleen maar de assistente voor te bellen :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:04:36 #19
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_129331420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef trovey het volgende:
on even een bloeddrukdaling
dat doe ik soms ook wel, maar vaak als ik nog slaperig ben en dan denk ik niet echt na en dan ga ik opeens staan. maar als ik dan weer ga liggen dan voel ik het wel alsnog gebeuren.
vroeger was alles beter
pi_129331513
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

dat doe ik soms ook wel, maar vaak als ik nog slaperig ben en dan denk ik niet echt na en dan ga ik opeens staan. maar als ik dan weer ga liggen dan voel ik het wel alsnog gebeuren.
Nog rustiger aan doen dan. ;)
Optimist tot in de kist
pi_129332006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:05 schreef 1marcelfilms het volgende:

Was je moe? Had je toevallig honger? Was het erg warm? Dit zijn allemaal redenen die invloed kunnen hebben.

Volgens mij wordt iedereen wel enigszins duizelig als je heel snel op staat na lang gezeten te hebben. De vraag is in hoeverre dit je echt hindert. Als je bijna omvalt, of echt flauwvalt is het misschien verstandig om toch een arts te raadplegen.
pi_129344583
Typisch gevalletje orthostatische hypotensie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')